• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    candy2001 schreef:
    kijk maar bij dat ene dinekke bij mij ik weet ni meer hoe t heet signature ofzo ;)

    Ja signature, het betekend handtekening, maar het is ook een teken of handeling waar je iemand aan kan herkennen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    candy2001 je kan weer een stukje posten, er zijn er twee na je geweest!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    candy2001 je kan weer een stukje posten, er zijn er twee na je geweest!
    YAY


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ik heb t gedaan, maar nu besef ik me dat ik weer op 2 stukjes moet wachten :( ;p


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga morgen om vijf uur op kamp dus schrijf maar gewoon verder zonder mijn personage. Doe anders bijvoorbeeld dat de les is afgelopen en datje naar alvaro's les gaat (hoeft natuurlijk noet) misschien heb ik wifi maar ik weet het niet zeker


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ahw girls het is zo jammer dat jullie stukjes zo kort zijn :(((


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    Ahw girls het is zo jammer dat jullie stukjes zo kort zijn :(((
    sorry ik probeer ze altijd zo lang mogelijk te schrijven maar ik doe t vaak op me mobiel en dat is lastig typen. sorry sorry sorry!


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    die smiley wilde ik helemaal niet :O dat deed de ipad denk ik vanzelf
    ja snap ik dat is ook lastig dus daarom reageer ik ook nooit via mijn telefoonxd


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    die smiley wilde ik helemaal niet :O dat deed de ipad denk ik vanzelf
    ja snap ik dat is ook lastig dus daarom reageer ik ook nooit via mijn telefoonxd
    ik doe dat alleen als me computer weer kuren heet (en dat heeft hij behoorlijk vaak)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ahw dat is balen ;c


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    ahw dat is balen ;c
    yup


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben er net achter gekomen dat ik bij de receptie van het hotel wifi heb. Een goede morgen vanuit Rome!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik ben er net achter gekomen dat ik bij de receptie van het hotel wifi heb. Een goede morgen vanuit Rome!!
    goeienmorgen! Hoe is t daar in rome?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    wauw Rome! daar ga ik volgend schooljaar ook heen c:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Het is echt heel leuk hier!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.