• I solemnly swear I am up to no good
    Het is het laatste jaar van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijningen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Deze RPG speelt zich af in februari 1978. In de Wizarding World is de oorlog uitgebroken. Terwijl iedereen zich voorbereid op de Examens, breidt de oorlog zich uit.

    Mischief managed


    Rollentopic

    Hier is het praattopic ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 13:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat filmpje is mooi! Mede mogelijk gemaakt door RAB:Y)
    Bedankt Regulus


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thanks! (bloos)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hallo


    Hoi!
    Hahahha het filmpje is trouwens echt mooi (: ik moet nu de was gaan doen en zo, ik wacht ook een beetje op post van anderen, want ik kan nu niet echt verder. Ik wil ook wel met Lucius beginnen, maar dan moet ik eigenlijk ook een beetje weten wat zijn bedoeling is. Maar moet nu eerst de was doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Hoi!
    Hahahha het filmpje is trouwens echt mooi (: ik moet nu de was gaan doen en zo, ik wacht ook een beetje op post van anderen, want ik kan nu niet echt verder. Ik wil ook wel met Lucius beginnen, maar dan moet ik eigenlijk ook een beetje weten wat zijn bedoeling is. Maar moet nu eerst de was doen.


    Hey! Thanks hahaha. Ja ik ook, Anders is James wel heel actief En nee, ik ga nu niet met Peter reageren. Je kan iets met Voldie doen of zo met Luus. Afspraken maken of zo en succes met de was;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sinistra schreef:
    (...)

    Hoi!
    Hahahha het filmpje is trouwens echt mooi (: ik moet nu de was gaan doen en zo, ik wacht ook een beetje op post van anderen, want ik kan nu niet echt verder. Ik wil ook wel met Lucius beginnen, maar dan moet ik eigenlijk ook een beetje weten wat zijn bedoeling is. Maar moet nu eerst de was doen.


    O, ik zit ook te wachten. Lily is wel heel veel bezig, dus ik hoop dat er snel weer iemand reageert. (hint, hint)


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    MyselfOnly schreef:
    (...)

    O, ik zit ook te wachten. Lily is wel heel veel bezig, dus ik hoop dat er snel weer iemand reageert. (hint, hint)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    *reanimeert*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry, ik wilde gisteren reageren (al wacht er niemand meer op mijn reactie) maar mijn opa kreeg plots een hartaanval. Ze waren er gelukkig al heel snel bij, omdat hij al alarm had geslagen bij de pijn in zijn borst en arm en het gaat dus goed met hem en hij mocht's avonds ook weer naar huis, toen alle bloedwaardes en zo goed waren, maar had geen tijd meer om op welke rpg dan ook te reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Sorry, ik wilde gisteren reageren (al wacht er niemand meer op mijn reactie) maar mijn opa kreeg plots een hartaanval. Ze waren er gelukkig al heel snel bij, omdat hij al alarm had geslagen bij de pijn in zijn borst en arm en het gaat dus goed met hem en hij mocht's avonds ook weer naar huis, toen alle bloedwaardes en zo goed waren, maar had geen tijd meer om op welke rpg dan ook te reageren.


    Dat snappen we, ik iig. Gelukkig dat het goed gaat met je opa! Fijn om te horen (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra heet weer Flitwick (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MyselfOnly = Dreamlight


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Pampadam... iemand briljante ideeën over wat ik met Faline kan doen? :')


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien kan je haar naar geschiedenis van toverkunst sturen, daar hebben de zevendejaars les. Verder zou ik het ook niet weten.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Oke als het goed is, klopt alles weer qua usernames en dergelijke. Mocht er iets nog niet kloppen, geef het dan alsjeblieft door. En ik ga nu een James-post schrijven.Nog iemand die ik mee moet sleuren? (Sirius, Elisabeth, Remus? Peter sleur ik sowieso wel mee)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja ik wacht eigenlijk een beetje op een post van Remus/Sirius... Dan zouden we in principe verder kunnen. Anders stuur je die ff een gb...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel