• I solemnly swear I am up to no good
    Het is het laatste jaar van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijningen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Deze RPG speelt zich af in februari 1978. In de Wizarding World is de oorlog uitgebroken. Terwijl iedereen zich voorbereid op de Examens, breidt de oorlog zich uit.

    Mischief managed


    Rollentopic

    Hier is het praattopic ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 13:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flitwick schreef:
    Ja ik wacht eigenlijk een beetje op een post van Remus/Sirius... Dan zouden we in principe verder kunnen. Anders stuur je die ff een gb...


    Ja is goed. Ik wacht dan ook nog wel even met posten.;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dooone


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *O*

    Ja, ik wilde mijn goldmember smileys uitproberen en ik vond dit een geschikte plek(banana)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DRUKDRUKDRUK
    Ben nu bij piano les moet vanaaf ook nog eten, leren en koffer inpakken alvast! Zo drukkk


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel