• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hector schreef:
    I always feel like people hate me.


    No


    kindness is never a burden.

    Het voelt zo vreemd. Over een uur ben ik echt klaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fuck you, fuck you very very mu-u-u-u-uch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Why this car is systematic, it's hyyyyydromatic, it's caaaaaaautomatic, why it's a grease lightning!
    Damn I love this movie (':


    kindness is never a burden.

    Pls, staph. Waarom moet jij altijd ALLE aandacht eisen. Alles moet over jou gaan en als ik het eens ÉÉN keer over mijn eigen interesse hebt, dan krijg ik een kort antwoord en moet ik het daar maar mee doen.
    Can I bitchslap pls

    Elvenking schreef:
    Pls, staph. Waarom moet jij altijd ALLE aandacht eisen. Alles moet over jou gaan en als ik het eens ÉÉN keer over mijn eigen interesse hebt, dan krijg ik een kort antwoord en moet ik het daar maar mee doen.
    Can I bitchslap pls
    Dumpen en verder leven.

    On-topic: Ik eet straks een lekkerbekje met aardappelschijfjes en octopusringetjes. Perfect. Ook heb ik drank voor vanavond, zodat ik me minder alleen voel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alweer ruzie. hatseflats, tweede keer vandaag.


    I dress to kill, but tastefully

    Ugh, het zou leuker zijn als die site niet zo traag was... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dauth schreef:
    (...)Dumpen en verder leven.

    On-topic: Ik eet straks een lekkerbekje met aardappelschijfjes en octopusringetjes. Perfect. Ook heb ik drank voor vanavond, zodat ik me minder alleen voel :Y)

    Yeah dat zou een strak plan zijn. No can do though.

    OT: Aaah it's gonna be awesome. *O*

    Ja mam, erg handig dat je nu nog zegt dat jullie iets in de stad gaan eten en ik maar iets voor mezelf moet regelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niet zeuren?! Ik heb 5 jaar op atletiek gezeten. En nu heb ik er geen zin meer in. Ik zeg iets, en ik krijg te horen dat ik niet moet zeuren. Kom op zeg


    I dress to kill, but tastefully

    Omg, it was awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noem me raar, maar ik ben het TOTAAL niet gewend mensen tegen te komen die ná de eeuwwisseling zijn geboren. Ik voel me oud. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    you cán


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sim schreef:
    Noem me raar, maar ik ben het TOTAAL niet gewend mensen tegen te komen die ná de eeuwwisseling zijn geboren. Ik voel me oud. D:

    Heb ik ook last van ):. Het klinkt zo jong als iemand zegt dat hij in 2001 geboren is.


    "Ignite, my love. Ignite."