• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Natsukashii schreef:
    Oh god, de trailer alleen al laat me huilen. Dat wordt nog wat.


    Welke trailer?


    kindness is never a burden.

    Valerious schreef:
    (...)Lief ;)
    Jah, ik heb het gevoel dat 3/4 van mijn vriendenkring is vergeten wat vriendschap is.

    Aww. Liever kwijt dan rijk, dan weet je ten minste wie je echte vrienden zijn. Maar ik kan snappen dat het een erg kut gevoel is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Aww. Liever kwijt dan rijk, dan weet je ten minste wie je echte vrienden zijn. Maar ik kan snappen dat het een erg kut gevoel is.
    Is ook zo en op zich heb ik ook wel zo'n intstelling. Maar ik ben gewoon ontzettend gekwetst omdat ik wel altijd mn reet in het vuur steekt als iemand mij nodig heeft. Ik bedoel het gaat om mensen waar ik om 3 uur snachts mn nest voor verliet om ze te helpen als er iets mis was.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nobody knows, nobody cares


    26 - 02 - '16

    Valerious schreef:
    (...)Is ook zo en op zich heb ik ook wel zo'n intstelling. Maar ik ben gewoon ontzettend gekwetst omdat ik wel altijd mn reet in het vuur steekt als iemand mij nodig heeft. Ik bedoel het gaat om mensen waar ik om 3 uur snachts mn nest voor verliet om ze te helpen als er iets mis was.

    Ooh, shit dat is wel heel erg genaaid. Ik ken het gevoel echt, zelf heb ik namelijk ook echt van die acties voor 'vrienden' gedaan - waarvan ik later dacht van 'drop dead'. Dan is het echt een keiharde steek in de rug.
    Dan weet je in ieder geval wel wie je voor de volgende keer niet meer moet helpen, maar jammer genoeg kun je zoiets niet van tevoren aan zien komen. Anders had je jezelf kunnen waarschuwen. En wat nu? Ga je nog met ze om?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I should stop listening to this. But it's so hard. It's so goooood.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zarathos schreef:
    (...)
    Ooh, shit dat is wel heel erg genaaid. Ik ken het gevoel echt, zelf heb ik namelijk ook echt van die acties voor 'vrienden' gedaan - waarvan ik later dacht van 'drop dead'. Dan is het echt een keiharde steek in de rug.
    Dan weet je in ieder geval wel wie je voor de volgende keer niet meer moet helpen, maar jammer genoeg kun je zoiets niet van tevoren aan zien komen. Anders had je jezelf kunnen waarschuwen. En wat nu? Ga je nog met ze om?
    Precies. En hell no, die mensen kunnen echt mn reet kussen. Ze hadden al een 2e kans gehad een 3e zit er niet in. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Roku schreef:
    Nobody knows, nobody cares


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valerious schreef:
    (...)Precies. En hell no, die mensen kunnen echt mn reet kussen. Ze hadden al een 2e kans gehad een 3e zit er niet in. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk.

    Iknow. Ik vind het in ieder geval erg rot voor je :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Iknow. Ik vind het in ieder geval erg rot voor je :c
    dankje *hugg*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zooooo moee

    Eindelijk mijn laatste lesdagje!! Yes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaarrgharghhhgrawllllwwlgootaannyybraaaiiinsssaaarghgrrrooowwwllbrrraaaiiinnnnnnnnssssssss!!!

    *zo. fucking. moe. ben tot 2 uur in de nacht bezig geweest met mijn maatschappijleer..... ingeleverd gelukkig...*

    Aaawyess, in november naar Jochem Myjer. *O*

    I always feel like people hate me.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov