• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    220912 schreef:
    (...)
    Heb ik ook last van ):. Het klinkt zo jong als iemand zegt dat hij in 2001 geboren is.

    Haha, lol. (;
    Ik had vandaag ook al zo'n helder momentje. We waren namelijk bezig met een examen uit 2002, en toen dacht ik: 'Hé, dat is nog niet een zo lang geleden.' Alleen toen schoot het door mijn hoofd: 'Het is 2014, dat is 12 jaar geleden. Toen was ik zes. Ohja.'


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfoe, dit zal wennen worden.


    :)

    Volgens mij ben ik een van de enige uitverkorene die morgen geen vrij heeft :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat jij nou dat programma wilt kijken, hoeft nog niet te betekenen dat je de tv maar zo hard zet dat ik mijn muziek niet eens meer hoor. Urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taka schreef:
    Volgens mij ben ik een van de enige uitverkorene die morgen geen vrij heeft :P


    nope ;D ik heb altijd donderdag al weekend ;3 (buiten dat ik morgen naar de tandarts moet ¬¬ )

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 21:32 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik ben tot volgende week donderdag vrij ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, waar heb jij ineens last van?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ga nou alsjeblieft weg.


    :)

    Ik ben denk ik echt de enige die zich altijd verschrikkelijk schaamt in het openbaar, ugh. Ik heb altijd het gevoel alsof er met me gelachen wordt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Ik ben denk ik echt de enige die zich altijd verschrikkelijk schaamt in het openbaar, ugh. Ik heb altijd het gevoel alsof er met me gelachen wordt.


    Denk niet dat je de enige bent die door zoiets gaat of is heen gegaan. Er zijn genoeg mensen die allang hebben meegemaakt wat jij nu meemaakt of het ook meemaken en die wie het hebben meegemaakt, zijn er ook allemaal doorheen gekomen, dus het gaat jou ook lukken :) Probeer realistisch positief te denken en probeer niet zelf de dingen in te vullen die geen eens zeker zijn. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Denk niet dat je de enige bent die door zoiets gaat of is heen gegaan. Er zijn genoeg mensen die allang hebben meegemaakt wat jij nu meemaakt of het ook meemaken en die wie het hebben meegemaakt, zijn er ook allemaal doorheen gekomen, dus het gaat jou ook lukken :) Probeer realistisch positief te denken en probeer niet zelf de dingen in te vullen die geen eens zeker zijn. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee.

    Dank je voor je aardige berichtje. (:

    Ik heb zelf ook wel door dat het totaal niet realistisch is om zo te denken, maar het blijft gewoon de hele tijd in m'n hoofd zitten. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Dank je voor je aardige berichtje. (:

    Ik heb zelf ook wel door dat het totaal niet realistisch is om zo te denken, maar het blijft gewoon de hele tijd in m'n hoofd zitten. :/


    Geen dank hoor :)
    Dat snap ik best, want ik heb dat zelf ook heel erg gehad en eigenlijk nog wel een beetje. Maar ik heb mijzelf een beetje aangeleerd dat ik nu erbij denk van: "Je kan het niet bewijzen dat het echt zo is gebeurd, want misschien heb je het wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd en mensen lachen tegenwoordig overal om."
    Ik snap heel goed dat je zo denkt, maar soms moet je hoe onwaarschijnlijk het soms ook is, dingen op een positieve manier belichten. Ik bekijk het meestal zo, je kunt beter positief zijn en ongelijk hebben, dan negatief zijn en gelijk hebben. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zo. misselijk.

    /eats chips. Zoooo lekker. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mertin schreef:
    Ik ben denk ik echt de enige die zich altijd verschrikkelijk schaamt in het openbaar, ugh. Ik heb altijd het gevoel alsof er met me gelachen wordt.

    Je bent niet de enige. Ik denk dat zoiets nog altijd bij me zal dragen, gewoon omdat ik met de verkeerde vrienden ben omgegaan. Best stom eigenlijk, want ik voel me allang niet meer zo nietig als eerst/toen. Ik sta een stuk sterker in mijn schoenen, en lijkt allemaal heel fijn, maar dit blijft me eigenlijk achtervolgen. Ik ben alleen allang blij dat ik nu mensen heb waarbij ik dit kwijt kan.
    Ik zou in ieder geval aanraden om het te delen. Zo kun je het 'kwijt', en krijg je een andere visie te horen. Desnoods mag je het aan mij vertellen ^^

    OT: Aaah, heerlijk weer geschreven. Voelt zo fijn :Y)
    En nu lekker slapen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Muh D: