• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    220912 schreef:
    (...)

    Mijn telefoon sluit alles automatische als ik internet weg klik.


    Dat valt vast wel ergens aan te passen lijkt me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat van die mensen die dan iets hebben wat niemand mag weten op een persoon na. Maar iedereen moet wel weten dat die ene persoon het wel weet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Natsukashii schreef:
    (...)

    Dat valt vast wel ergens aan te passen lijkt me.

    Nope. Heb ik al naar gekeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dauth schreef:
    (...)Ik snap wat ze bedoelt hoor. Bij de website moet je eerst de browser openen, het adres intypen, wachten. De app klik je aan en dan kun je meteen beginnen :Y)

    Je kunt toch ook gewoon een bladwijzer aanmaken en/of gewoon van de geschiedenis aan klikken. Ik krijg altijd de geschiedenis als ik naar dat internetbalkje ga, dus zo moeilijk is het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eerst chocola, dan pudding, daarna drop, nog meer chocola en dan salami gaan eten is niet echt om aan te raden. :X

    Nooit verwacht dat ik toch een redelijke chauffeur zou zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 17:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Je kunt toch ook gewoon een bladwijzer aanmaken en/of gewoon van de geschiedenis aan klikken. Ik krijg altijd de geschiedenis als ik naar dat internetbalkje ga, dus zo moeilijk is het niet.

    En daarbij, ik heb het als favoriet op mijn mobiel, dan laadt het automatisch als je het aanklikt. Niet zo lastig, lijkt mij.
    Sowieso had Rutger er een topic over geopend, zet het daar dan ook neer. Eerst zitten mensen de gehele tijd te zeuren dat er niets is en nu dit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo erg verheugd op het paasweekend komt mijn moeder aan dat dat niet doorgaat want ze wilt me niet ziek melden op school terwijl ik eerst eigenlijk die vrijdag vrij zou zijn... Geweldig weer dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pff mensen kunnen zeiken zeg. (cat) ik bedoelde er niets mee verder. Tsk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Pff mensen kunnen zeiken zeg. (cat) ik bedoelde er niets mee verder. Tsk.

    Jij kunt er zelf ook wat van anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dorocha schreef:
    Pff mensen kunnen zeiken zeg. (cat) ik bedoelde er niets mee verder. Tsk.

    Als je het over mij of Morticia heb, heb dan ook de ballen om het gewoon tegen ons te zeggen i.p.v. zo'n los berichtje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pff..


    26 - 02 - '16

    Ja, ik ben de laatste tijd zeer negatief over alles. Maar ik heb ook absoluut geen redenen om positief te zijn, helemaal niet tegenover jou. Nu denk je dat ik nog maar een paar niveaus moet zakken met school. Dan zal ik wel positiever worden. Begrijp dan dat mijn wereld meer is dan jou en fucking school!


    :)

    Alles op een rijtje zetten:
    1) Ik moet nog de laatste puntjes op de i zetten voor het werkstuk van Mleer, wat 2) morgen ingeleverd moet worden, terwijl 3) er weer koppijn begint op te borrelen en 4) de broer begint te etteren. I'm technically fucked...

    Vanaf morgen moet ik echt eens wat voor school gaan doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.