• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Omdat jij t wilt komt ginneh er nog niet uit maar als ik nu niet reageer is t pas om 22:30-23:00


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omdat jij t wilt komt ginneh er nog niet uit maar als ik nu niet reageer is t pas om 22:30-23:00


    Oeh, maar maakt niets uit. Ik moet ook george zijn post helemaal in elkaar zetten na die puzzel van jou, en reageren bij ralf van @phoenix. En tot die tijd is het al een late tijdstip en dan moet ik nog school werk doen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha doe eerst schoolwerk anders leid je me af xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Het is niet jouw schuld.’ Zuchte hij. ‘Jij hebt me niet gedwongen. Ik maak mijn eigen keuzes en die zijn dom.. Ik ben gewoon te dom voor school.’ hij leek even geschrokken en schuifelde meer naar perkamentus zijn richting. Ik keek neer.
    'Je bent niet dom, ik was dom..' en sit zei ik op mijn zachtste toon die mogelijk was, voor mij. We liepen de kantoortje binnen en perkamentus gebaarde dat we mochten zitten. Ik nam plaats en voordat Campbell op de stoel naast me kwam zitten, maakte hij eem beleefde buiging
    Hie grappig dat de studenten van klammfels zo beleefd kunnen zijn, maar de schoolhoofd een grote eikel kan zijn.
     ‘Allereerst wil ik u welkom heten op onze school, Campbell Saunders.’ ik wierp Campbell een zwakke glimlach toe. Gelukkig had perkamentus wel een goed hart. ‘En nu; George Weasley. Dit probleem is niet bekend bij u. Ik wil niet dat u woorden zegt tegen professor Karkarov waar u later spijt van krijgt. Als u nog een keer tegen Karkarov of zijn studenten zou beledigen, zou ik genoodzaakt te zijn om u straf te geven. Aangezien de ernst van de zaak die Karkarov naar u gepleegd heb zou ik het voor deze keer door de vingers zien. Maar onthou, meneer Weasley. Onrecht zit altijd in de wereld en hoe graag je het ook weg wilt werken zal het terug komen totdat de sleutel naar het eind gevonden word.’ de hele tijd zat ik stil en zei niets. Zo was ik nooit. En ondanks alles, protesteerde ik niet en knikte beleefd met mijn hoofd.
    'Dank u wel professor,' zei ik. Hij draaide zich om naar Campbell en ik keek maar toe.
    ‘En nu op u te komen; Campbell Saunders..’
    Perkamentus was plotseling stil. Ik fronste mijn voorgoofd toen ik camp zag. Zijn hoofd hing bezweet en zijn armen trilden.
    Perkamentus liep naar hem toe en hurkte voor hem neer.
    'Camp?' Vroeg ik.
    Voor een seconde keek perkamentus naar mij en in die fractie van een seconde viel Campbell van de stoel op de grond en maakte allemaal stuiptrekkingen
    'Campbell?!' Riep ik, nu wat paniekeriger en sprong van mijn stoel af. Mijn kaak viel open en ik hurkte ook gauw naast hem neer.
    ‘Cadmiun, Parlem.’ riep perkamentus en Campbell stopte met de stuiptrekkingen. Mijn kaak viel nog verder open en ik voelde mijn hart die als een gek door mijn borstkas raasde waarna het leek alsof het uit mijn mond zou gaan vliegen. Ik pakte Campbell bij zijn schouders beet vast en schudde hem wat.
    'Campbell?' Herhaalde ik. Ik richtte me naar perkamentus die ook was naag hurken.
    'Wat was dat?!' Vroeg ik spontaan en sprong op. Mijn handen vlogen spontaan naar mijn hoofd toe en ik probeerde wat normaler adem te halen.
    'Ik bedoel - geen tijd voor uitleg - kan ik wat doen, Professor?' Vroeg ik met een zeer trillende stem en liet mezelf weer voorover Campbell vallen. Wat was dat? Wat was er gebeurd? Gaat het wel met hem? Ik durf mezelf te vermoorden als dit door mij kwam. Wat heb ik hem aangedaan? Al zo snel heb ik hem al afgekraakt..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik knipperde met mijn ogen en een fel licht kwam me tegemoet waar ik twee vage gedaantes kwamen tevoorschijn. Ik wist dat ik ademde maar alles leek sloom te gaan. Ik staarde enaar waar ik algauw George en Perkamentus keek. Snel kwam ik overeind terwijl ik direct een kloppende hoofdpijn voelde opkomen. 'Wat is er gebeurd?' Stotterde ik terwijl ik verbaasd naar hun zorgelijke gezichten keek. Ik keek om me heen en merkte dat ik op de grond zat waardoor er meteen een raar gevoel bij me op kwam. Hoe kwam ik op de grond, het laatste wat ik me herinnerde zat ik in de fauteul naar perkamentus preek tw luisteren. Snel stond ik op. 'Niks is gebeurd.' Zei ik snel. Ik draaide me om om weg telopen terwijl ik de misselijkmakend gevoel probeerde te negeren maar de deur wilde niet openen..


    Snel geschreven ben nog op stage xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    deur zit dus op slot? of kan Camp hem gewoon niet openen? dit gaat leuk worden =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ik zuchtte al mijn ingehouden adem uit toen ik zag dat Campbell zijn ogen weer opende. Ik stormde op hem af en sloeg een arm om hem heen.
    ‘Idioot, je liet ons dood schrikken!’ begon ik en liet hem vervolgens los. Hij duwde zichzelf overeind en keek ons even aan.
    'Wat is er gebeurd?' vroeg hij en keek verbaasd onze gezichten aan. Beet op mijn lip en tilde langzaam mijn schouders op terwijl ik wat naar adem begon te happen. 'Niks is gebeurd.' Zei hij snel en sprong op, waarna hij zich omdraaide, klaar om weg te lopen. Hij duwde tegen de deur aan, maar die ging ook maar niet open, maar dat had ik zelf ook niet in de gaten. maar al gauw greep ik hem bij zijn pols en trok hem van de deur vandaan.
    ‘Niks is gebeurd? Camp, je viel op de grond en begon griezelig te gaan stuiptrekken, nog buiten kotste je ineens in de struiken en je was helemaal bezweet, er is iets aan de hand met jou!’ met beiden handen hield ik hem vast bij zijn schouders en schudde hem zachtjes.
    ‘ik kan je helpen Camp, wat het ook is!’ riep ik voluit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Waar kan ik heen met Draakje en Freddie?
    RAB --> Eruditie]

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:11 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfgh pas op straks word campbell gay op jou xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wacht ff met draakje en stuur m straks ontmoeting met camp?? Hihi

    Ik kom ga bijna naar huua

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okii ik wacht wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    en toen was campie weg. en toen kwam Georgie zijn wens uit, bevriend geraakt met Campbell. en toen renden Draco en Campbell in elkaar in waardoor er een liefde op het eerste gezicht ontstond. (ohwauw) en ondertussen kwam Ginny uit wc.. zal ik trouwens Ralf verliefd laten maken op Brooke x'D maar dat is te zielig voor Ginny :Y) oh, Brooke heeft trouwens nog geen zelfmoord gepleegd (jeej) en Chase is zo te zien verdwenen van de aardbodem. en Georgie zit overigens al in een kantoortje, opgesloten met Perki en Campbell. waar het begon was wanneer George hem voor even verliet om met Campie te praten (zodat ze vrienden werden) en naar de zwerkbalveld ging. hier verlaten die twee elkaar zo gemakkelijk terwijl ze bij @phoenix een moord kunnen plegen als ze even uit elkaar zijn (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dit kan nooit goed gaan straks.. draco george campbell.. its all just to much.. straks komt fred en karkarov nog xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha omfg.. jongens jullie maken t allemaa mloeilijk voor mij!

    Maarm als ralf verliefd word op brooke gaat ginny succesvol dod.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dit kan nooit goed gaan straks.. draco george campbell.. its all just to much.. straks komt fred en karkarov nog xd


    whut (cat) dit gaat een bende worden straks


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••