• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Doe ik vanavond wel. Moet zo naar school fiersen en pas om 4 uur thuis]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George weasley

    ‘Kunnen we gewoon niet…’ hij zweeg even en ergens wist ik wat hij wilde en wat hij zou zeggen hierover. ‘Kunnen we gewoon niet allemaal vrienden zijn. Ik heb niks tegen jou of hun ik ken ze niet eens. Ik kan niet kiezen tussen Zwadderaars of de andere afdelingen hier. Mijn schoolhoofd wil dat ik met ze omga net zoals mijn mede studenten, maar dat betekend toch niet dat ik niet met beide om kan gaan, toch?’ ik perste mijn lippen opelkaar en deed mijn handen in mijn zakken. Dit hoopte ik al te horen, maar ook niet helemaal.
    'Ik heb ook niets tegen jou, en ik waarschuwde je alleen omdat ik niet wilde dat die lui je beïnvloedde.' Ik stop even en dacht na. Ik wilde eigenlijk bevriend met hem raken omdat iedereen wilde dat hij naar gryffindor zou komen, maar na de hulpskreet te hebben gezien in zijn ogen toen hij door zijn fans bijna gestikt werd, heb ik me bedacht.
    'Je bent een schijnende ster tussen hun in, je kunt doen wat je wilt. Karkarov kan je moeilijk terug naar klammfels sturen. Omdat dat onmogelijk is, en hij wilt de aandacht die iedereen voor jullie geeft niet kwijtraken.' Ik liet mijn handen weer uit mijn zakken glijden en glimlachte.
    'Als je het zo graag wilt mag je nog steeds met die slangenkoppen om gaan hoor, ik verbied je niet, maar ik probeer wel je op je juiste pad te krijgen. Dus er is geen reden voor ruzie of wat iets dergelijks. En met ons omgaan kan nog altijd. Ik wacht dan met open armen op je op.'

    [Advies da-Georga :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik heb ook niets tegen jou, en ik waarschuwde je alleen omdat ik niet wilde dat die lui je beïnvloedde.’ Ik beet op mijn lip. Ergens voelde het alsof ik hem teleurgesteld had en ik haatte dat gevoel.
    'Je bent een schijnende ster tussen hun in, je kunt doen wat je wilt. Karkarov kan je moeilijk terug naar Klammfels sturen. Omdat dat onmogelijk is, en hij wilt de aandacht die iedereen voor jullie geeft niet kwijtraken.’
    Ik zuchtte. Ik kon niks doen wat Karkarov niet wilde. Want als Karkarov het tegen mijn coach zou zeggen zou ik afgebeuld worden. Je kon ook nooit een training skippen of je moest dood wezen. Maar dat zou ik George Weasley niet vertellen.
    Het liefst wilde ik gewoon een normale doorgaande jongen zijn net zoals George Weasley. Ik kon haast nog geen stap verzetten of ze wisten al dat ik een National was. Continu krijg ik weer die verstikkende gevoel en nog geen poosje daarna zit ik weer van alle ellende kotsend in de wc. Maar dat was iets wat mijn fans niet moesten weten. Meestal ging de coach of de aanvoerder alle vragen voor mij in ontvangst nemen maar nu was er niemand. Ik stond er helemaal alleen voor.
    ‘Als je het zo graag wilt mag je nog steeds met die slangenkoppen om gaan hoor, ik verbied je niet, maar ik probeer wel je op je juiste pad te krijgen. Dus er is geen reden voor ruzie of wat iets dergelijks. En met ons omgaan kan nog altijd. Ik wacht dan met open armen op je op.'
    Ik keek naar George maar ik merkte dat hij het niet fijn vond dat ik met ze om zou gaan. Maar ik kon toch niet iedereen tevreden stellen? Ik was ergens al blij dat ik weg bij de Klammfels leerlingen, Karkarov en mijn fans was.
    Waarschijnlijk zou Karkarov zo woest worden en zou ik bestraft worden. Vooral als hij zou weten met wie ik liep. Dan hebben we het nog helemaal niet gesproken over dat ik mijn verslag niet ingeleverd had in de boot.
    Mijn mede leerlingen zouden weer te gek met me steken, maar wat kon ik er aan doen? Ik was gewoon te dom, ik kwam er niet uit en het idee dat ik wat moest neerzetten werd ik al misselijk. Ik trok zachtjes aan mijn bontjas waar ik nu in leek te zweten. Het was hier ook veel warmer dan in Bulgarije waar ik minstens drie keer per week weer heen zou moeten gaan. Eigenlijk moest ik meer maar door overleg met mijn trainer heeft hij besloten dat ik drie keer moet trainen in Bulgarije met het team zodat ik het niet on-went. Karkarov had zijn best daarvoor gedaan omdat hij wilde dat ik mee zou doen in het Toverschool Toernooi waar ik echter geen zin in had. Ik wist dat ik niet zou winnen als ik mee zou doen. De andere spelers waren vast slimmer dan mij. Ik was enkel en alleen maar goed in Zwerkbal en meer niet.
    Ik voelde kots neigingen opkomen en zo gauw als ik kon rende ik naar de struiken terwijl ik George achter liet maar dat kon me op dit moment niks schelen. Alles werd me te veel. De druk op mij was te groot. Met een smak kwam het eruit terwijl ik mijn lichaam voelde trillen. Wat zouden ze nu niet denken? National arriveert op Zweinstein waarna hij in de rand van het bos kotst doordat alles hem te veel word. Tegen de dichtstbijzijnde boom gleed ik omlaag tegen de grond aan terwijl ik mijn handen in mijn gezicht plantte. Ik wilde gewoon dat ik kon slapen en nooit meer wakker zou worden.


    Haha sorry ik kon het niet laten x’) gaat George hem stalken of niet? Ik reageer pas weer in mijn (avond) pauze… als dat lukt :P en anders wanneer ik klaar met stage ben :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Tot mijn opluchting glimlachte ik breed toen Ginny mijn hand twijfelend vastapkte.
    ‘Je hebt een rare effect op me. Ik hou van je Ralf.’ hoorde ik haar zachtjes fluisteren. Ik glimlachte en kneep in haar hand.
    'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik en trok haar omhoog.
    'En dat meen ik echt,' met mijn handpalm veegde ik nog haar overgebleven tranen weg.
    'Zullen we terug naat het zwerkbalveld gaan? Ik heb de gevoel dat Brooke op een uitleg zit te wachten van mij,' zuchtte ik en mijn hand hield haar schouder zachtjes vast die heel kwetsbaar leek te zijn door daarnet.


    [Sorry voor deze koete stukje, ik heb mezelf ingesloten in de meisjes wc om dit te kunnen schrijven :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf

    Een grinnik verliet zijn lippen waardddoor er bij mij spontaan ook een glimlach op mijn gezicht verscheen die hij waarschijnlijk niet zag omdat ik op zijn rug zat. "Ze kan bij onbekenden verlegen of gemeen zijn,dat laatste deed ze eerst bij mij, maar ik vroeg om een kans. En die kreeg en heb ik. Als je bevriend met haar bent dan zal ze sterven om jou te redden. En kun je veel lol beleven met haar en ze is ook wel moedig. Maar ook arrogant eerlijk gezegd. En jullie mogen elkaar vast wel kleine vriendin. Je moet weten dat de meiden van Beauxbatons glamourgana bloed hebben dus ze is mooi. En anders sowieso. Maar he, er zijn ook mooie meisjes op deze school. Zoals jij." Ik grinnikte en bloosde tegelijker tijd en hoopte stiekem dat hij dat laatste niet had gezien. 'Nou bedankt ook al ben ik niet klein.' Zij ik weer bloosend met een schuine grijns ik wist wel dat ik klein was maar dat ging ik echt niet toegeven. 'Ik hoop dat ze me mag.' Zei ik zachtjes. 'Niet veel mensen mogen we omdat ik soms iets te hyper ben maar ik hoop het echt anders word het zo genant.' Zij ik weer zachtjes en ging nog eens grijnzend met mijn handen door zijn haar. Hij liep naar buiten waarscheinlijk om te zien of er al iemand was en ik sloeg mijn handen nog strakker om hem heen. 'Hey pas op straks val ik er nog af.' Zei ik geschroken en grijnzend te gelijker tijd. 'En dat wil je toch niet he meneertje.' Zei ik spotend en porde hem grijzend in zijn wang. Ik was echt dol in hem pesten het was 1 van mijn leukste hobby's.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ginny weasley

    'Ik hou ook van jou en dat meen ik echt.' Voorzichtig haalde hij mijn overgebleven tranen weg. Ik schaamde me voor mijzelf dat ik me zo had laten gaan. Ik begreep dat mijn broers me niet mochten. Wie hield nou van een dramaqueen?'zullen we naar het zwerkbalveld gaanik heb het gevoel dat Brooke op een uitleg zit te wachten van mij.' Hij hield mijn schouder vast en ergens wilde ik niet naar haar toe gaan. Brooke was veel knapper dan mij en spontaner. Je kon me wel jaloers op haar noemen. Ondanks alles knikte ik terwijl ik naar onze verstrengelde handen keek. Ergens vroeg ik me af hoe lang het nog zou duren tot hij die los zou laten waardoor ik weer met mijzelf alleen zou zijn. Die gedachte verstikte me. Snel drukte ik een kus op Ralfs kaak omdat dat mijn hoogte was. Ik wilde hem nooit meer kwijt.

    Snel gereageerd haha niks te doen hier momentesl dus we hadden ff 5min pauze xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Voor een lange tijd was het stil waarin ik dacht dat ik de juiste ding zei, maar dat veranderde gauw weer toen Campbell zijn gezicht blwkwr en bleker werd, tot hij zich omdraaide en naar een struik toe rende en mijn kaak opeviel. Hij begon te kotsen en mijn kaak viel nog wijder open. Heb.. heb ik iets verkeerds gedaan? Ik wilde hem helpen en vragen of hij zich goed voelde, tot hij stopte met kotsen en zichzelf tegen een boom aan liet vallen. Ik beet op mijn lip en liep naar hem toe. Ik hurkte voor hem neer en zag dat hij helemaal bezweet was.
    'Gaat het wel?' Vroeg ik aan hem, met een tikkeltje bezorgdheid in mijn stem. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan, is hij bang? Ik ben niet echt befriend met hem, maae toch maak ik me een erge zorgen voor hem.
    'Je weet dat ik het als een grapje bedoelde, de erge dingen die ik zij tot nu toe..?' Zei ik aan hem, hopend dat het daar aan lag en nu weer goed is. Of voelt hij zich gewoon ziek? Ik wreef zuchtend met mijn hand over zijn rug die door de dikke bondjas werd verhinderd, en praatte door.
    'Campbell Saunders, voel je je wel goed? Als je mijn aanwezigheid erg vins ga ik wel..' en deze zei ik met een stuk meer teleurstelling in mijn stem. Hoe haal ik het ook in mijn hoofd om met Campbell Saunders tw praten en om te gaan??

    [Het terras op school is leeg, ben de enige die hier nog is, mijn vrienden hadden uitval dus zijn ze thuis en enik heb nog verplicht activiteite ): ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Ze knikte en srukte een kus op mijn kaak. Lachend drukte ik een kus tegen haar voorhoofd, omdat ik wat langer dan haar was en trok haar mee naar de zwerkbalveld. Dichtbij het veld richtte ik me plotseling op twee jongens die bij een boom stonden. De ene herkende ik als George Weasley, onze beater, en foppe maker. Ik vraagde me af waar Fred zag, tot ik me realiseerde dat Campbell Saunders bij hem in het gras zat. Ik beet op mijn lip en sloop zachtjes langs hun heen, zodat ze ons niet zagen.
    'Zo te zien had onze beater ook zin in zwerkbal,' fluisterde ik naar haar toen we eenmaal weer in het veld waren. Mijn ogen spoorden Brooke op maar ik kon haar niet zien, of ze vloog vewl te snel, of ze was gewoon weg. Zonder Ginnys hand loa te laten, draaide ik me om naar haar en pakte ook haar andere hand.
    'Tenminste hoef ik haar niet uit te leggen wat er is gebeurd,' lachte ik en kneep zachtjes in haar handen.

    [Inspiratieloos sorry, ik heb zin in wat drama, wanneer komt brooke :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell saunders

    'Gaat het wel?' Hoorde ik plotseling vragen. Ik gerkende de stem van George en meteen schaamde ik me. Altijd flipte ik in mijn eentje en nu deed ik het voor zijn gezicht. Nu was ik vast een loser in zijn gezicht en dat zou Karkarov niet ten harte nemen. Dat wist ik zeker. 'Je weet dat ik het als een grapje bedoelde . De erge dingen die ik zei tot nu toe.' Ik zhchtte ik kon hem niet vertellen. Al zou ik het graag iemand willen vertelen, hulp willen ontvangen. Heel mijn leven had ik voor Zwerkbal getraint zodat dit moment kon komen. Als ik nu faal is mijn hele leven nutteloos geweest. Ik haalde mijn gezicht uit zijn handen terwijl ik onopvallend de weinige tranen die ik had weg wreef. 'Campbell Saunders voel je je wel goed? Als je mijn aanwezigheid erg vind dan ga ik wel.' Ik keek hem aan terwijl ik op de binnenkant van mijn wang beet. Ik moest me niet zo on eervol gedragen. Iedereen heeft gelijk over mij. 'Nee. Ik ben gewoon een beetje misselijk. Meer niet. Het gaat alweer. Waar ging je naartoe trouwens' probeerde ik zo van onderwerp te veranderen.

    Aah ff snel getypt. Stiekem ben ik he.
    Geen ene zooi te doen denk dat ik om 22:00 klaar ben :p alles is al voor gemise a placed

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 16:09 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Terwijl we naar het veld liepen zag ik plotseling mijn broer. Fred of George ik kon het van deze afstand niet zien. Hij praatte met een donkerblond harige jongen en toen ik goed keek zag ik dat het Campbell Saunders was. De national van bet zwrrkbalteam van Bulgarije. Waarschijnlijk kwam Georges of Fred droom uit omdat ik ze zijn naam wel eens had horen vallen. Zelfs ik kende hem en ik was een minder zwerkbalfan dan hun. Klammfels was dus aangekomen want ik wist dat hij daar op zat. Ik dacht altijd dat hij een enorme eigendunk had maar als ik George of Fred zo met hem zag praten was dat maar schijn. Tenzij ze hem een van hun befaamde snoepjes gaven. 'Zo te zien had onze beater ook zin in Zwerkbal.' Hoorde ik ralf zeggen. 'Ik zit nog niet eens in het team en je zegt al onze beater,' ondanks alles kon ik het niet laten om een glimlach op mijn gzicht te krijgen. Waarschijnlijk had ralf toch niet mijn opmerking gehoord aangezien hij naar Brooke leek te speuren. Ik kreeg ondanks dat hij mijn hand vasthield een steek van jaloezie door mij heen. 'Hoef ik tenminste niet uit te leggen wat er is gebeurt.' Ik beet op mijn lip. Wilde hij vertellen hoe emotioneel wrak ik ben, of mis ik wat? 'Wat wilde je haar uitleggen dan Ralf?' Vroeg ik zo nonchalanf mogelijk.


    Bamm im om fire


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Brooke komt eraan, wacht een moment! :Y)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Brooke komt eraan, wacht een moment! :Y)]



    Ohgod (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben net uit van school. Van mijn docent moest ik en een andere jongen een karretje halen uit de kelder. We gingen naar de kelder en sloteb onzelf er perongeluk in op. Als je eenmaal de deur dicht deed kon je het niet meer openen. Eigenlijk zou ik veel eerder uit zijn maar we waren te lang opgesloten :') dus ong. Over 30 min. Komt mijn ralf en ralf post


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Ben net uit van school. Van mijn docent moest ik en een andere jongen een karretje halen uit de kelder. We gingen naar de kelder en sloteb onzelf er perongeluk in op. Als je eenmaal de deur dicht deed kon je het niet meer openen. Eigenlijk zou ik veel eerder uit zijn maar we waren te lang opgesloten :') dus ong. Over 30 min. Komt mijn ralf en ralf post


    Is goodie ja hoor jezelf express opsluiten met een jongen.. verdachr (cat)... xd
    Idk of ik vanaaf kan posten sws nu pauzehh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Is goodie ja hoor jezelf express opsluiten met een jongen.. verdachr (cat)... xd
    Idk of ik vanaaf kan posten sws nu pauzehh


    Het was niet express D: en de jongen kende geen nederlands dus het was een kleine awkward momentje (cat)

    Moet brooke nu posten of ralfie? En ralfie van @phoenix komt er zo aan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••