• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    Het was niet express D: en de jongen kende geen nederlands dus het was een kleine awkward momentje (cat)

    Moet brooke nu posten of ralfie? En ralfie van @phoenix komt er zo aan



    Doe maar george poste :D ik heb nog pauzee..

    Wat een saaie dag vandaag op stage.. niks te doen :<

    Maarrehh.. ralfie mag wel eerdwr postwn dan brooke want dat van brooke ken nog een tijdje duren :P

    Trouwens hoe ken die gozer geen nl pratenn??

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 17:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    'Nee. Ik ben gewoon een beetje misselijk. Meer niet. Het gaat alweer. Waar ging je naartoe trouwens' ik keek hem even aan, en ik wist vanuit zijn ogen dat er wel iets mis was, iets anders dan een simpele misselijkheid, maar ik negeerde die en beantwoordde zijn vraag.
    'Naar het zwerkbalveld. Na een hele maand kan ik weer in deze veld gaan vliegen.' Ik stond op en keek hem aan waarna er een nieuwe, wat onzekere lach verscheen.
    'Kom je anders mee? Kun je wat vliegen zonder al dat geschreeuw van je fans om je heen.' Ik draaide me terug naar het zwerkbalveld en zag Ralf en Ginny in de verte staan. Ze hielden elkaars handen vast en een grim ontstond in mijn blik.
    'En zo te zien is onze Chaser er ook,' zei ik terwijl ik een kleine stomp gaf op de schouder van Campbell.
    'Dus het kan nog wel gezellig worden.' En ik maakte een handgebaar dat hij op moest staan.
    'Heb je dus wat meer zin in plezier, Campbell Saunders? Hoef je even niet aan die andere dingen te denken,' en ik wierp hem een glimlach toe. Campbell zag er niet ziek uit, tenminste, dat was hij ook nooit geweest. Ik weet dat er iets mis is met hem. Wat het ook is, het is mijn taak om deze jongen weer blij te maken. Mijn droom komt uit als ik bevriend raak met hem.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)


    Doe maar george poste :D ik heb nog pauzee..

    Wat een saaie dag vandaag op stage.. niks te doen :<

    Maarrehh.. ralfie mag wel eerdwr postwn dan brooke want dat van brooke ken nog een tijdje duren :P

    Trouwens hoe ken die gozer geen nl pratenn??


    Naja, hij kende wel nl maar niet zo goed :') daarom moest ik met hem op een heel overdreven nederlands praten zodat hij me verstond.

    Ralfie is onderweg ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    Beteurd keek ik naar de grond, het was niet mijn bedoeling om Ralf en Ginny zo te kwetsen. Nu voelde ik me sip. Ik wilde niet degene zijn die iedereen zijn vrienschappen verwoeste. De vriendenverwoester, degene die iedereen verdrietig maakte. Plotseling overspoelde me een depressief gevoel waardoor ik bijna van bezem viel omdat ik niet oplette. Ik zag Ralf en Ginny beneden staan, op zoek naar mij. Ik zag Ralf's speurende ogen en ik zette snel mijn landing naar beneden waarna ik zachtjes op de grond naast hun landde. 'Sorry allebei, ik bedoelde het als grapje maar het is een beetje uit de hand gelopen'. Ik schuifelde ongemakkelijk met mijn voeten tereijl ik naar beneden keek. Ik voelde me erg schuldig ookal was het maar een grapje. 'Hebben jullie zin in het Toverschool Toernooi?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik had er wel erg zin in, natuurlijk zou ik me opgeven. Wat spanning en avontuur, het zou me erg leuk lijken omdat ik nieuwsgierig was naar de 3 opdrachten die uitgekozenen moesten uitvoeren. Ik had zo'n vermoeden dat Ralf zich ook zou op gaan geven, daar vindt ik hem best wel type voor.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron

    'Wat wilde je haar uitleggen dan Ralf?' vroeg Ginny plotseling. Ik beet even op mijn lippen. Ik wist waaraan ze dacht. Of ik dacht dat ik wist waar aan ze dacht, maar ik wil niet denken aan de gedachtes die denken te weten dat ze de gedachtes van ginny weten, omdat ik me dan als een barbaar voel die alleen aan zichzelf zit te denken. Ik laat Ginnys handen los en trok even mijn schouders op.
    'Gewoon..' mijn begin was al fout.
    'Wat er net was gebeurd. En nu voeld ze zich vast en schuldig door mij..' ik leek wel in mijn gedachtes te zijn gezonken terwijl ik dat zij, maar Ginnys starende ogen wekte me. Ik schudde haastig mijn hoofd, wetend waar aan ze dacht en pakte wewr haar hand vast en kneep er zachtjes in.
    'En natuurlijk zou onze wedstrijden dan moeilijk zijn met een depressieve seeker..' ik wist niet of ik de goede ding zij of de slechte, maar ik voelde me wat rood worden.
    'Tot dat jij officiële in het team komt, natuurlijk.. dan hebben we niet eens een seeker nodig om te winnen!' Zenuwachtig begin ik te lachen en mijn hart stopte voor een paar secondes toen ik serieus brooke hoorde praten. Was dat in mijn hoofd of in het echt?
     'Sorry allebei, ik bedoelde het als grapje maar het is een beetje uit de hand gelopen' ik draaide me om en liet Ginny even los. Brooke stond daar echt.
    'Maakt niet uit, je hebt niets verkeers gedaan, Brooke..' ik kon wel zweren dat dit wel de eerste keer kan zijn dat ik met brooke sprak.
    Het was even stil tot de seeker weer sprak.
    'Hebben jullie zin in het Toverschool Toernooi?' duidelijk dat ze probeerde de onderwerp te veranderen. Maar ondanks dat, knikte ik twijfelend mijn hoofd.
    'Ik ga gewoon mijn naam opgeven, en dat doe ik alleen om een speciale persoon te bewijzen dat ik echt van haar hou, maar natuurlijk word ik niet gekozen. Zo dom zijn ze ook al weer niet, dat ze kunnen denken dat ik een kampioen ben..' en ik wierp mijn zachte, schuine glimlach naar Ginny toe.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Hahaa shii wil reageren maar weet niet of t helemaal lukt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Hahaa shii wil reageren maar weet niet of t helemaal lukt


    Neem de tyd, ralf en george kunnen wachten (:

    Hoezo lukt het niet? Geen inspiratie? Ik kan je op een magische wijzen inspiratie geven ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    {Ik was op schoolkamp, sorry allemaal! :$}

    Yara Goldfellow ||Slytherin||
    Iedereen zit klaar in de grote zaal, en er is aangekondigd dat het toverschooltoernooi dit jaar op Hogwards gehouden wordt. Daar moet ik echt aan meedoen! Het zou mijn reputatie hooghouden en iedereen zal me geweldig vinden als ik het zou winnen. Ik besluit maar om mijn naam in de vuurbeker te doen als het daar tijd voor is. Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren tijdens het toernooi. Als we klaar zijn met het diner besluit ik mijn ouders erover te gaan schrijven, natuurlijk weten ze ondertussen wel van het toernooi maar ik wil ze laten weten dat ik graag mijn naam in de vuurbeker zal doen. Wat zal mijn vader trots zijn! En mijn broer? Die zou zoiets dus ook nooit durven te doen!
    Als ik aan ben gekomen bij het uilennest zie ik dat Robijn al aan het slapen is, voor haar is het ook een lange dag geweest. Zachtjes aai ik over haar veren en daarna besluit ik haar nog maar even met rust te laten voordat ik haar weer op pad stuur.

    Rowan Baxfiels ||Ravenclaw||
    Ik ben benieuwd naar het tovertoernooi. De vuurbeker weet altijd precies de goede mensen te pakken die de taken zo goed voltooien dat het gewoon moeilijk is om te weten wie er aan de winnende hand ligt. Maar natuurlijk kan er maar één iemand de winnaar zijn. Als ik in mijn kantoor zit, terug van de eetzaal besluit ik nog even het nieuwe schoolboek door te nemen. Zo lang werk ik nog niet op Hogwards en het is ook niet zo dat ik het volledige boek van de leer van runen uit mijn hoofd ken, ook al ken ik de runen wel allemaal. Ik kijk nog even in de kleine privé kas in mijn kamer, de kruiden waarover ik een klas les zal gaan geven zijn al genoeg gegroeid, vorig jaar was het een ramp om ze op te kweken, we hadden het de eerste maanden zonder moeten doen.
    Als ik alles klaargelegd heb voor de volgende dag besluit ik dat het wel eens tijd is om naar bed te gaan.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:47 ]


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Seeker || Gryffindor 4de jaar

    "Ik ga gewoon mijn naam opgeven, en dat doe ik alleen om een speciale persoon te bewijzen dat ik echt van haar hou, maar natuurlijk word ik niet gekozen. Zo dom zijn ze ook al weer niet. Dat ze denken dat ik een kampioen ben" antwoorde Ralf en hij glimlachte naar Ginny. Ik voelde me niet erg op mijn gemak als Ginny er was ookal is ze hartstikke aardig. 'Hebben jullie al gehoord dat de beroemde Campbell Saunders van de Klammfels al is aangekomen?' vroeg ik, weer nieuwsgierig. Ik had zeg maar een stiekeme ''crush" op Campbell. Mijn hart maakte toen ook een sprongetje toen ikvhet gehoord had. Hij is ook een fantastische Zwerkballer, laatst nog met de world cup van Zwerkbal, Bulgarije tegen Ierland, ik was toch wel voor Bulgarije. 'Ik pak eerst nog even de Snitch en dan ruim ik het spul op' zei ik tegen hun waarna ik weer goed op mijn bezem zat en de lucht inschoot.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 21:39 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ik wacht wel even op Ginny haar post :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ach ik ben klaar met werken

    Ik ga ff naar men opa fietsen en post ik meteen oke!

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 21:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ach ik ben klaar met werken

    Ik ga ff naar men opa fietsen en post ik meteen oke!


    (Y)



    ik kan niet wachten tot we te horen krijgen wie er allemaal meedoen aan de toernooi.. wanneer moeten we naar de great hall :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [He, he, eindelijk wordt er weer ff gepost :Y)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SWS campbell, Felice, Ralf. Ik ga nu reageren (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yara Goldfellow ||Slytherin
    Ik sta met een papiertje in mijn hand naast de vuurbeker. Mijn veer voelt zwaar aan in mijn hand. Ik loop naar de tafel en schrijf mijn naam heel langzaam letter voor letter op. Als mijn naam eenmaal in de vuurbeker zit kan ik niet meer terug, daar moet ik goed over nadenken. Maar hoe groot zal de kans zijn dat ik getrokken wordt? Juist, heel klein. Langzaam schuif ik richting de vuurbeker, er zit een brok in mijn keel die slik ik weg. Je krabbelt toch niet terug he zussie? hoor ik de stem van mijn broer in mijn achterhoofd. Ik duw de gedachte weg en loop snel naar de vuurbeker toe. Als ik mijn eerste voet in de ring zet weet ik dat ik niet meer terug kan. Er staan veel mensen om me heen te kijken hoe mijn hand boven de vuurbeker hangt en het papiertje met mijn naam erop in de beker valt. Als het papiertje uit zicht is kan ik niet meer terug, er klinkt een rumoer van zachtjes klappende mensen. Ik heb het gedaan, mijn naam zit nu in de vuurbeker.

    Rowan Baxfiels ||Ravenclaw
    De eerste mensen hebben hun naam al in de vuurbeker gedaan en ook de leerlingen van de andere scholen zin gearriveerd, binnekort zullen we wete wie er deel zullen nemen aan het kampioenschap. Maar eerst zal ik de nieuwe leeringe van Ravenclaw moeten begroeten.
    Ik kom de leerlingenkamer van Ravenclaw in en zie veel nieuwe gezichten naar mij kijken. Allemaal zijn ze enthousiast over hun nieuwe afdeling, ook al hadden sommigen waarschijnlijk gehoopt op een andere. 'Hallo,' klinkt mijn stem luid door de zaal. 'Ik ben Meneer Baxfiels, jullie afdelingsleider. Ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin krijgen op Hogwards. Als jullie vragen hebben of tegen problemen aanlopen, aarzel dan niet en kom naar mijn kantoor toe, duidelijk?' Ik zie veel knikkende gezichten. Daarna draai ik me om want ik moet het lokaal vast klaar gaan maken voor mijn eerste les.


    Can you even find the one who dies his red heart to black?