• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)

    [Waarom wil jij iedereen dood hebben? x')]


    drama =) alles gaat om drama <'3 en Ralf wilt gewoon bloed en dode lijken zien (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Campbells mama en broer zijn aanhangers van Voldemort. Misschien moesten alle kampioenen dood >:)
    Want Klammfels zat vol met leerlingen die voor duistere magie :D Voldemort-aanhangers


    [Felicè is ook deatheather, en Matt trouwens ook, dus niet alleen Klamfels.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    haha, nee, nee, Ralf is niet op Camp, en dat gaat ook nooit zo worden, want anders heb ik geen kans meer als de echte ik om hem te krijgen omdat Ralf ook te perfect is :'D ghehe <3 campiee

    en.. waarom.. laat je me herinneren aan die gruwelijke scene.. door jou moet ik weer een zakdoekje verspillen.. *snik*

    en bij @phoenix, hou het simpel, prop wat drama in bij de laatste stukje waarna Ralf wakker kan worden en een doodsvloek naar je kan vuren omdat hij zich schrok =) en dan kan de drama beginnen met Ralf zijn geheugenverlies


    Auch killer!

    ja ik moet nog steeds huilen erom.. maar ergens ben ik wel blij dat hij dood was gegaan want anders hadden ze Campbell en Maya op een andere manier uit elkaar gebroken dat doen ze altijd! want Maya vond ik leuk toen ze met Campbell had maar nu mag ik haar niet meer (cat) ze hebben haar verpest.

    Auch auch ja wacht even ik moet even nadenken x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nightingalex schreef:
    (...)

    [Felicè is ook deatheather, en Matt trouwens ook, dus niet alleen Klamfels.]


    oh, wow.. Dat is toeval (cat) moet ik van Ralf ook een deatheather maken zodat we gelijk staan x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nightingalex schreef:
    (...)

    [Felicè is ook deatheather, en Matt trouwens ook, dus niet alleen Klamfels.]


    Felicè is hartstikke knap ;o!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh, wow.. Dat is toeval (cat) moet ik van Ralf ook een deatheather maken zodat we gelijk staan x')


    Campbell is geen deatheather


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Auch killer!

    ja ik moet nog steeds huilen erom.. maar ergens ben ik wel blij dat hij dood was gegaan want anders hadden ze Campbell en Maya op een andere manier uit elkaar gebroken dat doen ze altijd! want Maya vond ik leuk toen ze met Campbell had maar nu mag ik haar niet meer (cat) ze hebben haar verpest.

    Auch auch ja wacht even ik moet even nadenken x.o'


    na de aflevering waar hij dood ging, had ik nog een aflevering gekeken en nu kijk ik het niet meer, al een week lang niet, omdat ik bang ben het verder te kijken ='( ik vond die twee ook heel leuk bij elkaar passen, maar ik haat haar gedrag zo erg toen campie dood ging. voelde ze nou echt geen een verdriet?

    en oke, ik laat je nu wel even denken, anders spammen we deze topic weer vol [is er eigenlijk een praattopic?]

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell is geen deatheather


    deatheater, personen vermoorden, aan de kant van Voldemord staan, alles is hetzelfde, daar houden we het op =)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    na de aflevering waar hij dood ging, had ik nog een aflevering gekeken en nu kijk ik het niet meer, al een week lang niet, omdat ik bang ben het verder te kijken ='( ik vond die twee ook heel leuk bij elkaar passen, maar ik haat haar gedrag zo erg toen campie dood ging. voelde ze nou echt geen een verdriet?

    en oke, ik laat je nu wel even denken, anders spammen we deze topic weer vol [is er eigenlijk een praattopic?]


    Al is er een praattopic gebruiken we het toch niet. Kijk maar na 19years later en Phoenix (cat)

    enneh... jahwel dat zie je in latere episodes. -> Zombie. Dan gaat ze vreemd (vind ik) met een lelijke gozer (ugh Campbell is stukke knapper.)
    En dan stort ze opeens in elkaar en dan komt Zig en op het eind van alle drama zegt Zig dat hij altijd op haar zou wachten tot zij klaar is om weer verkering te nemen... en nu ben ik al bij eind season 13 en nu gaan die twee nemen want tussen door heeft ze weer met een ander gehad en die jongen heette Miles en ik mag hem niet :@

    Campbell is perfect ja! ik zou nooit een ander dan meer willen (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Al is er een praattopic gebruiken we het toch niet. Kijk maar na 19years later en Phoenix (cat)

    enneh... jahwel dat zie je in latere episodes. -> Zombie. Dan gaat ze vreemd (vind ik) met een lelijke gozer (ugh Campbell is stukke knapper.)
    En dan stort ze opeens in elkaar en dan komt Zig en op het eind van alle drama zegt Zig dat hij altijd op haar zou wachten tot zij klaar is om weer verkering te nemen... en nu ben ik al bij eind season 13 en nu gaan die twee nemen want tussen door heeft ze weer met een ander gehad en die jongen heette Miles en ik mag hem niet :@

    Campbell is perfect ja! ik zou nooit een ander dan meer willen (cat)


    en nu haat ik haar nog meer (cat)
    ik ben benieuwd, voor als ik een campbell-fan-topic zou gaan starten, na hoeveel secondes je zou gaan reageren op die topic :') ik denk dat als iemand dat ooit gaat doen, dat diegene jouw naam er automatisch bij gaat zetten ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    en nu haat ik haar nog meer (cat)
    ik ben benieuwd, voor als ik een campbell-fan-topic zou gaan starten, na hoeveel secondes je zou gaan reageren op die topic :') ik denk dat als iemand dat ooit gaat doen, dat diegene jouw naam er automatisch bij gaat zetten ^^


    Haha ik hoop niet dat iemand er ooit een maakt want dan ga ik (ofcourse) kijken en dan zie ik allemaal knappen mensen en dan denk ik #foreverett alone xD



    Dit is trouwens een recente foto van hem... van 8 maart :3. Yep ik weet zelfs de datum XD ik ben eng (A)
    Auch stop beeing so hot, Dylan!

    Maarja ik ben druk bezig met tekst te verzinnen voor Campbell naar Ralf...
    jij moet nog op Ginneh reageren DX

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeeh, ik heb die helemaal vergeten..
    Ben aan het schrijven!


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    Oeeh, ik heb die helemaal vergeten..
    Ben aan het schrijven!


    OMFGH Toevallig voorspelbaar praatte ik met iemand over Campbell/Dylan en die zei dat hij een babyface had :< hij is ook nog maar 19 jaar oud mensen en ik vind hem perfect!

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Sorry. Maar om er niet naar te vragen vond ik ook weer zo bot.’ Ik schudde mijn hoofd.
    ‘nee, je moet niet zo denken. Ik wil dat je er juist niet aan begint, ik wil er juist niet aan terugdenken en over praten.’ Ik stopte even om tijd te nemen om de frisse lucht in te ademen, zodat mijn angst even weg verdween.
    ‘ik bedoel, jij kan weten hoe afschuwelijk mijn vakantie was,’ ik voelde me rood worden, ik voelde me alsof ik Ginny weer onzeker aan het maken was. Ik toverde een glimlach tevoorschijn en trok plagerig aan de arm van Ginny.
    ‘kom op, laten we deze feestje niet verpesten door zo iets achterlijks. Het is echt heel tof dat je ook mee gaat doen, dan ben ik tenminste ook niet meer de enige buitenbeentje in de groep.’ Ik stopte even en begon onnodig de grinniken.
    ‘die anderen hebben me letterlijk nog nooit zien praten. Als jij komt, gaat dat veranderen. Het gaat Tof worden met jou in het team!’
    Speels pakte ik een steentje uit het gras en wierp die naar Ginny toe, alsof dat de bal was en ik het naar haar toewierp tijdens een wedstrijd.
    ‘met jou erbij gaan we winnen!’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Chase Alexander Roberts | Slytherin | 7th year
    Het was weer tijd voor een nieuw schooljaar op Hogwarts en dit keer zou het mijn laatste zijn. Ik zag het natuurlijk helemaal zitten. Zeker na de speech van Dumbledore die het toernooi aankondigde. Zelf wist ik wel nog niet of ik zou mee doen, maar dat doet er nu nog niet toe. Iedereen was aan het wachten op de leerlingen van Klammfels en Beauxbattons. De eerstejaars hadden vast geen idee wat er allemaal gebeurde.
    Ik ging bij een paar andere Slytherins staan, vooral zesde en zevende jaars natuurlijk, maar lette niet echt op de gesprekken die gevoerd werden. Ik was te druk bezig met nadenken over wat er een paar weken geleden nog gebeurd is. Mijn vader had me verteld dat het ook voor mij tijd was om een deatheater te worden. Natuurlijk vond ik dat een hele eer, maar toch maakte ik me wat zorgen. Wat nu als de Dark Lord niet herrijst? Niemand die daar het antwoord op weet natuurlijk. Het zou wel nog een aantal maanden duren voor ik een van hen werd, maar mijn vader wou me er toch al op voorbereiden. Ik probeerde de gedachten van me af te schudden, ik wist dat het me maar voor even zou lukken, maar het was het proberen waard.