• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny Weasley

    ‘nee, je moet niet zo denken. Ik wil dat je er juist niet aan begint, ik wil er juist niet aan terugdenken en over praten.’
    Ik knikte begrijpend terwijl ik naar mijn voeten keek die zachtjes over de grond schuifelde. Ik praatte liever ook niet over vroeger of nu. Ik verdrong het allemaal en niemand wist ergens wat van. Ma wilde eigenlijk dat ik met mensen ging praten sinds Vilijn maar zij zag niet in dat ik nooit gelukkig was. Altijd moest ik haar helpen en als ik dat niet moest was er niemand voor mij. Of mijn broers pestte een vriendinnetje weg die ik net gemaakt had door haar bang te maken met toversnoepjes of mijn broers jaagte mij weg. Vriendschap in de dreuzelwereld was dus voor mij onmogelijk.
    ‘ik bedoel, jij kan weten hoe afschuwelijk mijn vakantie was,’ ik beet op mijn lip. Ik wist inderdaad een gedeelte maar ergens had ik het gevoel dat ik niet alles wist. Maar ik wilde hem ook niet dwingen iets te zeggen als hij het niet wilde.
    Plotseling voelde ik Ralfs hand rond mijn arm wat mij zachtjes liet schrikken omdat ik deze plotselinge aanraking niet verwacht had.
    ‘kom op, laten we deze feestje niet verpesten door zo iets achterlijks. Het is echt heel tof dat je ook mee gaat doen, dan ben ik tenminste ook niet meer de enige buitenbeentje in de groep. Die anderen hebben me letterlijk nog nooit zien praten. Als jij komt, gaat dat veranderen. Het gaat Tof worden met jou in het team!’
    Ik keek verbaasd naar zijn plotselinge omkeer maar ik zou er niet naar vragen. Ik wilde niks verpesten ondanks twijfels door mij heen trokken. Ergens was ik bang voor om in het team te komen. Wat als ik uiteindelijk niet goed genoeg was en mijn broers me weigeren? Of wat als ik iets mis en mijn broers me daarom nog meer gaan haten? Ik beet onopvallend op mijn lip. Tot ik een steentje tegen me aanvoelde.
    ‘Met jou erbij gaan we winnen.’ Ik lachte.
    ‘Ralf je hebt me nooit zien vliegen. Misschien ben ik wel vreselijk en ik heb zojuist de slurk laten vallen.’
    Ondanks alles raapte ik ook een steentje op. Het was tenminste een soort vermaak voordat Klammfels en Beauxbatons zouden komen.
    ‘Your turn.’ Ik gooide een steentje in zijn richting en natuurlijk zou hij die vangen. Ik juichde hem altijd toe vanaf de tribune omdat hij me beste vriend was. Een vriend die ik wel kon vertrouwen tot in vergelijking de andere.

    [OMFG pas op anders krijgt Ginny- Ralf feels. Misschien kan George Ginny laten schrikken ofzo? ^^
    Trouwens- Bijna klaar met Campbell post :< na heel lang nagedacht te hebben post ik maar iets wat niet echt super leuk is xD]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga eerst voor Ralf en Ginny reageren, omdat die van Ralf van @phoenix wel erg lang kan worden :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ralf je hebt me nooit zien vliegen. Misschien ben ik wel vreselijk en ik heb zojuist de slurk laten vallen.’
    ‘nou en, wie zegt dat mijn voorgevoelens geen gelijk geven?’
    Ginny bukte en raapte de steentje op waardoor er een glimlach om mijn mond heen sierde.
    ‘Your turn.’ Zei ze en gooide het steentje naar mijn richting toe. Mijn vingers raakte de steentje aan en ik duwde het van me af zodat het nog hoger in de lucht en hem dan soepel opving. Met een snelle pirouette gooide ik het steentje terug naar Ginny, met een gigantische grote boog zodat ze het makkelijk op kon vangen.
    ‘misschien kunnen we naar het zwerkbalveld gaan, kan ik je zien vliegen. Hoeven we hier tenminste niet amateuristisch te gaan overgooien met een steentje,’ zei ik en pakte snel lachend nog een steentje uit het gras en gooide die ook naar Ginny toe.
    ‘wanneer komen de studenten van die andere scholen eigenlijk?’ vroeg ik dan aan haar, en liep naar haar toe. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat voor lessen de andere toverscholen geven, en of ze net als in Hogwarts ook afdelingen hebben, en of het net als hier ook zo groot is. Ik ben erg benieuwd naar de studenten, maar ook tegelijkertijd bang. Want ik heb gehoord dat de studenten van Klammfels erg ruw kunnen zijn. En sowieso ga ik minstens drie keer voor schut staan door een van de meiden van Beauxbatons..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    'Nou en, wie zegt dat mijn voorgevoelens geen gelijk geven?' Behendig gooide hij het steentje omhoog waarna hij het met een snelle pirouette naar mij gooide. Behendig ving ik hem op en een beetje onwennig bloosde ik. Hij kwam plotseling zo zelfverzekerd over wat mij zachtjes op mijn lip liet bijten. 'Misschien kunnen we naar het zwerkbalveld gaan, kan ik je zien vliegen. Hoeven we hier tenminste niet amateuristisch te faan overgooien met steentjes.' Ik glimlachte. ' klinkt aanlokkelijk maar als we gesnapt worden dan zitten we wel in de problemen. Ik weet niet of jij dat wel wilt.' Voor mij maakte het niet uit. Ik kon vanavond toch niet slapen net zoals de andere. Ik wilde geen eens slapen want dan zag ik hem weer. In zijn oorspronkelijke vorm. Hij liet mij pijn voeken zelfs in mijn dromen kon hij dat nog. Ik durf dit echter niet tegen iemand te zeggen. Zeker niet tegen mijn broers. Als Fred en George hier lucht van kregen zouden ze me toch uitlachen en zeggen dat ik me niet zo aan moest stellen. Nee, ik had het vast verdiend die pijn. 'Wanneer komen de studenten van die andere scholen eigenlijk?' Haalde Ralf me weer uit mijn gedachtens. Snel glimlachte ik om mijn gedachtes niet te verraden. 'Geen idee, maar het maakt me niet uit. Pa heeft altijd nare verhalen over leerlingen van Klammfels. Ze schijnen daar getraint te worden voor jeweetwel. Echter is daar geen bewijs voor. En Beauxbatons... die zijn verwaand dus laten we maar richting het zwerkbalveld gaan.' Met mijn hand greep ik naar die van Ralf en door mijn snelle beweging van mijzelf moest ik blozen. Ik trok hem zachtjes weg uit de menigte richting het vekd terwijl Ralfs geur prettig mijn neus binnendrong.

    ( campbell is not like the other Klammfels students :0 ! Enneh.. een Georgie die ginneh en Ralf stalkt? (A) )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 7:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Moet Georgie hun straks zien bij de zwerkbalveld? Ik ga nu even mijn ralf post posten, en dan ga ik slapen anders krijg ik morgen slaap te kort en wandel ik daadwerkelijk als een zombie door school - of als ralfvan @phoenix met als zijn verscheurde ledenmaten en zijn succesvolle interne bloeding (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    'Geen idee, maar het maakt me niet uit. Pa heeft altijd nare verhalen over leerlingen van Klammfels. Ze schijnen daar getraint te worden voor jeweetwel. Echter is daar geen bewijs voor. En Beauxbatons... die zijn verwaand dus laten we maar richting het zwerkbalveld gaan.' Ik knikte. Wat ik dacht was inderdaad waar. De Beauxbatons damens gaan me weer voor schut zetten waardoor ik weer een makkelijke doelwit voor de zwadderaars ga worden omdat ze me dan vast en zeker als 'zwak' zien, ook als een 'mietje' tegenover de stundenten van klammfels. Ik zucht diep en probeerde alle slechte voorgevoelens van me af te schudden en voor ik het doorkreeg, pakte Ginny mijn hand vast en trok me mee naar de zwerkbalveld. Ik zag haar blozen en ondanks haar onverwachtse beweging, straalde ik even een zoetsappige glimlach uit die me ook wat liet blozen. Haar handen waren warm en betrouwbaar in de mijne. Eenmaal bij de zwerkbalveld aangekomen, liet ik haar los en liep naar het midden toe. Het was vrij donker geworden hier maar toch deed het me goed om in zwerkbalveld weer te staan, alsof het mij echte thuis was.
    'Home sweet home,' fluisterde ik opgewonden in mezelf. Ik richtte me met een opgewonde glimlach terug naar Ginny en trappelde naar het ingang toe van de kleedkamers.
    'Een paar oefen bezems liggen In kleedkamers, niet zo'n goede, maar ik ga ze wel halen als je wilt?' En ik pakte mijn stok tevoorschijn, en richtte die op de slot van de deur van de kleedkamers, voor de duidelijkheid, en ik knipoogde plagerig naar Ginny, ookal weet ik niet zeker of ze het had gezien door de duisternis.

    (Zullen we voor ralf en ginny gaan :])


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Gooooooood night, overigens. Hopelijk droom je over campie (En ralf) (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf

    Vrolijk liep ik door de horde mensen opzoek naar een van mijn vrienden en liefst Matthew. We zijn al vanaf mijn eerste jaar goed bevriend en ook al schillen we een jaar en is ons karakter ook wel wat anders het klikt tussen ons. Ik heb deze vakantie maar twee keer iets van hem gehoord en dat gaf me een vreemd gevoel. Ik wist dat hij een vriendin in had en dat zij nu op de eerste plaats kwam maar toch ik had wel graag iets meer van hem gehoord ik had ookal een tijdje het gevoel dat hij iets voor me verzweeg en dat knaagde aan me.Ik vertelde echt alles aan hem ik had hem zelfs met moeite verteld over mijn vader en daar wist niemand anders iets van. Ik zuchten even en ging met mijn hand door mijn rozige haar. Ik had het deze vakantie roze gekleurd maar ik denk dat ik het toch terug bruin ging doen niet dat ik niet van het roze hield maar het was nogal een vreemd zicht met mijn gele uniform. Terweil ik verder zocht naar enige zicht van Matthew keek ik ook al eens rond of ik nog niks zag dat er op wees dat de andere schoolen er aankwamen. Ik makten me wat zorgen over al dat tover school toernooi gedoe het zag me er veel te gevaarlijk uit nee ik bleef er zelf liever zo ver mogelijk van uit de buurt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 13:50 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Leora schreef:
    (...)

    Felicè is hartstikke knap ;o!


    [Een knappe deatheather moet bestaan(naast Draco en Matthew.) en dan wel vrouwlijk. Bella en Cissy zijn beide niet echt "goede". Bella is gestoord en Cissy te soft.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Matthew Wood

    Samen met Henri en Eloise liep ik door het kasteel. "Hoe konden ze jou trouwens als hoofdmonitor kiezen?" vroeg Eloise verbaast. "Geen idee, wel een domme keuze. Maar ja dat zou het ook zijn als jullie de hoofdmonitor waren." zei ik schouder ophalend. We waren het alle 3. "En nu ga ik Allison zoeken. Doei!" na deze woorden begon ik sneller te lopen. Hopelijk merkt ze niets. Zou ze boos zijn omdat ik maar 2 keer iets van me heb laten horen? Ergens waar ik heen liep zag ik haar rozige haren. Langzaam ademde ik in en uit en liep naar haar toe. "Alli!" glimlachte ik en ik omhelsde haar. "Sorry dat ik zo weinig liet horen. Mijn grootmoeder moest naar het sint Holisto..." het laatste zei ik iets zachter. "Hoe was jou vakantie?" vroeg ik haar terwijl ik een arm rond haar schouder sloeg en een pluk van haar rozige haar achter haar oor schoof. Er zouden kinderen van Klamfels en Beauxbatons komen. En stiekem hoopte ik dat Fel ook kwam. Alleen hoopte ik niet dat ze door de beker gekozen zou worden. Straks gebeurt er iets met haar of moet ik tegen haar. "Oja, en alleen omdat jij het niet fijn zou vinden dat ik mee doe aan het toernooi, doe ik het niet. Lief toch?" en ik stak plagerig mijn tong uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    Onze handen lieten elkaar los en ergens vond ik dat jammer. Het voelde zo fijn en vertrouwd aan toen ik hem vast had. Een gevoel dat ik vorig jaar nog niet ervaren had.
    Mijn ogen volgde iedere beweging van Ralf toen hij naar het midden van het veld toe liep.
    ‘Home sweet home.’ Hoorde ik hem fluisteren. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht door zijn enthousiasme.
    'Een paar oefen bezems liggen In kleedkamers, niet zo'n goede, maar ik ga ze wel halen als je wilt?'
    Ik knikte terwijl ik hem volgde naar de deur van de kleedkamers.
    Enigszins vond ik dit wel spannend. Ik had nog nooit voor andere mensen gevlogen, behalve toen deze zomervakantie bij mijn broers en Harry. Maar die waren niet zo enthousiast als Ralf en het zou erg zijn om juist hem teleur te stellen.
    Ralf keek naar mij en knipoogde plagerig naar me wat mij een rare vorm van kriebels in mijn buik gaf en ik snel blozend naar onderen keek en ik zenuwachtig een keer op mijn lip beet.
    Ik vervloekte mijzelf in mijn hoofd. Waarom deed ik zo raar plotseling? Vorig jaar zou ik nooit zo gedragen hebben in zijn bijzijn. Maar opeens leek alles moeilijker en leken mijn gevatte opmerkingen verdwenen en kon ik enkel en alleen naar hem staren. De deur ging open door Ralfs spreuk en meteen om wat te doen te hebben liep ik langs hem heen en pakte twee bezems waar de maanlicht op scheen. Ik draaide me om en duwde een plagend tegen Ralf aan.
    ‘Show me your skills.’ Zei ik terwijl ik mijn tong naar hem uitstak en snel door liep naar het midden van het veld. Bang dat hij mijn blozende hoofd zou zien.

    [is goed ze zijn zo cute samen :3. Ralf is echt een gentleman! In Phoenix heeft Ginny toch al genoeg aan George :p]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Brooke staat maar zo alleen xD Ze gaat lekker meestalken :) Bij Ralf en Ginny, en kan ze meteen haar Zwerkbal skills laten zien :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [ Stalken is echt jouw ding he (cat) net bij een romantische avond van Ranny? (Ralf+Ginny) ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ZaIa schreef:
    [Brooke staat maar zo alleen xD Ze gaat lekker meestalken :) Bij Ralf en Ginny, en kan ze meteen haar Zwerkbal skills laten zien :)]


    Wie gaat dan zo Campbell welkom heten :'( XD Campbell #foreveralone


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya