• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ginny landde naast voor me neer en deed haar bezem in haar hand. Het was donker maar ik stond dicht genoeg bij haar om haar te zien blozen, en ik lachte.
    ‘Zegt degene die gewoon met zijn voeten op een bezemsteel kan staan.’ En ze gaf me een stomp.
    ‘ – en er van af viel.’ En ik gaf haar ook een plagerige stomp, ietsjes harder maar net niet hard genoeg waardoor ik haar pijn kon doen, want dat wilde ik niet. Even stond ik stil te hijgen door de sensatie en adrenaline die ik daarnet in de lucht voelde, en ik raapte mijn bezem van de gras op.
    ‘als je echt onzeker bent over of je wel in het team komt, kan ik wel de andere kandidaten wegjagen. Misschien dat ik hun bezems saboteer of een misselijkmakende potion naar hun geef.. hmm?’ ik stond even stil terwijl mijn lach breder werd.
    ‘natuurlijk doe ik het niet als je het niet wilt, maar als ik wil dat je in het team hoort, doe ik het wel,’ en na dat gezegd te hebben klopte ik even op haar schouders.
    ‘dus maak je maar geen zorgen als je plotseling ziet dat de helft van de gryffindor common room naar het ziekenzaal is verhuisd.’ En als een punt achter mijn woorden, wierp ik haar mijn gewoonlijke schuine lach toe die ik altijd tevoorschijn haal als ik iets van plan ben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wanneer begint eigenlijk onze eerste zwerkbal wedstrijd? kan echt niet wachten =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [De dag nadat de andere scholen zijn gearriveerd :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny Weasley

    ‘- en er van af viel.’ Hij gaf mij een stomp en ik glimlachte naar hem en automatisch haalde ik mijn haar uit een staart waardoor het losjes over mijn schouders viel.
    Hij hijgde en ik kon zijn ademhaling over mijn heen voelen strelen wat mij kippenvel gaf en allemaal kriebels in mijn borst terwijl ik van de stilte genoot die er tussen ons heerste.
    ‘als je echt onzeker bent over of je wel in het team komt, kan ik wel de andere kandidaten wegjagen. Misschien dat ik hun bezems saboteer of een misselijkmakende potion naar hun geef.. hmm?’
    Ik lachte. ‘Je begint steeds meer op mijn broers te lijken, Ralf.’ Alleen hij vond mijn aanwezigheid niet erg maar mijn broers wel. Maar dat zinnetje slikte ik in.
    ‘natuurlijk doe ik het niet als je het niet wilt, maar als ik wil dat je in het team hoort, doe ik het wel,’
    Hij klopte zachtjes op mijn schouders en die aanraking voelde raar en maakte me in de war. Mijn lichaam schreeuwde naar meer dan alleen een schouderklopje maar mijn verstand zei dat ik het hierbij moest laten.
    ‘dus maak je maar geen zorgen als je plotseling ziet dat de helft van de gryffindor common room naar het ziekenzaal is verhuisd.’ Ging hij onverstoord verder. Er kwam een schuine glimlach op zijn gezicht en voordat ik het wist vloog ik hem al om de hals terwijl ik hem dicht tegen mij aandrukte- dichter dan dat ik iemand anders ooit tegen me aangedrukt zou hebben. ‘Je bent veels te lief, Ralf.’ Ik beet om mijn lip door mijn zin. Ik kon mijzelf wel voor mijn hoofd slaan. We waren vrienden en hij zag niks meer dan dat in mij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ZaIa schreef:
    [De dag nadat de andere scholen zijn gearriveerd :)]


    Campbell gaat arriveren uno momento!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [En Brooke gaat stalken :Y)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [En Brooke gaat stalken :Y)]


    yay <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik zag Ginny lachen, maar voor ik het wist, gooide Ginny haar armen om mijn hals en drukte me zo dicht tegen haar aan, waardoor ik niet alleen rood werd door haar plotselinge knuffel, maar ook door gebrek aan zuurstof. ‘je bent veels te lief, Ralf,’ zei ze. Ik begon nog meer te blozen en mijn schuine glimlach veranderde in een brede lach. Ik sloeg ook mijn armen om hem heen en wreef zachtjes over haar kwetsbare rug, en ik merkte dat haar haren los zaten en snoof al haar geur zo vredig mogelijk op, alsof ze een soort parfum op had, zodat het voor eeuwig bij mij zou blijven.
    ‘weet ik, maar ik ben lang niet zo lief als jij bent,’ zei ik, en liet haar langzaam los. Ik wist niet of ze bloosde of niet, of ik dat me inbeeld of mijn ogen gewoon begonnen te gloeien door de plotselinge gevoel die door me heen raasden, maar ik kan nu wel zweren dat mijn onderbuik voelt alsof er een tovenaarsduel erin werd gehouden. Met meerdere personen zelfs, en ze gebruikten ook avada kedavra. Terwijl ik nog aan de tovenaarsduel dacht die in mijn buik afspeelde, had ik niet in de gaten dat ik buiten bewust mijn lippen op die van Ginny heb geplaatst. Het duurde een aantal secondes tot ik doorkreeg wat er gebeurde, maar toch wilde ik niet dat dit te snel afliep, en al snel voelde ik me knalrood worden. Wacht. Zoen ik nou mijn enige vriendin, Ginny Weasley?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    yay <3


    en Georgie, hij zou je ook stalken =D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Niet Campbell xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Niet Campbell xD]


    oh, bedoel je Ginny en Ralf x') wat een slechte timing dit xq
    ghehe, ikke snap niet, laat het achterwegen :')

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 21:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh, bedoel je Ginny en Ralf x') wat een slechte timing dit xq
    ghehe, ikke snap niet, laat het achterwegen :')


    [Brooke komt meestal ongelegen x') Ach ja, dan wordt Ralf tenmindte uit zijn Ginny droom geholpen]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [oooh neeejjj als je het maar wwaaagt om te komen dan veranderd ralf in een weeerwoolf en hakt de kop van Brooke eraf (6)]
    je bent altijd welkom (A)

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 21:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Enthousiaste geluiden hoorde ik opeens opkomen terwijl ik nog steeds naar het lege papiertje voor mij staarde. Ik had niks op weten te pennen aangezien mijn gedachte een spelletje met mij speelde. Ik was ergens bang voor Zweinstein. Ik was bang dat ik daar wel door de mand zou vallen met mijn gevoelens. In Klammfels was alles makkelijker. Iedereen was egoïstisch en waren maar op een ding uit. Ik had echter andere verhalen gehoord van Zweinstein. Er zitten allemaal leerlingen in vier afdelingen die allemaal in hun eigen karakterkenmerk ingedeeld zijn. De een voor slimheid, de ander voor goedheid, de ander weer voor hun dapperheid en de laatste de sluwheid. Ik wist dat Karkarov het liefst wilde dat we met de Zwadderaars op zouden trekken omdat hij daar meestal wel vol lof over sprak. De rest van de afdelingen sprak hij niet zo veel over. Alleen ten nadelen. Ik stond op en liet het papiertje liggen terwijl ik mijn slaapkamerdeur open deed en achter me sloot.
    Viktor keek me aan. ‘v-e zijn aangekomen.’ Zei hij maar om iets tegen me te zeggen. Ik knikte en keek naar Karkarov.
    Karkarov ging langs iedereen om het opstel op te halen die we nu moesten in leveren. Iedereen leverde netjes wat in en ook bij mij hield hij zijn hand op voor een stencil.
    Hij keek mij strak aan en ik haalde enkel mijn schouders op. ‘Bij jou kom ik nog terug.’ Zei hij streng.
    Hij legde de stencils neer en deed de deur van de boot open terwijl hij mij mee trok. Ik wist al waarom. Ik was een van de bekendste jongens die hier rond liep door Zwerkbal. Ik was een National en dat wist iedereen. Ik was de toekomst voor het Zwerkbalteam van Bulgarije. Als ik oud genoeg was dan en daar moest ik nog een jaar voor wachten. Hij liep voor mij uit terwijl de jongens achter mij aansloten terwijl hij de boot uit liep en meteen zijn joviale stem door de hele omtrek schalde. Ik wilde hem volgen maar door alle blikken die op mij branden wilde ik het liefst terug de boot in en er nooit uitkomen. Ik draaide me ook om maar ik zag achter mij Viktor die me naar voren duwde. Ik beet gênant op mijn lip terwijl ik Karkarov volgde de menigte in die iemand leek te zoeken- waarschijnlijk de schoolhoofd. Uit stress drukte ik mijzelf nog meer in mijn bontjas aangezien dat de enige bescherming tegen de menigte leek te zijn tot ik opeens Karkarov en de rest van Klammfels verloor. Ik draaide me om en ik zag alleen maar enthousiaste blikken naar mij en iemand liep naar mij toe. ‘Jij bent toch de National van de zwekbalteam van Bulgarije?’ door zijn stem zag ik nog meer mensen kijken en ik knikte terwijl ik om me heen keek voor hulp die ik niet kon vinden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Hij legde ook zijn armen om mij heen en onbewust giechelde ik door zijn aanraking. Ik voelde me erg zenuwachtig worden omdat ik niet wist of ik nu iets tegen zijn zin deed.
    ‘Weet ik, maar ik ben lang niet zo lief als jij bent.’ Ik wilde protesteren maar hij liet mij los waarna hij zijn lippen op de mijne drukte en terwijl ik eerst verbaasd ben liet ik me algauw door hem zijn lippen leiden terwijl er een bom vol vlinders in mijn buik leek te ontploffen.
    Mijn hand ging automatisch over zijn borstkast aangezien dat ongeveer de hoogte was waar mijn hoofd zat terwijl ik mijn lippen van de zijne afhaalde en terwijl ik dat deed wreef mijn neus langs de zijne. Terwijl ik ondanks alles onzeker in zijn ogen keek. Ergens kon ik niet geloven dat Ralf mij leuk vond aangezien niemand de echte Ginny leuk leek te vinden maar ergens wilde ik het geloven.

    'This is the Rythmn of the night :D'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya