• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik opende de deur met alahamora en voor ik het wist, liep Ginny al langs me heen en greep naar twee bezems. Eentje duwde ze tegen me aan en ik begon te grinniken.
    ‘Show me your skills.’ Zei ze en stak haar tong naar me uit, en haastte zich naar het midden van de veld toe. Snel keerde ik me terug naar het kleedkamers en pakte een slurk van de tafel, en haastte me lachend terug naar Ginny en kwam voor haar staan, met de bezem en de slurk in mijn handen..
    ‘je opdracht voor mij is binnen en ik ga het met heel veel plezier uitvoeren,’ lachend knipperde ik een paar keer met mijn ogen en voordat ik afstand nam van haar, prikte ik nog plagend in haar buik met de punt van mijn bezem en zette wat afstand tussen ons neer.
    ‘als jij ook naar boven komt,’ ze ik nog en met een sprongetje zette ik mijn ene voed tegen de bezem aan en trok het naar me toe zodat ik een paar meter boven de grond kwam, met mijn ene hand die ik de bezem vasthield en mijn ene voet nog leunend aan de bezem terwijl ik met mijn andere hand de Slurk vasthield. Merlin, ik heb die bal zo erg gemist. Na een hoogte gooide ik ook mijn andere been over de bezem zodat ik er normaal op zat, en gooide da Slurk onopmerkelijk naar Ginny haar richting toe, hopend dat ze het zou gaan vangen.
    ‘voor elke Slurk die je vangt vanavond, krijg je weer meer kans om in onze team te komen.’ Plagerig vloog ik terug naar haar toe en bleef achter haar stil.
    ‘maar als je het laat vallen, gaan je kansen minder worden..’ en ik vloog terug naar boven.
    ‘ik plaag je maar,’ en pleziervol begon ik met de maximale snelheid rondjes te racen boven de zwerkbalveld. Net als vroeger, voelde ik weer de wind die langs mijn warrige haren streken, en mijn zicht werd verlicht, ondanks dat het buiten donker was, door mijn haren die eindelijk voor mijn ogen verdwenen en achter mijn oren door glipten. Ik liet mijn ene hand los, bij elke keer dat ik een bocht maakte om de sensatie weer door mijn lichaam te voelen en ik liet een pleziervolle kreet horen die een beetje slaat op een ge’whoeeee’. Een hele maand, bijna drie maanden lang ben ik niet gaan zwerkballen. En nu voel ik me weer herboren. Ik wist niet eens of Ginny al boven was, ze had overigens nog de Slurk vast. Ik probeerde haar naam de roepen, maar dat kon niet omdat mijn plezierige kreet het hinderde.

    red]HAPPY[/red] [green]RALFIE[/green] [blue]JEEEEJ[/blue


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ik heb de uitslag van de Vuurbeker, ik heb net Randomizer gebruikt (die weer eens vastliep) en de 2 personen zijn gekozen!

    En ja: Ik houd van stalken (A)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Ik heb de uitslag van de Vuurbeker, ik heb net Randomizer gebruikt (die weer eens vastliep) en de 2 personen zijn gekozen!

    En ja: Ik houd van stalken (A)]


    wat? echt? maar ik heb me nog niet opgegeven D: of wel?? uuhuhu D'=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Je hebt in het begin gezegd dat Ralfie mee zou doen (A)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [oh ja, vergeten (: en nu gaan we onze namen straks in de beker gooien, niet wetend of we verkozen worden. toch?]

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf


    "Alli!" Hoorde ik iemand zeggen en ik herkende Matthew zijn stem meteen ik kreeg dan ook een grote glimlach op mijn gezicht toen hij me omhelsde.'Matti!' Riep ik vrolijk terug en keek hem grijnzend aan. "Sorry dat ik zo weinig liet horen. Mijn grootmoeder moest naar het sint Holisto..." Ik keek hem met grote ogen aan. 'Gaat het een beetje?' Vroeg ik bezorgd en legde mijn hand op zijn schouder. 'Je weet dat ik er altijd voor je ben en dat je me alles kunt vertellen he.' Zei ik en keek hem nog steeds bezorgt aan. "Hoe was jou vakantie?" vroeg hij terwijl hij een arm rond mijn schouder sloeg en een pluk van mijn rozige haar achter mijn oor stak. 'Valt wel mee ik heb gewoon zoals altijd heel de vakantie bij mijn tante gezeten en mijn pa is me komen bezoeken.' En mijn stem brak een beetje op het laatste mijn vader heeft me tot mijn elf mishandeld en mijn band met mijn moeder was heel slecht dus ik ben altijd bij mijn tante en mijn vader had ik al 5 jaar niet meer gezien. 'Ik hoop dat jou vakantie mee viel.' Zei ik zachtjes en keek hem onderzoekend aan.
    "Oja, en alleen omdat jij het niet fijn zou vinden dat ik mee doe aan het toernooi, doe ik het niet. Lief toch?" En hij stak plagerig zijn tong uit. 'Is het heel vreemd dat ik je niet geloof.' Zij ik met een grote grijns en sloeg hem speels op zijn schouder.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Ik weet het lekker al... (puh)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Trouwens Brooke gaat stalken :) En ze houdt van een potje Zwerkbal.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Trouwens Brooke gaat stalken :) En ze houdt van een potje Zwerkbal.]


    Wrrm gaat ze Campbell niet stalken anders is die alleen :p ik laat hem zo aankomen eerst nog op ovliviate reageren die super snel typt bsn maar op me mobiel mensen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Iemand voor Chase?]

    Ginny Weasley

    Lachend kwam Ralf voor me staan met zijn bezem en een slurk in zijn handen. ‘je opdracht voor mij is binnen en ik ga het met heel veel plezier uitvoeren,’ Hij prikte plagend in mijn buik met de punt van de bezem ‘als jij ook naar boven komt.’ en ik wilde hem plagend terug poken maar hij sprong al op zijn bezem waardoor hij al vloog.
    Even bleef ik stokstijf staan bang dat ik de bezem niet in beweging kon brengen maar met een vaart kwam een slurk op me af die ik ving.
    ‘voor elke Slurk die je vangt vanavond, krijg je weer meer kans om in onze team te komen.’ De stem klonk achter me en ik wilde me omdraaien waardoor ik in zijn gezicht keek maar hij vloog al weg.
    ‘maar als je het laat vallen, gaan je kansen minder worden..’ ik keek hem na en sprong op mijn bezem en zonder na te denken vloog ik in de lucht en ik zag Ralf rond racen op zijn bezem.
    Hij zag er vrolijk uit- al de hele avond eigenlijk. Ralf kwam naar mij toe geraced en snel zette ik mijn bezem op volle vaart naar hem toe. Net toen we drijgde een botsing te maken liet ik de slurk los zodat Ralf hem kon vangen en vloog ik als een speer naar onderen om vervolgens weer omhoog te klimmen met mijn bezem.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 19:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    En eindelijk zag ik Ginny via mijn ooghoeken, hoe ze opsteeg en ze zweefde met volle vaart naar mijn richting toe, waardoor ik even dacht aan een botsing, maar ze liet de slurk los en vloog naar onderen, waarna ik de slurk vastpakt en toen ik eenmaal naast Ginny vloog, begon ik wat stompzinniger te worden.
    ‘Gin, kijk!’ riep ik. Niet van bewust hoe hoog we waren, sprong ik met mijn beiden voeten op de bezem die nog met volle vaart aan het zweven was, en langzaam stond ik op en deed alsof ik aan het surfen was. De Slurk gooide ik achterom, naar Ginny toe waardoor ik even mijn evenwicht verloor en er ook echt van af viel, maar mijn handen grepen net de bezem vast, en tot slot was ik simpelweg aan het bungelen aan de bezem die langzaam tot stilstand kwam en naar beneden gleed, tot mijn voeten weer in het gras kwamen, begon ik te grinniken en lachen. Ik maakte een kleine sprong naar Ginny toe en keek naar boven om haar te kunnen zien vliegen.
    ‘ik zou niet vallen als ik mijn bezem bij me had,’ riep ik klunzig naar haar toe. ik ben iemand die gevaarlijk kan doen met een bezem, maar nooit echt professioneel of ik verlies mijn balans altijd. Een keer brak ik zelfs mijn been bij het vallen van een bezem toen ik opstond, net als nu.
    ‘je hebt me overtuigd, je bent echt wel goed in vliegen!’ juichte ik enthousiast naar haar toe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Matthew Wood

    "Matti!" riep Allison vrolijk. Ik was echt blij om mijn beste vriendinnetje weer te zien. Ze was mijn steun en toe verlaat, en ik,zou niet zonder haar kunnen. Toen ik vertelde over mijn grootmoeder keek ze me bezorgd aan. "Gaat het een beetje?" vroeg ze nog steeds bezorgd. "Met haar al iets beter, alleen is Olivia ontroostbaar." antwoordde ik zacht. "Je weet dat ik er altijd voor je ben en dat je me alles kunt vertellen he." ik knikte. " Het is alleen dat ik sterk moet blijven voor Olivia, ik voel me verantwoordelijk voor haar. Alleen is ze woedend omdat het lijkt alsof het mij níets doet..." fluisterde ik. Kort schudde ik mijn hoofd en vroeg hoe haar vakantie was. "Valt wel mee ik heb gewoon zoals altijd heel de vakantie bij mijn tante gezeten en mijn pa is me komen bezoeken." haar stem brak op het eind. En ik voelde woede in mijn lichaam razen. Haar vader had haar tot haar 11e mishandeld. "Wat wilde die gore klootzak van je?" zei ik veel te kalm. Zo klonk ik altijd als ik woedend was. Ze zei dat ze hoopte dat mijn vakantie beter was. Waarna ik mijn schouders ophaalde. Toen ik zei dat ik niet mee ging doen aan het toernooi voor haar antwoordde ze:' 'Is het heel vreemd dat ik je niet geloof.'' Een grijns sierde haar gezicht en ze sloeg me speels tegen de schouder. Meteen porde ik haar in haar zij en trok mijn gezicht dichter bij die van haar. "Wel lief blijven voor Matt.." zei ik en ik trok mijn hoofd terug lm vervolgens een pruillip te maken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    ‘Gin, kijk.’ Hoorde ik achter me. Ik draaide mijn bezem waardoor ik Ralf zag die met twee voeten op de bezem stond. De bezem zelf was echter nog met volle vaart aan het zweven en ik wilde naar hem toevliegen maar ik kreeg de slurk al naar mij toe gegooid. Ik ving hem behendig en uit mijn ooghoeken zag ik dat Ralf langzamerhand zijn evenwicht verloor. Hij greep net op tijd zijn bezem maar de bezem zweefde al naar beneden waardoor ik wist dat hij veilig op de grond zou belanden. Snel ging ik met schitsen plagend vlak boven zijn hoofd.
    ‘Ik zou niet vallen als ik mijn bezem bij me had.’ Ik lachte. ‘Jaja, Ralf.’ Ik stak mijn tong uit terwijl ik behendig op de grond stapte en de bezem met een hand vasthield.
    ‘Je hebt me overtuigd, je bent echt wel goed in vliegen.’ Hij klonk zo enthousiast dat mijn wangen weer rood werden. Snel keek ik naar mijn voeten en beet zachtjes op mijn lip. Merlin dit kan je toch niet menen? ‘Zegt degene die gewoon met zijn voeten op een bezemsteel kan staan.’ Plagend gaf ik hem een por in zijn zij om zo normaal mogelijk over te komen maar ik wist dat mijn rode wangen het zouden verraden. Ik hoopte dat hij dacht dat het kwam door het vliegen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf

    "Met haar al iets beter, alleen is Olivia ontroostbaar." antwoordde hij zacht op de vraag hoe dat het ging met zijn oma. " Het is alleen dat ik sterk moet blijven voor Olivia, ik voel me verantwoordelijk voor haar. Alleen is ze woedend omdat het lijkt alsof het mij níets doet..." fluisterde hij kort schudde hij zijn hoofd. 'Mischien moet je eens met haar praten?' Stelde ik zachtjes voor en keek hem even aan. En "Wat wilde die gore klootzak van je?" zei hij veel te kalm en daar door wist ik dat hij woedend werd. 'Ik weet het niet precies ik deed open en toen kwam mijn tante en stuurde me naar boven we hebben het er de rest van de vakantie niet meer over gehad.' Zei ik zachtjes en haalde mijn schouders op. Toen ik hem speels op zijn schouder sloeg porde hij me meteen terug waar door er een vreemde giechel uit mijn mond kwam. Hij trok zijn gezicht dichter bij dat van mij wat me een vreemd gevoel gaf. "Wel lief blijven voor Matt.." zei hij en trok zijn hoofd terug om me vervolgens met een pruillip aan te staren. 'Als jij me belooft dat je niet mee doet.' Zei ik terweil ik hem eigenwijs aan keek en hem porde in zijn buik. 'Komt je vriendin trouwens naar hier ze zit toch in Beauxbatton niet?' Vroeg ik nieuwschierig en keek hem aan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins