• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Emma wilt haar rustige leventje gewoon terug.
    Maar nu Zelena dood is zou Emma toch eigenlijk haar kracht terug moeten hebben ?
    Maar WTF Rumpel, hij leert het ook nooit... x) Als Belle er ook maar achter komt wat hij gedaan heeft en dat terwijl ze net nog wel het ja-woord aan hem gegeven heeft.... >.<
    Come back to me ~ De woorden die Emma spreekt terwijl ze wacht of Killian bij komt *Smelt*


    Dat begrijp ik wel, maar het stoort me nogal. Waarom moest ze die opmerking zo bot maken tegen Hook?
    Ja, dat vind ik ook raar, ze zou haar magie weer terug moeten hebben.


    To love is to destroy.

    Lance schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik wel, maar het stoort me nogal. Waarom moest ze die opmerking zo bot maken tegen Hook?
    Ja, dat vind ik ook raar, ze zou haar magie weer terug moeten hebben.


    Ja dat is ook wel weer zo, maar waarschijnlijk weet ze ook wel dat hij (hopelijk) toch wel achter haar aan komt als ze dat zou doen, althans, ik neem aan dat ze weet dat hij haar niet zomaar laat gaan.
    Maar lekkere domper als ze erachter komt dat Henry naar een appartement in Storybrooke aan het zoeken is (:
    Al ziet de nieuwe promo eruit dat Emma en Hook samen in het verleden terecht komen voor de grote season finale...


    Het ziet er echt interessant en epic uit en ze hebben het gefilmd alsof het een film is, het is dan ook anderhalf uur lang 03x21 en 03x22 samen.


    Credendo Vides

    Lance schreef:
    3x20
    Ik vond het een leuke twist dat Regina uiteindelijk degene was die "lightmagic" gebruikte en daarmee Zelena versloeg. Al vind ik het jammer dat Emma nu haar magie kwijt is, hopelijk komt dat toch op de één of andere manier nog terug. c:
    Maar wat is dat toch met Emma die terug wilt naar New York.....

    Bijna in elk sprookje zitten slechteriken. Dus als ze terug gaat naar New York, roept de bevolking van Storybrooke haar toch continue terug omdat ze "de savior" is en dus weer een slechterik moet verslaan. Daarbij wilt Henry ook zo graag blijven. En ik ben het eens met Mary Margaret dat Storybrooke/Enchanted Forest haar thuis is. Ook al snap ik dat Emma terug wilt.

    Ik vond het zo bad ass dat Rumple toch deed wat hij zelf wilde. Namelijk wraak nemen op Zelena. Vond het er ook wel creepy uit zien toen ze als een soort van porselein in elkaar zakte.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ja dat is ook wel weer zo, maar waarschijnlijk weet ze ook wel dat hij (hopelijk) toch wel achter haar aan komt als ze dat zou doen, althans, ik neem aan dat ze weet dat hij haar niet zomaar laat gaan.
    Maar lekkere domper als ze erachter komt dat Henry naar een appartement in Storybrooke aan het zoeken is (:
    Al ziet de nieuwe promo eruit dat Emma en Hook samen in het verleden terecht komen voor de grote season finale...


    Het ziet er echt interessant en epic uit en ze hebben het gefilmd alsof het een film is, het is dan ook anderhalf uur lang 03x21 en 03x22 samen.


    Aw ja, Henry zocht naar een appartement met uitzicht op de zee. ^^
    Ik kan echt niet wachten op de seizoensfinale! Het ziet er zo leuk uit. En al helemaal voor de CaptainSwan shippers onder ons. c:


    To love is to destroy.

    Rhaegal schreef:
    (...)
    Bijna in elk sprookje zitten slechteriken. Dus als ze terug gaat naar New York, roept de bevolking van Storybrooke haar toch continue terug omdat ze "de savior" is en dus weer een slechterik moet verslaan. Daarbij wilt Henry ook zo graag blijven. En ik ben het eens met Mary Margaret dat Storybrooke/Enchanted Forest haar thuis is. Ook al snap ik dat Emma terug wilt.

    Ik vond het zo bad ass dat Rumple toch deed wat hij zelf wilde. Namelijk wraak nemen op Zelena. Vond het er ook wel creepy uit zien toen ze als een soort van porselein in elkaar zakte.


    Ik weet eigenlijk bijna zeker dat Emma toch wel blijft, voor Henry. Het is logisch dat ze Henry en Regina niet weer kan "scheiden" aangezien Henry door Regina is opgevoed en veel van haar houdt. Regina zal dat ook niet toelaten.


    To love is to destroy.

    Rhaegal schreef:
    (...)
    Bijna in elk sprookje zitten slechteriken. Dus als ze terug gaat naar New York, roept de bevolking van Storybrooke haar toch continue terug omdat ze "de savior" is en dus weer een slechterik moet verslaan. Daarbij wilt Henry ook zo graag blijven. En ik ben het eens met Mary Margaret dat Storybrooke/Enchanted Forest haar thuis is. Ook al snap ik dat Emma terug wilt.

    Ik vond het zo bad ass dat Rumple toch deed wat hij zelf wilde. Namelijk wraak nemen op Zelena. Vond het er ook wel creepy uit zien toen ze als een soort van porselein in elkaar zakte.


    Maar Regina heeft ook bewezen dat ze de taak van Emma prima over kan nemen... Maar als Emma gaat krijgt ze idd Henry echt niet mee en waarschijnlijk doet dat haar dan inzien dat Storybrooke haar thuis is, niet New York.

    Maar ik kan echt niet wachten tot de lekker lange season finale, ben nu bezig om de promo zo goed als frame voor frame te bekijken. :X


    Tada ! Promotional photos ! En er zitten echt geweldige tussen.

    JUST.LOOK.AT.THESE ! :D




    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 11:22 ]


    Credendo Vides

    Wtf was dat laatste? .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maar Regina heeft ook bewezen dat ze de taak van Emma prima over kan nemen... Maar als Emma gaat krijgt ze idd Henry echt niet mee en waarschijnlijk doet dat haar dan inzien dat Storybrooke haar thuis is, niet New York.

    Maar ik kan echt niet wachten tot de lekker lange season finale, ben nu bezig om de promo zo goed als frame voor frame te bekijken. :X


    Tada ! Promotional photos ! En er zitten echt geweldige tussen.

    JUST.LOOK.AT.THESE ! :D






    Love it <3


    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 17:04 ]

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Love it <3




    Die sneak peek is idd zo cute (: haha prince Charles en princess Leia (;
    Maar was best een heel erg awkward moment

    Sneak Peek 2 03x21/22

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 23:31 ]


    Credendo Vides

    Ik mis Jefferson en ik besef het tijdens het kijken van deze episode


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Ik mis Jefferson en ik besef het tijdens het kijken van deze episode


    Same. Hopelijk komt Sebby snel terug, ik wil weten wie Grace's moeder is. Stiekem had ik gehoopt dat het Alice was, maar toen kwam die spin off. ;__;


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En het is officieel bekend !!! ONCE komt terug voor een 4e seizoen !!! (yeah)(yeah)_O__O_


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    En het is officieel bekend !!! ONCE komt terug voor een 4e seizoen !!! (yeah)(yeah)_O__O_

    DreamerN schreef:
    En het is officieel bekend !!! ONCE komt terug voor een 4e seizoen !!! (yeah)(yeah)_O__O_


    :D


    To love is to destroy.

    Ik ben zo'n domme koe. Gister toen het Songfestival was afgelopen keek ik op mijn iPhone 'Oh het is zondag, morgen once upon time,' HAHA NEE het was toen al middernacht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus