• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Ugh, ik probeer hem te kijken, maar hij laadt echt super sloom -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Fennec schreef:
    Ook lichte spoilers voor mensen die bij zijn.

    "In het interview met The Hollywood Reporter zeiden producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz dat ze voor het verhaal van Elsa in Once Upon a Time inspiratie zullen halen uit de succesvolle film en niet uit het sprookje. Frozen is namelijk losjes gebaseerd op 'De Sneeuwkoningin' van Hans Christian Andersen. Welke rol Elsa precies zal spelen in de serie is nog niet bekend. Elsa is niet het enige personage uit Frozen dat in de serie te zien zal zijn. Welke figuren dit zijn houden de producenten nog even geheim." gevonden op film1.nl
    Ik hoop dat Hans als ander personage uit frozen wordt gekozen. I mean, he's so HANSSOME!!!


    Haha. Olaf natuurlijk (A) Of Anna komt er achteraan met 'Hé, hebben jullie mijn boze ontsnapte zus gezien?', trouwens Marshmallow zou ook wel pretty cool zijn.


    Credendo Vides

    Geen spoiler neem ik aan, aangezien het -volgens mij- fanmade is.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha. Olaf natuurlijk (A) Of Anna komt er achteraan met 'Hé, hebben jullie mijn boze ontsnapte zus gezien?', trouwens Marshmallow zou ook wel pretty cool zijn.

    Marsmallow... in Storybrooke... Of als zij hem nou combineren met Olaf, dat zou vreemd worden O_o Dat hij echt mee verandert met het humeur van Elsa.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ook lichte spoilers voor mensen die bij zijn.

    "In het interview met The Hollywood Reporter zeiden producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz dat ze voor het verhaal van Elsa in Once Upon a Time inspiratie zullen halen uit de succesvolle film en niet uit het sprookje. Frozen is namelijk losjes gebaseerd op 'De Sneeuwkoningin' van Hans Christian Andersen. Welke rol Elsa precies zal spelen in de serie is nog niet bekend. Elsa is niet het enige personage uit Frozen dat in de serie te zien zal zijn. Welke figuren dit zijn houden de producenten nog even geheim." gevonden op film1.nl
    Ik hoop dat Hans als ander personage uit frozen wordt gekozen. I mean, he's so HANSSOME!!!


    I vote for Sven en Olaf :p
    Ik vond het overigens een super leuke aflevering, nu hij eindelijk geladen was na een nacht bezig te zijn geweest ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Als jullie zouden moeten kiezen wat de beste scene was uit de season 3 finale, wat was dat voor jullie ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als jullie zouden moeten kiezen wat de beste scene was uit de season 3 finale, wat was dat voor jullie ?

    Die waar Regina heel gelukkig is met Robin en verteld over de tattoo, denk ik. Ik werd er helemaal blij van maar toen... toen kwam Marian :( Die waarin Hook zichzelf bewusteloos slaat is ook leuk. En natuurlijk was de laatste scene was letterlijk cool...
    Ik denk Hook die Hook bewusteloos slaat mijn nummer 1 is.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Rhaegal schreef:
    Geen spoiler neem ik aan, aangezien het -volgens mij- fanmade is.



    Het is een spoiler, Elsa is in de laatste aflevering van Once Upon a Time. Zeg maar in de laatste 30 secondes x)

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Het is een spoiler, Elsa is in de laatste aflevering van Once Upon a Time. Zeg maar in de laatste 30 secondes x)


    Ja, maar de poster is fanmade, dus zou je het niet echt als een spoiler op kunnen vatten (;


    Credendo Vides

    Ik heb alle drie de seizoenen gedownload. Ik heb nu eindelijk een beetje tijd om ze te kijken. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Kan ik joinen? Ik heb ongeveer twee weken de laatste aflevering gekeken, nadat ik ze allemaal had bij gekeken. EN IK BEN ER ECHT GEK VAN!!!!!!!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wanneer komt het nieuwe seizoen? Of is dat nog niet bekend?

    Eichen schreef:
    Wanneer komt het nieuwe seizoen? Of is dat nog niet bekend?

    Rond september (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Rond september (:


    Dat duurt nog even dus. Gelukkig heb ik nog genoeg andere series om mijn tijd mee te vullen :Y)

    DreamerN schreef:
    (...)
    Rond september (:


    Dat is veel te lang wachten...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||