• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Meestal eind september begint het of eerste week van oktober ):

    Ik ben een paar dagen geleden begonnen met de serie te kijken, heb net aflevering 8 van seizoen 1 gezien en ik vind het echt geweldig!
    Nog niet echt een favoriet personage op dit moment.. En die Killian Jones moet ik precies nog ontmoeten haha ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Welkom in het Fandom !!!! ;)
    Killian komt pas in seizoen 2.


    Credendo Vides

    Wow, iedereen met film 1 premiere , ga nu tv kijken voor als je de eerste helft van season 3 nog wilt (weer) wilt zien. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wow, iedereen met film 1 premiere , ga nu tv kijken voor als je de eerste helft van season 3 nog wilt (weer) wilt zien. (:


    ff huilen want ik heb geen film 1 premiere )))):

    Eichen schreef:
    (...)

    ff huilen want ik heb geen film 1 premiere )))):


    Ik ook niet, maar een vriendin vertelde me dit, dus ik dacht laat ik het even melden hier mochten sommigen het wel hebben.

    En de acteurs hebben de eerste scriptreading gedaan voor de nieuwe ep (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar een vriendin vertelde me dit, dus ik dacht laat ik het even melden hier mochten sommigen het wel hebben.

    En de acteurs hebben de eerste scriptreading gedaan voor de nieuwe ep (:


    Ach gelukkig kan ik alle afleveringen op het internet zien (:

    Misschien een domme vraag, maar wat is een scriptreading? Haha

    Weet niet of jullie het al weten, maar als het goed is zullen Anna en Kristoff erin komen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Weet niet of jullie het al weten, maar als het goed is zullen Anna en Kristoff erin komen ^^

    De casting is ook al bekend voor die twee, alleen Elsa moet nog (:

    Kristoff : Scott Micheal Foster




    Anna : Elizabeth Lail

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 14:27 ]


    Credendo Vides

    Whoa die zijn beide echt heel goed gecast! Die Scott lijkt echt heel veel op Kristoff.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 14:29 ]

    Eichen schreef:
    Whoa die zijn beide echt heel goed gecast! Die Scott lijkt echt heel veel op Kristoff.


    Ja, vond ik ook al ^^ Hopelijk spelen ze het ook nog een beetje goed en worden het ook daadwerkelijk leuke karakters in OUAT.


    Happy Birthday my Potter!

    Nu heb ik eigenlijk wel genoeg tijd om Frozen nog te kijken voordat OUAT weer begint


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    En Elsa is ook gecast : Georgina Haig



    De eerste twee foto's zijn ong. 2 jaar oud, de andere is van haar uit Fringe.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 18:36 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    En Elsa is ook gecast : Georgina Haig



    De eerste twee foto's zijn ong. 2 jaar oud, de andere is van haar uit Fringe.


    Ook al erg goed! Ergens hoop ik echt dat ze een "good guy" wordt. Maar dat zal wel niet.

    Eichen schreef:
    (...)

    Ook al erg goed! Ergens hoop ik echt dat ze een "good guy" wordt. Maar dat zal wel niet.


    Bijna iedereen op de facebooks pages van Once upon a time & Once upon a fan kraken haar af, maar ja, die zien grotendeels ook alleen maar hun eigen ideaalbeeld voor zich en iets anders is schijnbaar direct al verkeerd... >.<


    Credendo Vides