• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Ik heb nog niet gekeken, maar

    Elsaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Ik heb nog niet gekeken, maar

    Elsaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Ik kan nu al niet wachten tot seizoen 4 gaat beginnen, ondanks ik de seizoensfinale nog moet zien. :Y)


    To love is to destroy.

    Omg omg omg omg. *sings let it go*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ze sllecht wordt, word ik boos.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben echt boos op Emma! Dat ze Marion heeft meegenomen! Maar een ding is raar, Robin zei dat ze dood was gegaan door zijn doen! Foutje van de schrijvers???
    Maar echt Outlaw Queen <3
    Maar Emma en Hook jeeeej ^^

    03x21/22 :

    Wow, gewoon in één woord wow, ik ging echt zo vaak dood aan feelings in die afgelopen anderhalf uur, wacht, langer want ik herhaalde steeds scenes.
    Zoveel CS !!!! :D
    Oké, laat ik even bij het begin beginnen, Ik heb Rumpel nog nooit zo nerveus gezien x) En wanneer Killian zegt : 'One of these days I gonna stop chasing this woman.' Awh.
    En zijn reactie nadat Emma zich omgekleed heeft. "Oh, that's much better." En dan zijn gezicht, Oh god.
    En Emma die Hook versierd met de andere Hook jaloers in een hoekje tot hij het te veel vind om aan te zien x) Die scenes vind ik echt geweldig :3
    >Click<
    Bal scene is ook super cute, tot alles misloopt natuurlijk...
    En dan gebeurd er is waardoor heel veel mensen Emma nu haten, want je kon al wel raden wie de vrouw was die in de gevangenis naast Emma zat,althans, ik had het al wel direct door vaag genoeg. Maar ik neem het Emma niet kwalijk, ze deed gewoon wat zij het beste achtte en natuurlijk wist zij niet dat het de vrouw van Robin Hood was, ook al was het de foute beslissing, ze wou geen onschuldig iemand laten sterven, maar dan hadden ze idd eigenlijk nog wel een betere oplossing kunnen vinden in plaats van haar mee te nemen naar deze tijd en wereld.
    De scene tussen Emma en Neal was ook leuk (:
    Het is apart om te zien dat zelfs een overhoop gehaalde versie van Snowing, toch steeds zijn weg terugvind naar het oorspronkelijke verhaal.
    Prins Neal... Oh my, daar gingen mijn feelings weer, en het accepterende knikje van Rumpel deed het hem ook.
    En BAM, Een nog mooiere CS kiss dan die in het begin van het seizoen !!!
    >Click<
    De trouwerij tussen Rumpel en Belle vond ik een beetje.... tja, natuurlijk is het wel mooi om het zo klein en intiem te houden, maar ietjes meer mensen had wel gemogen (; Maar de Vows waren mooi en dan de beelden van CS er weer tussendoor en hoe mooi de woorden van Rumpel ook aansluiten op hun situatie, heel mooi gedaan.
    En dan komt het toch, het moment waarvan ik wist dat zou komen was daar, Robin word herenigd met zijn 'Dode' vrouw. Ik heb echt te doen met Regina en ik gun dit haar echt niet, zij en Robin horen samen, dat is duidelijk boven water gekomen door Tink.
    In seizoen 4 komen die twee nog wel bij elkaar, true love never fails, right ?

    En dan, TADADA !!!!! ELSA !!!!!!
    Maar ergens vraag ik me af hoe die meegekomen is, Killian heeft de kelk/urn teruggezet op een sokkel... Maar ja...
    Nu is de vraag, is ze goed of is ze slecht, ergens gok ik op slecht, waarom zou de Dark One haar anders secuur opgesloten houden in zijn meest onvoorspelbare vaults zonder deuren en die zelfs nogal mysterieus voor hem zelf zijn ?


    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 20:24 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    03x21/22 :
    Wow, gewoon in één woord wow, ik ging echt zo vaak dood aan feelings in die afgelopen anderhalf uur, wacht, langer want ik herhaalde steeds scenes.
    Zoveel CS !!!! :D
    Oké, laat ik even bij het begin beginnen, Ik heb Rumpel nog nooit zo nerveus gezien x) En wanneer Killian zegt : 'One of these days I gonna stop chasing this woman.' Awh.
    En zijn reactie nadat Emma zich omgekleed heeft. "Oh, that's much better." En dan zijn gezicht, Oh god.
    En Emma die Hook versierd met de andere Hook jaloers in een hoekje tot hij het te veel vind om aan te zien x) Die scenes vind ik echt geweldig :3
    >Click<
    Bal scene is ook super cute, tot alles misloopt natuurlijk...
    En dan gebeurd er is waardoor heel veel mensen Emma nu haten, want je kon al wel raden wie de vrouw was die in de gevangenis naast Emma zat,althans, ik had het al wel direct door vaag genoeg. Maar ik neem het Emma niet kwalijk, ze deed gewoon wat zij het beste achtte en natuurlijk wist zij niet dat het de vrouw van Robin Hood was, ook al was het de foute beslissing, ze wou geen onschuldig iemand laten sterven, maar dan hadden ze idd eigenlijk nog wel een betere oplossing kunnen vinden in plaats van haar mee te nemen naar deze tijd en wereld.
    De scene tussen Emma en Neal was ook leuk (:
    Het is apart om te zien dat zelfs een overhoop gehaalde versie van Snowing, toch steeds zijn weg terugvind naar het oorspronkelijke verhaal.
    Prins Neal... Oh my, daar gingen mijn feelings weer, en het accepterende knikje van Rumpel deed het hem ook.
    En BAM, Een nog mooiere CS kiss dan die in het begin van het seizoen !!!
    >Click<
    De trouwerij tussen Rumpel en Belle vond ik een beetje.... tja, natuurlijk is het wel mooi om het zo klein en intiem te houden, maar ietjes meer mensen had wel gemogen (; Maar de Vows waren mooi en dan de beelden van CS er weer tussendoor en hoe mooi de woorden van Rumpel ook aansluiten op hun situatie, heel mooi gedaan.
    En dan komt het toch, het moment waarvan ik wist dat zou komen was daar, Robin word herenigd met zijn 'Dode' vrouw. Ik heb echt te doen met Regina en ik gun dit haar echt niet, zij en Robin horen samen, dat is duidelijk boven water gekomen door Tink.
    In seizoen 4 komen die twee nog wel bij elkaar, true love never fails, right ?

    En dan, TADADA !!!!! ELSA !!!!!!
    Maar ergens vraag ik me af hoe die meegekomen is, Killian heeft de kelk/urn teruggezet op een sokkel... Maar ja...
    Nu is de vraag, is ze goed of is ze slecht, ergens gok ik op slecht, waarom zou de Dark One haar anders secuur opgesloten houden in zijn meest onvoorspelbare vaults zonder deuren en die zelfs nogal mysterieus voor hem zelf zijn ?




    Omg, ik had me geen betere seizoensfinale kunnen voorstellen, behalve dat Robin wordt verenigd met zijn "dode" vrouw. Ik was zo blij om Regina eindelijk weer eens blij te zien, iedereen had een happy ending. En nu dit.. Maar ik neem Emma niets kwalijk, ze wilde niet een onschuldige vrouw laten vermoorden, ze zag het kwaad er niet van in om haar mee te nemen. Ik had overigens niet verwacht dat het Robins vrouw was, al had ik het eigenlijk wel moeten zien aankomen. Er moesten consequenties aan vastzitten.
    En het einde. Captain Swan!! :9~ De tekst van Rumpel erbij paste er echt precies bij. Ik ben zo blij dat Emma er eindelijk aan heeft toegegeven! Ik ben zo aan het fangirlen nu.
    Kortom, de seizoensfinale was perfect, behalve dat van Outlaw Queen. Ze komen hopelijk weer bij elkaar..
    Ook leuk om Neal deze aflevering nog even te zien. (:

    Ik denk dat Elsa ook slecht is, precies om dezelfde redenen van jou.


    To love is to destroy.

    3x22

    En oh ja, Emma heeft haar magie weer terug! _O_


    To love is to destroy.

    Gemixte gevoelens over deze episode. Weet niet of ik het volgende seizoen ga kijken.

    Rumple's gezicht nadat ze de baby Neal hebben genoemd is zo mooi. Ik moest huilen.

    Marian terug... Ik vind dit zo ontzettend akelig voor Regina. Echt. Verschrikkelijk dit. Het deed me zoveel pijn omdat te moeten zien.

    Elsa in Storybrooke? Ontzettend gaaf!

    Alle momenten in het verleden vond ik niet zo heel boeiend. De hele episode niet echt. Behalve dus de bovengenoemde dingen...

    Elsa is oorspronkelijk gebaseerd op de Snow Queen van Hans Christian Andersen. Dus het kan best zijn dat de schrijvers een mix maken tussen Narnia!Snow Queen & Elsa van Frozen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Buchanan schreef:
    Elsa is oorspronkelijk gebaseerd op de Snow Queen van Hans Christian Andersen. Dus het kan best zijn dat de schrijvers een mix maken tussen Narnia!Snow Queen & Elsa van Frozen.

    Snow Queen was altijd mijn favoriete sprookje (omdat ik altijd al erg van de winter, sneeuw en ijs hield). De film Frozen moet ik nog zien.

    Rhaegal schreef:
    (...)
    Snow Queen was altijd mijn favoriete sprookje (omdat ik altijd al erg van de winter, sneeuw en ijs hield). De film Frozen moet ik nog zien.


    Doen is super leuk! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Buchanan schreef:
    Elsa is oorspronkelijk gebaseerd op de Snow Queen van Hans Christian Andersen. Dus het kan best zijn dat de schrijvers een mix maken tussen Narnia!Snow Queen & Elsa van Frozen.


    Ik moet de film Frozen ook nog zien, maar een combinatie met Snow Queen lijkt me erg leuk. :3


    To love is to destroy.

    Lance schreef:
    (...)

    Omg, ik had me geen betere seizoensfinale kunnen voorstellen, behalve dat Robin wordt verenigd met zijn "dode" vrouw. Ik was zo blij om Regina eindelijk weer eens blij te zien, iedereen had een happy ending. En nu dit.. Maar ik neem Emma niets kwalijk, ze wilde niet een onschuldige vrouw laten vermoorden, ze zag het kwaad er niet van in om haar mee te nemen. Ik had overigens niet verwacht dat het Robins vrouw was, al had ik het eigenlijk wel moeten zien aankomen. Er moesten consequenties aan vastzitten.
    En het einde. Captain Swan!! :9~ De tekst van Rumpel erbij paste er echt precies bij. Ik ben zo blij dat Emma er eindelijk aan heeft toegegeven! Ik ben zo aan het fangirlen nu.
    Kortom, de seizoensfinale was perfect, behalve dat van Outlaw Queen. Ze komen hopelijk weer bij elkaar..
    Ook leuk om Neal deze aflevering nog even te zien. (:

    Ik denk dat Elsa ook slecht is, precies om dezelfde redenen van jou.

    Misschien viel het wel mee hoe slecht Elsa was maar kon ze het gewoon niet met Rumple vinden. Dan zou ze nu slecht zijn wegens wraak en jaren opgekropte woede... misschien kilde Rumple koning winter en is vanuit daar tweestrijd ontstaan. Ik zou Narnia crossover wel leuk vinden (ook vanwege de boog die nooit mist). Ik hoop naast CS ook wat sleeping warrior te zien, gaat waarschijnlijk niet komen, maar het zou zo leuk zijn :3
    En Elsa mag heus Marian wel vermoorden... of gewoon onschuldig bevriezen (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ook lichte spoilers voor mensen die bij zijn.


    "In het interview met The Hollywood Reporter zeiden producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz dat ze voor het verhaal van Elsa in Once Upon a Time inspiratie zullen halen uit de succesvolle film en niet uit het sprookje. Frozen is namelijk losjes gebaseerd op 'De Sneeuwkoningin' van Hans Christian Andersen. Welke rol Elsa precies zal spelen in de serie is nog niet bekend. Elsa is niet het enige personage uit Frozen dat in de serie te zien zal zijn. Welke figuren dit zijn houden de producenten nog even geheim." gevonden op film1.nl
    Ik hoop dat Hans als ander personage uit frozen wordt gekozen. I mean, he's so HANSSOME!!!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder