• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Een paar Once Upon A Time tattoos die ik op internet vond.



    Okunoshima schreef:
    Een paar Once Upon A Time tattoos die ik op internet vond.




    Die laatste vind ik wel vet, maar die eerste vind ik echt lelijk :X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Die laatste vind ik wel vet, maar die eerste vind ik echt lelijk :X


    Dat ben ik met je eens...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Sneak peek 04x04 "The Apprentice" 1 & 2



    En uit de sneak peeks krijgen we maar weer te weten dat je echt niet zomaar en zo snel in moet stemmen om een deal met Rumpel te sluiten....
    Killian, jij zou vooral beter moeten weten! Word hij nu toch weer 'evil' doordat hij zijn hand uit die tijd weer terug heeft?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sneak peek 04x04 "The Apprentice" 1 & 2



    En uit de sneak peeks krijgen we maar weer te weten dat je echt niet zomaar en zo snel in moet stemmen om een deal met Rumpel te sluiten....
    Killian, jij zou vooral beter moeten weten! Word hij nu toch weer 'evil' doordat hij zijn hand uit die tijd weer terug heeft?

    Yes, evil Rumple!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik doe altijd mijn best om geen promo's te bekijken zodat alles een verassing blijft (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik doe altijd mijn best om geen promo's te bekijken zodat alles een verassing blijft (A)

    Dat heb ik ook ooit tegen mezelf gezegd, maar mij lukt het nooit om dat vol te houden (': En bij sneak peeks denk ik steeds ; het is toch maar een minuutje van een aflevering van ong. 3 kwartier.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook ooit tegen mezelf gezegd, maar mij lukt het nooit om dat vol te houden (': En bij sneak peeks denk ik steeds ; het is toch maar een minuutje van een aflevering van ong. 3 kwartier.


    Mij lukt het ook nooit, maar ik vind het gewoon leuk om totaal niet te weten waar de aflevering over gaat. Maar ik ben ook nooit goed in het niet-klikken op spoilers etc. Veel te nieuwsgierig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik doe altijd mijn best om geen promo's te bekijken zodat alles een verassing blijft (A)


    Ik kijk zowat nooit promo's. Ik heb er geloof ik van alle afleveringen iets van 2 gekeken.
    Sws die van de rapunzel aflevering, omdat er toen iets gezegd werd over horror en ik toen benieuwd was naar hoe die promo dan in elkaar zat

    en ik geloof er dus nog een keer eentje te hebben gekeken, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind het leuker om gewoon te wachten tot de volgende aflevering c:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kijk ze meestal ook nooit, maar dat vooral omdat ik gewoon te lui ben om ze op te zoeken of omdat ik in een openbare ruimte zit en het dan toch niet kan kijken.

    Ik hoop echt dat Marian lang bevroren blijft, ik heb echt een grote hekel aan haar. Hoewel ik denk dat juist omdat ze nu bevroren is, Robin zich schuldig voelt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik hoop echt dat Marian lang bevroren blijft, ik heb echt een grote hekel aan haar. Hoewel ik denk dat juist omdat ze nu bevroren is, Robin zich schuldig voelt.

    Ik hoop het niet, ondanks dat ik ook een hekel aan haar heb. Dat zou te makkelijk zijn voor de schrijvers en voor Regina.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik hoop het niet, ondanks dat ik ook een hekel aan haar heb. Dat zou te makkelijk zijn voor de schrijvers en voor Regina.


    Ja klopt dat is ook wel weer waar. Maar ik wil gewoon dat ze weggaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hier alvast topic 4, aangezien deze nu nog maar één reactie kan krijgen (;

    Once Upon A Time [4]


    Credendo Vides

    BOEM! Next topic!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder