• Net zag ik een naamsverandering omtrent de eerste wereldoorlog en ook vaker op internet in de krant wordt duidelijk gemaakt dat het dit jaar honder jaar geleden is dat de eerste wereldoorlog is gestart. Dus nu is mijn idee om een soort van campagne/steunbetuiging te beginnen waarbij we vanaf 28 juli een maand onze profielfoto veranderen naar een WWI poppy. Dit natuurlijk, als je mee wilt doen.
    Is dit een goed idee? Zo ja, dan maak ik een algemeen topic aan en daarin zet ik dan iedereen die mee doet. + ik ben nog op zoek naar een "algemene foto". Dus, de foto die we dan allemaal gaan nemen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 21:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mooi idee, maar ik kan dan niet, dat weet ik nu al.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Mooi idee, maar ik kan dan niet, dat weet ik nu al.


    Ik bedoelde een maand lang. Dat was ik er denk ik bij vergeten te zetten, maar dan kun je ook een dag eerder of later dat doen? Of een week lang. I dunno. Een korte periode.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik bedoelde een maand lang. Dat was ik er denk ik bij vergeten te zetten, maar dan kun je ook een dag eerder of later dat doen? Of een week lang. I dunno. Een korte periode.


    Dan zou ik wel inspringen vanaf ik terug ben.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb zo een armband van Flanders fields met zo een poppy op


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is een mooi idee, maar ik heb hier echt niks mee. Sowieso niet met geschiedenis of zoiets en ik wil er ook niks mee te maken hebben. Het is geweest en dat moet je achter je laten -vind ik dan. Wel een mooi idee, maar niks voor mij. Sorry.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het een mooi gebaar. Ik doe dus mee. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik doe mee *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Count me in

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:15 ]

    Ik vind het een mooi idee, maar persoonlijk vind ik dat je dan ook voor de Tweede Wereldoorlog een steunbetuiging moet hebben. Of het nou om honderd of om vierendertig jaren gaat, de slachtoffers en de gruwelijke daden blijven hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Ik vind het een mooi idee, maar persoonlijk vind ik dat je dan ook voor de Tweede Wereldoorlog een steunbetuiging moet hebben. Of het nou om honderd of om vierendertig jaren gaat, de slachtoffers en de gruwelijke daden blijven hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    Het is een mooi idee, maar ik heb hier echt niks mee. Sowieso niet met geschiedenis of zoiets en ik wil er ook niks mee te maken hebben. Het is geweest en dat moet je achter je laten -vind ik dan. Wel een mooi idee, maar niks voor mij. Sorry.


    Zo'n gruwel kun je toch niet zomaar ''achter je laten''?
    Ik vind het echt een mooi gebaar, maar zie m'n vorige reactie.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik doe – wat had je verwacht – sowieso mee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik doe ook mee (:


    Take risks and conquer your fears.

    Happiny schreef:
    Ik vind het een mooi idee, maar persoonlijk vind ik dat je dan ook voor de Tweede Wereldoorlog een steunbetuiging moet hebben. Of het nou om honderd of om vierendertig jaren gaat, de slachtoffers en de gruwelijke daden blijven hetzelfde.


    Dat is een feit, maar het is ook een feit dat de Eerste Wereldoorlog veel meer '"verwaarloosd" wordt dan de Tweede. Over de tweede wordt altijd heel zielig gedaan, maar de eerste lijken mensen altijd te vergeten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ps, als het gedaan wordt doe ik wel gewoon mee hoor.


    Queer zijn is gewoon alles