• Net zag ik een naamsverandering omtrent de eerste wereldoorlog en ook vaker op internet in de krant wordt duidelijk gemaakt dat het dit jaar honder jaar geleden is dat de eerste wereldoorlog is gestart. Dus nu is mijn idee om een soort van campagne/steunbetuiging te beginnen waarbij we vanaf 28 juli een maand onze profielfoto veranderen naar een WWI poppy. Dit natuurlijk, als je mee wilt doen.
    Is dit een goed idee? Zo ja, dan maak ik een algemeen topic aan en daarin zet ik dan iedereen die mee doet. + ik ben nog op zoek naar een "algemene foto". Dus, de foto die we dan allemaal gaan nemen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 21:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb deze gisteren ook voorbij zien komen, en ik moet toegeven dat ik zelf er niet aan gedacht had dat het al 100 jaar geleden is.
    Ik wil ook best mee doen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zou best een foto overlay kunnen maken van een poppy, dan kan iedereen die gewoon over zn foto heen doen met photoshop of gimp oid (Dit wil ik dan ook nog best doen voor mensen)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Poppies schreef:
    (...)

    We kunnen de afbeelding op ons profiel zetten, of een vers van In Flanders fields als signature nemen..


    Goed idee.


    Physics is awesome

    Pulsar schreef:
    (...)

    Zo'n gruwel kun je toch niet zomaar ''achter je laten''?
    Ik vind het echt een mooi gebaar, maar zie m'n vorige reactie.^^

    oke, het kwam er misschien iets raar uit, maar zo bedoel ik het niet. Het is inderdaad verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar ik heb meiden in mijn klas zitten die altijd maar blijven hangen op iets wat in het verleden gebeurd is en hun mond er maar niet over dichthouden. Daar wordt ik echt helemaal gek van en dus kwam het waarschijnlijk daardoor iets botter uit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    oke, het kwam er misschien iets raar uit, maar zo bedoel ik het niet. Het is inderdaad verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar ik heb meiden in mijn klas zitten die altijd maar blijven hangen op iets wat in het verleden gebeurd is en hun mond er maar niet over dichthouden. Daar wordt ik echt helemaal gek van en dus kwam het waarschijnlijk daardoor iets botter uit.


    continu er over bezig zijn is wel anders dan op gelegenheden herdenken.:')

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 16:04 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    I'm in!!
    Deze vond ik heel mooi:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik doe mee! Het is inderdaad waar dat WOI eigenlijk nauwelijks herdacht wordt hier, onder het simpele idee dat er minder Nederlanders bij zijn overleden. Dusja, ik vind het terecht :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik vind het een mooi gebaar. ^^
    Hm, zou het ook goed zijn als ik een klaproos ergens op of bij mijn vierkant zou plakken?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan