• Welcome to Straordinario, where life is a circus!




    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?


    *Rollen
    ~de circusdirecteur (baas in het circus en presenteert de voorstelingen) = James Blacklight door Pulsar
    ~assistent (helpt de circusdirecteur en vervangt hem wanneer hij ziek is. =

    ~Artiesten:
    Je kunt een artiest reseveren, het zou handig zijn moest je een act doen met meerdere users (max. vier). Je kunt voorlopig hier afspreken en zodra het er is in het praattopic.


    ~Artiest= Dylan. Crawford door Gailybell
    ~Artiest= Madeline "Maddie" Rose Benson door Foraoise
    ~Artiest= Jack William Colberty door MyselfOnly
    ~Artiest= Austin Beau Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Samantha Alexis Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Orianna Linnea (Golden Flower) door Roku
    ~Artiest= Vincent 'Vinny' Smiths door Tootles
    ~Artiest= Colton DuRoche Blacklight door Fairytalest


    *Invullijstje
    ~Naam=
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    ~Geslacht=
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) =
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)=
    ~Uiterlijk=
    ~Geschiedenis=
    ~Extra=

    -Als je de moordenaar wilt zijn mag je me PB'en.
    -Ben je het volgende slachtoffer krijg je op tijd een PB van mij, maar als je wilt stoppen kun je mij ook PB'en dat je het volgende slachtoffer wilt zijn.

    *Rules
    ~Speel samen, ook als je in groep bent kom je het best ook in contact met mensen buiten je groepje.
    ~Geen one-liners, minimaal 150 woorden.
    ~Geen ruzie, hou het gezellig!
    ~Ga niet offtopic!
    ~16+ mag, maar met mate.
    ~Mannen en vrouwen gelijk houden.
    ~Een relatie groeit, we moeten je personage niet al op de eerste pagina in het hooi zien liggen met een ander.(cat)

    topics=
    rollentopic
    praattopic

    *Tot slot
    Het verhaal heb ik zelf bedacht, maar de naam en het logo komen van de zang en dans show Straordinario van Center Parcs Europe.
    Straordinario op de Vossemeren

    Veel plezier!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mt, strx lezen ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Mt, strx lezen ^^


    [Wil je offtopic tussen haakjes zetten?^^]


    Queer zijn is gewoon alles

    (Zoals ik al zei: overenthousiast)

    Colton DuRoche Blacklight
    Ik laat mijn versleten weekendtas op de grond vallen en kijk naar de circustent die al staat. Overal waren mensen bezig met het installeren van spullen, oefenen en praten met elkaar. Ik keek naar de tent terwijl ik ergens een walgende blik voelde. Al die jaren had ik gedacht dat mijn vader met het beste en grootste circus ter aarde meereisde, en dan kwam ik hier aan. In de middle of nowhere, met uitzicht op een kleine tent waar nooit zoveel man in konden als bij mijn oude thuis. Ik begon me af te vragen of ik wel de goede beslissing had gemaakt, ik had nog veel verder op de carrièretak kunnen beklimmen, ik had wereldberoemd kunnen worden. Dit daarentegen was een val in de put om vervolgens een kale vlakte op de bodem aan te treffen. Fluffy drukte haar kop tegen mijn hand ten teken dat ze weldra direct geaaid eiste te worden. Lachend wreef ik over haar kop waar ze overduidelijk van genoot, haar achterpoot trilde zelfs van genot. Ik keek de grasvlakte over om te zien of er ook een persoon te vinden was die niet druk bezig was. Hoe vervelend het ook was, ik kon niet meer terug. En zeker nu ik zó dichtbij was, moest ik weten wie mijn vader was. Ik pakte mijn tas weer op en keek rond. Iets verderop stond er een meisje op uit het gras en liep richting de circustent. Fluffy volgde mijn blik en zag, zoals gewoonlijk, haar kans. Ze nam een aanloop en sprintte vervolgens op het meisje af met kort haar. De kleur was hem door het licht nog niet helemaal duidelijk, het leek hem kastanjebruin. 'Fluffy, kom terug!' riep hij naar de hond. Maar zoals gewoonlijk was het zinloos. Fluf was het meest touwe beest dat ik kende en ik had hem door de jaren heen samen met mijn vriend Toine, de leeuwentemmer van Cirque des rêves, trucjes geleerd. Fluffy had het talent van een leeuw, maar was tegelijkertijd al bang voor een muis. Ze mocht nog wel eens meedoen met de clowns. Ik zette het op een lopen. Zodra ik op het punt stond om iemand aan te spreken besloot Fluffy mijn aankomst aan te kondigen door de desbetreffende persoon eerst te tackelen en vervolgens te douchen. En hoewel ik daar meestal wel om moest lachen, was het niet zo verstandig om een wildvreemd persoon een likbehandeling te laten ondergaan. Helemaal gezien ik alleen wilde vragen of ze wist waar mijn vader was. Als hij hier al was.

    (Ik bedoelde Orianna, hoop dat dat goed is ^^)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    (sorry dat ik niet meer gereageerd heb..)

    Madeline "Maddie" Rose Benson

    Ik snuif de frisse buitenlucht op en geniet even van het zonnetje dat langzaam lekker warm begint te worden. Zo mag ik het zien, lekker warm weer, daar hou ik wel van, ik heb niets liever dan lekker warm weer. Het warme weer motiveert je ook wel om de dag goed te starten, vind ik. Met een grijns bekijk ik de supergrote circustent nog een keer. Meerdere mensen kom al naar buiten of zie ik buiten rondlopen, iedereen is vast druk bezig met het repeteren voor zijn of haar act. De grote show is vanavond al, het duurde even voor het weer zo ver was, maar het is bijna zo ver.
    Terwijl ik verder via de circustent loop, kijk ik naar de mooie blauwe lucht, waar af en toe een witte wolk in te vinden is. Eenmaal ik zelf merk dat ik dichter bij de tent kom, wil ik naar binnen stappen, maar ik merk Jack op die ook richting de tent komt aangelopen.
    "Hey Jack!" roep ik al vrolijk. Ik glimlach naar hem en wacht even tot hij bij me is, dan kunnen we samen naar binnen gaan en uiteindelijk starten met het repeteren.


    16 - 09 - '17

    Jack William Colberty
    Als ik bijna bij de tent ben hoor ik ineens voetstappen naar me toe lopen.
    'Hey Jack!' Roept Maddie naar me. Ik glimlach. De stem van Maddie zal ik herkennen uit duizenden. Dat krijg je ervan als je altijd met elkaar optrekt. Dan weet je gewoon alles van elkaar. Niet dat ik klaag hoor. Maddie en ik zijn een goed team, ook al zeg ik het zelf. We vullen elkaar goed aan.
    'Ook hallo Maddie.' zeg ik terwijl ik me naar haar toe draai. 'Zullen we naar binnen gaan? Voor zover ik weet hebben we vandaag nog een hoop te doen.' Zonder haar antwoord op te wachten loop ik naar binnen. Maddie loopt me toch wel achterna, dat denk ik tenminste. Eenmaal binnen voel ik gelijk de vrijheid in me naar boven komen, samen met het gevoel van familie. Mensen trainen al, of zijn aan het opstarten. Lachend, precies zoals ik het altijd heb gewild. Ik geef het toe. Ik heb veel moeten doorstaan, maar uiteindelijk ben ik beter terecht gekomen dan ik ooit had durven dromen. Dan merk ik opeens dat ik Maddie totaal ben vergeten. Gelijk draai ik me naar haar om.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo