• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Leora schreef:
    (...)

    Maar Campbell moet ook al stiekem gay love binnenkort als Draco hem weet te overtuigen nemen (cat) Weetje wat ik laat Campbell achter George aanrennen... ik vind het anders lullig voor George en Draco mag maar eens zijn best voor Campbell doen. Campbell wilt geen Deatheather zijn (cat)


    jeej. dit gaat lekker riskant worden met drama: Campbell en Draco krijgen iets met elkaar en ondertussen zijn Campbell en George hele goede vrienden geworden, en dan komt hij er achter dat er een Drambell is en word hij nog woester dan nu :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zo veel shipnames hierzo.. ik ga even een lijstje maken met verzonnen shipnames :Y)

    drambell : Draco/Campbell @goblet
    Rany : Ralf/Ginny @goblet
    Ginge : George/Ginny @phoenix
    Frolly (grinnik ['x) : Fred/ holly @phoenix
    Campius : Campbell/Scorpius @19 years later


    wat nog meer :')

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    zo veel shipnames hierzo.. ik ga even een lijstje maken met verzonnen shipnames :Y)

    drambell : Draco/Campbell @goblet
    Rany : Ralf/Ginny @goblet
    Ginge : George/Ginny @phoenix

    wat nog meer :')


    WTF vergeet je nou serieus CAMPIUS? D: the best of all?!

    Wat is holly/fred shipname ookalweer?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    jeej. dit gaat lekker riskant worden met drama: Campbell en Draco krijgen iets met elkaar en ondertussen zijn Campbell en George hele goede vrienden geworden, en dan komt hij er achter dat er een Drambell is en word hij nog woester dan nu :')


    Campbell komt achter je aan gerend wacht ff ben ermee bezig XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    WTF vergeet je nou serieus CAMPIUS? D: the best of all?!

    Wat is holly/fred shipname ookalweer?


    Frolly x''D :'') of Holled XD wat is er mis met de shipnames van Holly en Fred c'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Volgens mij had Linde een shipname voor ze maari k ben m vergeten XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Wat, Weasley? Bang dat ik je vriendje steel? En over Death Eaters gesproken, hij komt uit net zo’n familie als ik. Dus dan kan jij beter uit zijn buurt blijven. Nu oprotten, niemand heeft zin in jouw gezeik. Niemand.’ Met angst keek ik naar George. De jongen die me als enige leek te mogen zou weten dat ik ooit een DeathEather zou moeten worden omdat ik toevallig een moeder en broer had die zo waren. Mijn hele school was voor hem.
    Van stress en angst voor George en Draco en de gevolgen van die twee samen zette ik mijn handen tegen mijn oren en mijn vingertoppen in het haar. Dit kon niet waar zijn. Alles zou in een vallen. Geen van de twee keuzes kon ik kiezen.
    Bij de ene keuze zou ik ontzettende straf krijgen en bij de andere keuzen zou ik gedwongen worden.
    Ik zag hoe George zich omdraaide en snel deed ik alsof alles normaal was ondanks dat mijn hart heftig op en neer ging van stress. ‘Hij komt uit net zo’n familie als ik?’ ik zag de teleurstelling in zijn ogen. Alleen deze was erger. Het was niet een boze teleurstelling maar een verdrietige. Ik beet hard op mijn wang maar liet geen enkel spoortje van pijn merken.
    ‘sorry Saunders, ga maar om met wie je om wilt gaan. kom maar weer terug als je me eindelijk snapt.’ Hij liep haastig van mij weg. Alsof ik een ziekte had die besmettelijk was.
    Zonder nog na te denken rende ik achter George aan waardoor ik hem letterlijk kon volgen. Anders was ik waarschijnlijk verdwaald geraakt in Zweinstein. Ik kwam in een grote zaal waar al veel leerlingen zaten aan vier lange tafels. Als ik het goed begreep was dat voor iedere afdeling. Ik volgde George zijdelings terwijl ik mensen naar me voelde staren maar dat negeerde ik. Als ik dat niet deed zou ik ongetwijfeld moeten braken. Ondanks alles krabte ik aan mijn nek. Het was iets als ik stress had. Alsof ik mijzelf zo een houding kon geven. Plotseling sprong iemand voor me.
    ‘Campbell Saunders?’ hoorde ik een meisjesstem. Ik knikte enkel terwijl ik naar George bleef staren. Bang dat ik hem kwijt zou zijn. Ik liep langs het meisje heen en ging snel naast George zitten waar nog een plek vrij was. Hij zat naast een jongen die identiek op hem leek en ik begreep meteen waar hij het eerder deze avond over had gehad.
    Abrupt tikte ik hem aan en meteen barste ik los toen ik zijn aandacht had.
    ‘Kijk; sommige keuzes kan je niet maken. Soms worden keuzes opgelegd maar het zijn geen keuzes.
    Ik heb geen keuzes. Ik heb enkel plichten die ik niet waar kan maken of durf waar te maken. Ik wil niet verkeerd zijn George. Ik wil goed zijn. Maar die keuze is niet voor mij weggelegd.’
    Mijn stem trilde bij het laatste woord en ondanks dat ik mensen naar me zag kijken hoopte ik dat ze mijn relaas niet gehoord hadden of begrepen.
    Ik keek om mij heen en snel pakte ik Georges hand en deed hem onder mijn vest waar ook een shirt overheen zat waar wonden zaten. ‘Snap je het nu.’ Zei ik terwijl ik hard op mijn lip beet.
    Nerveus keek ik weer om mij heen en snel liep ik weg van de tafel.
    Meteen kwam er een horde met fans aangelopen. ‘Mag ik een handtekening Campbell Saunders; Alsjeblieft?’ ik keek nog een keer naar achteren richting George terwijl er al een veer in mijn hand gedrukt werd. Snel wendde ik mijn blik af van George en signeerde de perkamenten die leerlingen mij toestaken. Tussen hun door zag ik Karkarov die mij een knik gaf. Ik liep bij de leerlingen weg.
    ‘Wat heb je allemaal gedaan; Campbell?’ vroeg hij zo zacht dat niemand het kon horen.
    ‘Er zijn geen problemen. Professor.’ Zei ik terwijl automatisch mijn hoofd boog.
    ‘Dan maak jezelf klaar voor een feestmaal en hou je hoofd omhoog. Het is beschamend hoe leerlingen je zien rondlopen.’ Ik voelde een duw in mijn rug terwijl ik de grote zaal uit liep.


    Save him George ;D

    Doet me trouwens denken aan de lyrics van Bastille :'x; I died in your arms tonight; I should have just walked away :D

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik moet eerst op Fred zijn post wachten.. of zal ik eerder posten? pndertussen kunnen we wel verder gaan met Rany :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zal ik gaan posten of wachten? want ik heb mijn post al klaarstaan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Post maar xd linde moet namelijk op veel meer posten :p dus laten we hier anders veder gaan? Troueens heb mss een idee voor phhoenix


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    aarg computer viel uit en mijn lange post verdween :'( sorry maar je moet nog even wachten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahmfogh ik haat jouw computer :L ik ga een post schrijven voor Ginny @ Goblet + phoenix :D haha en een holly post.. misschien ga je dan in de gaten krijgen wat er met Ginny + Holly gebeurt XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    bijnaa klaaar :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny. Als we hier nog langer blijven gaan we samen dood. Voor mij maakt dat niet uit, ben ik tenminste nog bij jou.. heb je trouwens vergeten wat ik tegen je zei toen we bij hagrid’s hut waren? Samen kunnen we alles ondergaan, en ik bescherm je voor alles, hoe moeilijk het ook kan zijn.’ ik voelde plotseling Ralf hard in mijn handen knijpen en plotseling had ik het gevoel dat hij met iets zat. Alsof hij pijn had of iets. Maar waarvan?
    ‘als je nu niets zegt draag ik je terug naar binnen, Gin,’ Ik keek in zijn grijze ogen en voor een fractie van een seconde dacht ik niet meer na. Ik pakte hem bij zijn hand en impulsief leidde ik hem naar binnen, de gang op. Ik keek hem aan en voordat ik het wist plaatste ik mijn lippen op die van hem terwijl ik mijzelf dicht tegen hem aan drukte.

    Haha serieus ik heb nog nooit een ‘serieuze.’ Kus met jou gedaan dus ik laat het hier open :D
    Muahahaha <’3

    Nu Ginny & Holly van Phoenix doen xD en Campbell nu ook al bijna dus ;P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Alsof ik zijn stem niet genoeg had gehoord vandaag, hoorde ik Campbell zijn ademhaling achter me. hij nam plaats naast me op de bank en ik zuchtte, waarna hij op mijn rug tikte om mijn aandacht te krijgen en ik draaide me om.
    ‘wat?’
    En Campbell begon op een tempo van maximum te praten waardoor ik hem even niet bij kom houden maar wel probeerde te begrijpen wat hij allemaal ratelde.
    ‘Kijk; sommige keuzes kan je niet maken. Soms worden keuzes opgelegd maar het zijn geen keuzes.
    Ik heb geen keuzes. Ik heb enkel plichten die ik niet waar kan maken of durf waar te maken. Ik wil niet verkeerd zijn George. Ik wil goed zijn. Maar die keuze is niet voor mij weggelegd.’ Zijn stem trilde en ik keek terug naar mijn bord met mijn hoofd gebogen. Waarom zei hij dit gewoon niet? Ik kon hem helpen! Ik schrok even toen Campbell snel naar mijn hand greep en het onder zijn shirt deed waardoor ik even wou gaan schreeuwen wat hij deed, maar ik voelde iets bij zijn shirt. Wonden. Diepe, grote wonden gleden langs mijn vingers en ik hapte even naar adem.
    ‘snap je het nu.’ Zei hij en ik trok mijn hand weer terug. Ik zei niks. Ik kon niets zeggen ook al wilde ik zo graag. Ik zag via mijn ooghoeken hoe hij snel opstond en van de tafel wegliep. Waarom zei hij dit niet gewoon..? ik kon iets doen, misschien wat inspreken bij hem.. Karkarov. Het komt door hem. Hij doet hem dit aan. Maar Perkamentus zei dat ik hem niet meer zo moest gaan aanspreken, maar hoe moet ik hem vermeiden als hij Campbell zo zit te toetakelen? Maar Campbell wil juist naar hem luisteren, anders gaat hij hem weer pijn doen, door mij.
    ‘Wat heb je allemaal gedaan; Campbell?’ hoorde ik een zachte gefluister. Ondanks dat Karkarov zo zachtjes fluisterde, ik richtte me alleen op zijn stem, ook al staarde ik nog steeds naar mijn bord. Fred zat nog naast me, ik wist niet of hij iets zei of niet, maar daar lette ik me niet op. ‘Er zijn geen problemen. Professor.’ Hoorde ik Campbell en ik beet op mijn lip. Jawel. Er zijn veel problemen.
    ‘Dan maak jezelf klaar voor een feestmaal en hou je hoofd omhoog. Het is beschamend hoe leerlingen je zien rondlopen.’ Ik schudde mijn hoofd en sprong op. Ik ga mezelf doden voor dit. Maar dat gaat Karkarov al doen, denk ik. Hij mag Campbell niets meer aandoen. Hij wilt gewoon normaal zijn, maar hij is verplicht de slechte kant te kiezen. Ik beet weer op mijn lippen en liep de twee personen achterna.
    ‘Kar.. - men – Professor Karkarov..’ ik stammelde en struikelde over mijn woorden heen. Beter dat ik het wat zachter aanpak. Ik richtte me op de oude man en zuchtte.
    ‘u moet weten dat ik naar Campbell ben gegaan, en hem naar de zwerkbalveld gebracht. Ik wilde zelf dat hij kwam, en ikzelf had de beslissing genomen om met hem om te gaan. als u iemand moet straffen, straf mij. Campbell heeft nooit iets verkeerds gedaan, en dat geloof ik nu graag.’ En ik wierp Campbell een blik toe dat zei dat ik hem snapte, en dat ik hem vergaf. Ik wierp me weer terug naar Karkarov en een grim ontstond op mijn blik.
    ‘maar ik stop niet met het bevriend zijn met hem, en met het omgaan met Campbell.’ En dat fluisterde ik, en vermeed zo veel mogelijk mijn wagende toon.


    [GEORGIE POWEEEER]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••