• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    kan ik overigens reageren met George, bij @phoenix (:

    edit : of gaat Gin wakker worden ^^

    dubbel edit : of holly is aan de beurt denk ik

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 17:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny weasley

    'Toen ik klein was ov.' Hij zweeeg om vervolgens meteen te roepen; 'ik ga mee doen.heeft jemand een stuk perkament?! Riep hij luid. Verbaasd liet ik hem los trrwijl ik hem obseveerde. Ik had geen perkament of veer bij me maar ik had het gevoel dat hij iets voor me verzweeg. 'Ralf.' Begon ik maar toen ik zijn gezicht zag stopte ik. Misschien moest ik gewoon wat losser worden. Ik wilde hem niet kwijt met mijn achtelijke gedrag.' Veel succes.' Zei ik terwijm ik hem een glimlachje schonk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    kan ik overigens reageren met George, bij @phoenix (:

    edit : of gaat Gin wakker worden ^^

    dubbel edit : of holly is aan de beurt denk ik


    Laat geeorge ik probeer zo te reageren op holly.. jemig ben ook aan t werk memsen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Laat geeorge ik probeer zo te reageren op holly.. jemig ben ook aan t werk memsen


    ga jij maar verder met je werk, niemand verbied je wat ^^ ik ga nu even een hele dramatische stuk van George posten (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    'Ralf.' Begon Ginny en ik richtte me op haar.
    Ik wist wel dat ze iets in me zag, dat ik iets voor haar verborg, maar dat gaat ze niet toegeven.
    'Veel succes.' Zei ze en schonk me een glimlach.
    Nog steeds starend naar Ginny, pakte ik de stuk perkament en veer van een willekeurige student die het naar me toewierp, en schreef slordig mijn naam erop en wierp de veer weer terug naar de student, en richtte me weer naar Ginny toe. een glimlach verscheen op mijn gezicht. Vanaf nu ga ik niets meer verbergen voor haar.
    ‘ik ga even naar het wc. Maar eerst,’ ik stond op van het bankje, en propte de stukje perkament in mijn broekzak. maakt me niets uit dat ik de meiden van Beauxbatons mis, maar ik kan het niet meer volhouden.
    ‘toen ik klein was, was ik gebeten door een weerwolf.’ Van binnen schreeuwde ik maar mijn lichaam straalde een kalmte uit waarna ik me omdraaide en zaal uitliep, haast rende. Ik baande me een weg naar de Gryffindor leerlingenkamer, en toen ik eindelijk voor de portret stond, kwam ik erachter dat ik de wachtwoord niet wist.
    ‘wachtwoord?’ vroeg de dikke dame en ik beet op mijn lip.
    ‘mag-mag ik naar binnen? Ik moet naar binnen, ik moet iets halen!’
    ‘niet zonder een wachtwoord,’ herhaalde de portret en ik begon te jammeren en sloeg met mijn vuisten op het portret in hoop dat er nog iemand was.
    ‘laat me naar binnen!’
    Tot mijn eigen verbazing vloog de portret tot een kiertje open en met een zucht schuifelde ik naar binnen, en rende naar de jongens slaapzalen toe waarna ik mijn eigen kast open trok en de doosje met de pillen eruit haalde. Meteen goot ik een handvol pillen in mijn hand en zonder op te letten nam ik er drie tegelijk met een snelle slik in waardoor ik bijna verstikte, en liet mezelf zuchtend tegen de muur aan dalen, hopend dat de pijn verdween. en op dat moment kwam ik er weer achter wat ik tegen Ginny zei, en sprong van mijn plek angstig op waarna mijn achterhoofd tegen de pilaar achter me aan stootte.
    'Arg, in Ginny-Merlijns naam..!' riep ik uit pijn en wreef over mijn achterhoofd terwijl ik wankelend de trap weer afliep.

    [sorry Ginny :’) als de studenten van Beauxbatons hun act hebben gedaan, komt Ralfie terug.]

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 18:58 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    'Lijkt me leuk.' Hij kijkt naar Perkamentus. 'Ja daarom ben ik hier,' antwoord hij op mijn vraag. Ik glimlach. 'Je lijkt me een waardige tegenstander.' Mijn glimlach wordt breder. Ik zie dat hij naar de Weasleys kijkt.
    'Over net, je moet niet denken dat ik onvriendelijk ben tegen iedereen of dat ik een slechte invloed op je ga hebben ofzo. De Weasleys en ik hebben gewoon ruzie en daarom vertellen ze dingen over mij die niet kloppen. Wil je het alsjeblieft negeren?' Ik kijk hem smekend aan en por Goyle in zijn zij omdat hij een opmerking wou maken.
    'Ik wou alleen vragen of het eten al bijna komt.' Ik rol met mijn ogen.
    'Misschien moet ik je even voorstellen aan iedereen. 'Hij is Goyle, hij is Crabbe...' Ik stel een boel mensen voor aan Campbell. 'Waar slapen jullie eigenlijk?' vraag ik aan hem terwijl ik de zaal rondkijk. Aan de Huffelpuftafel zit Diggory. Hij denkt dat hij heel wat is. Ik mag hem niet. Vorig jaar hebben we van hem gewonnen en ik moet nog steeds glimlachen als ik denk aan het moment waarop ik de snaai voor zijn gezicht wegpakte.
    'Ik ben seeker van Zwadderich, misschien wil je een keertje bij de training meedoen. Het zou een eer zijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ondertussen hield Perkamentus zijn toespraak en begon te praten over de toverschooltoernooi, maar ik hield mijn ogen maar niet van Campbell af die plaats nam naast Draco. ‘Iedereen. Behalve. Draco Malfoy.’ Fluisterde ik zachtjes in mezelf. Die Draco gaat hem onderuit halen, hij gaat hem beïnvloedden waardoor Campbell ook een van hun word. Maar als hij niet bij hem zit pakt Karkarov hem weer aan, en dat wil ik niet. Nog voordat ik me omdraaide, probeerde ik Campbell zijn blik op te vangen en staarde hem strak aan, waarna ik me omdraaide. Hij moet oppassen met hem. Hij moet eenmaal met hem omgaan, daarom moet hij oppassen. Ik pak de mes en vork in mijn handen en wanhopig legde ik mijn kin op het bord, negerend mijn zusje die naast me zat te zoenen met Ralf, die later alweer opstond en wegliep. Ook negeerde ik Fred, ook al zei hij niets. Ik zuchtte.
    ‘iedereen behalve Draco Malfoy,’ herhaalde ik zuchtend en trok me overeind en probeerde alles weer te vergeten, en te doen alsof ik Campbells geheim nooit heb gehoord, noch dat ik hem gekend had. Maar dat lukt niet meer want hij is eenmaal nu mijn vriend. Ik zucht alweer, waarna er een kleine grijns op mijn gezicht verscheen. Misschien moet ik Malfoy maar eens nog voor een laatste keer waarschuwen voordat ik definitief aan hun lot over laat..? ik keerde me terug naar Fred waarna mijn grijns wat breder werd.
    ‘Fred..?’ begon ik.
    ‘zullen we dit jaar maar eens vroeg beginnen met het ‘’plagen’’ van Malfoy?’

    [ghehe, sorry maar op dit moment heeft hij echt niets te doen :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Over net, je moet niet denken dat ik onvriendelijk ben tegen iedereen of dat ik een slechte invloed op je ga hebben ofzo. De Weasleys en ik hebben gewoon ruzie en daarom vertellen ze dingen over mij die niet kloppen. Wil je het alsjeblieft negeren?' Ik beet aan de binnenkant van mijn wang. Had hij het gezien dat ik naar George zocht? Ik wist eigenlijk niet eens waarom. Waarschijnlijk omdat hij me enige vriend leek in de hele omtrek en ik zo dom was geweest om hem meer te laten weten dan nodig moest zijn. Ergens wilde ik dat ik de tijd kon omdraaien want ondanks alle plezier die ik in een korte tijd met George had beleefd wilde ik hem nu neerhalen. Ik wilde niet dat hij mijn geheim door zou vertellen ondanks dat ik ze zelf verteld had. Het idee maakte mij panisch dat hij misschien het door heel Zweinstein zou schreeuwen. Hij was toch al zo impulsief met zijn karakter. Maar toch wilde ik hem niet kwijt. Ondanks alles knikte ik naar Draco die me smekend aankeek wat mij een raar gevoel liet hebben.
    ‘Misschien moet ik je even voorstellen aan iedereen, Goyle, Crabbe.’ De rest hoorde ik niet eens meer en knikte alleen. Ik zou toch niet in een keer alle namen kunnen onthouden. Dat bewees maar weer bij mijn proefwerken van Geschiedenis van Zwarte magie op Klammfels.
    ‘Waar slapen jullie eigenlijk?’ ik haalde mijn schouders op. ‘Geen idee, Karkarov heeft daar niet over gesproken. Ik denk in de boot ofzo.’ Probeerde ik zo onverschillig mogelijk over te komen.
    ‘Ik ben seeker van Zwadderich, misschien wil je een keertje bij de training meedoen. Het zou een eer zijn.’ Zenuwachtig trok ik aan mijn kraag. Wat praatte die jongen veel. Nogal op een hooghartige manier alsof ik iets moest bewijzen. Maar dat was altijd bij Deatheathers.
    ‘Best.’ Zei ik zo onverschillig mogelijk terwijl van binnen zenuwen opborrelden. Ik had al gemerkt dat Draco en George elkaar niet kunnen luchten of zien. Wat als George me met Draco ziet zwerkballen? Ik wist dat het nooit zo gezellig kon worden met George ondanks dat het van vrije korte duur was. Nee, Draco wilde perfectie van mij zien wat mij verstikte terwijl als ik met George leek te zijn ik geen perfectie hoefde laten te zien. Al zou ik een kleine fout maken op de baan zou hij het niet merken of niet mij erop kleineren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley
    ‘Ik ga even naar het wc. Maar eerst.’ Hij stond op terwijl hij het stukje perkament in zijn broekzak schoof. Ik keek hem aan in zijn mooie grijze ogen en ik verwachtte dat hij mij een kus zou geven maar niks van dit. ‘Toen ik klein was, was ik gebeten door een weerwolf.’
    Hij straalde kalmte uit maar de passen die hij ondernam richting de deur zeiden echter heel wat anders. Dacht hij dat ik dat erg vond? Lupos was ook een weerwolf maar hij was een van de vriendelijkste mannen die ik ooit gezien had. Hij kon er niks aan doen dat hij gebeten was. Ik beet op mijn lip terwijl ik naar Fred en George keek die naast mij zaten. Moest ik achter Ralf aan gaan? Of zou hij terugkomen?

    Ik laat ginny wel even wachten op je aangezien je wilt terugkomen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zal ik ralf anders nu terug halen? Kunnen we wat drama proppen in Riny :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zal ik ralf anders nu terug halen? Kunnen we wat drama proppen in Riny :Y)


    Wat voor drama?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat voor drama?


    ik weet niet, Ralf is namelijk wat misselijk en wat buiten bewust, doordat hij drie pillen tegelijk heeft ingenomen en dat kan gevaarlijk zijn :') misschien kan hij over Ginny heen kotsen..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik weet niet, Ralf is namelijk wat misselijk en wat buiten bewust, doordat hij drie pillen tegelijk heeft ingenomen en dat kan gevaarlijk zijn :') misschien kan hij over Ginny heen kotsen..?



    Ieeh nee bah mss kan k anders campbell weg laten lopen van draco dat hij naar de 'wc' moet zodat georgie hem kan stalekn(:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Ieeh nee bah mss kan k anders campbell weg laten lopen van draco dat hij naar de 'wc' moet zodat georgie hem kan stalekn(:


    Ja dat kan ^^ en dan kan George wat onzinnigs gaan uitkraaien naar hem.. is goed (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja dat kan ^^ en dan kan George wat onzinnigs gaan uitkraaien naar hem.. is goed (:


    Haha oke een momentje hoor ben bijna klaar


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya