• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    OMFG je weet nu wel dat Campbell zo en zo gestraft gaat worden he? XD want ehm :p naja omdat je 'als u iemand moet straffen.' dan weet die gozer al genoeg XD omfgh ik ga zo een stukje schrijven dat ze moeten entreen omdat dat al mag van de topic eigenaressen ^^ over (hoe ze een entree moeten maken :p) in de Grote zaal. auch auch ff brainstormen hoor ^^ eerst een giga stuk voor phoenix straks ;P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga nu Ralf zijn post schrijven. hopelijk raken we niet door de war door de andere rpg :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god ik weet echt niet wat ik met Ralf zijn post moet doen :')

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 0:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    oh god ik weet echt niet wat ik met Ralf zijn post moet doen :')


    Kijk maar @ phoenix mss weet je dan raad. Jij beslist ('x

    'evillaugh.' (cat)

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 0:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    killme (baby)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    killme (baby)


    Gelezen? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ja, alles x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Haar ogen ontmoette de mijne. Ik sloot mijn ogen en boog mijn hoofd naar voren en liet het hangen, maar voor ik het door kreeg pakte Ginny me bij mijn hand en leidde me naar binnen. Verbaasd liet ik me door haar de gang in leiden. Heb ik haar overtuigd? Op een gegeven moment stopte ik met denken en liet ik mezelf gaan; meer dan overtuigd geloof ik. Ze plaatste haar lippen op de mijne en drukte zichzelf dicht tegen me aan. Was dit het dan, is alles weer goed? daar maakte ik me geen zorgen meer over: ik hield veel van haar. En dat wist ze wel, toch? Met mijn handen streelde ik zachtjes over haar zachte wangen en glanzende haren. Waarom dacht ze dat ze lelijk was, een monster zelfs? Ze is prachtig, de mooiste meid die ik ooit heb gezien. Van buiten, maar het belangrijkste, ook van binnen. Ik liet haar los en sloot even mijn ogen om de moment goed in me te krijgen. Was dit dus een laatste klap voor een nieuwe hoofdstuk van mijn leven? Ik opende mijn ogen en het leek alsof er een hele nieuwe Ginny voor mijn neus stond. Niet de Ginny die mijn beste vriendin was, maar de Ginny voor wie ik wel kan sterven. Ik lachte even.
    ‘we moeten naar de great hall,’ fluisterde ik. Maar ikzelf luisterde niet naar mezelf, want net daarna plaatste ik mijn lippen weer op die van haar, ik wil haar niet meer laten gaan. nooit meer.

    [BOEEEEEMMM... we moeten naar de great hall :')]

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 0:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik knikte terwijl ik zo zelfverzekerd mogelijk weg probeerde te lopen maar ondertussen waren mijn gedachtes bij George. Was het wel slim van mij geweest om te zeggen wat ik gezegd had? Straks wist iedereen het, wat wist ik nou van hem?
    ‘Professor Karkarov.’ Hoorde ik plotseling achter me en ondanks dat ik wilde weglopen kon ik het niet. Het was George die tegen hem sprak. Dit kon nooit goed gaan en het liefst wilde ik mijn bezem pakken en wegvliegen maar verstijfd bleef ik stil staan.
    ‘U moet weten dat ik naar Campbell ben gegaan, en hem naar de zwerkbalveld gebracht. Ik wilde zelf dat hij kwam, en ikzelf had de beslissing genomen om met hem om te gaan. als u iemand moet straffen, straf mij. Campbell heeft nooit iets verkeerds gedaan, en dat geloof ik nu graag.’
    Ik zag dat George naar mij keek en ik leek aan de grond genageld. Hij begreep het niet. Anders was hij niet naar professor Karkarov gegaan. Karkarov zou me levend villen. Nee, dat zou hij doen wanneer ik niet meer aantrekkelijk was voor de media. Dat was het enige geluk wat ik had. Ik zag hoe Karkarov naar me keek met een blik dat het niet goed kon komen. Ik deed mijn mond open en ik zag Georges lippen bewegen wat maar goed was ook want niks vertrok uit mijn mond.
    ‘Campbell moet zich klaar gaan maken voor het avondmaal. Net zoals ik.’ Ik zag hoe Karkarov zijn neus ophaalde en met een armbeweging zijn arm rond mij neerlegde. Voor iedereen zou dit vriendschappelijk over komen maar voor mij was het echter stroomschokken die door mijn lichaam gingen waar ik geen spoortje van pijn over mijn gelaat mag laten zien.
    Met snelle stappen nam hij me mee naar de Klammfels boot die plaats stond in het meertje en hardhandig trok hij me mee naar zijn kamer.
    ‘Wat is er gebeurd en ik wil details. Je laat niks erbuiten.’ Zei hij bruusk.
    ‘We waren alleen naar Professor Perkamentus kantoor gegaan en ik moest mee omdat Professor Perkamentus vond dat ik niet meer met George om mocht gaan omdat ik slechte invloed op hem kon hebben.’ Verzon ik snel. Ik beet gauw op de binnenkant van mijn wang. Dit was allemaal een leugen. George had gelijk om me te verlaten. Ik was net zoals derest. Een Deatheather. Er was onbegonnen werk om mij weer op de goede pad te krijgen.
    ‘Toen ben ik Draco tegengekomen. Draco Malfoy van Zwadderich. De zoon van Lucius Malfoy.’ Noemde ik snel op. Misschien dat hij dan de aandacht op hun zou vestigen.
    Strak bleef Karkarov me aankijken en ik week mijn gezicht niet af. Proberend om zo overtuigd van mijn eigen gelijk te zijn terwijl ik hem bleef aankijken. Als hij een enkel spoor zag van een leugen dan zou ik nog lang niet jarig zijn.
    ‘Ik wil geen enkel probleem nog vanavond horen over jou of..’ hij maakte zijn zin niet af omdat ik wist dat er teveel woede in hem borrelden. Graag wilde hij me pijn doen maar het kon niet. Niet nu ik bijna mijzelf moest laten introduceren op Zweinstein. Ik wist dat dat zo zou gebeuren in de Grote hal.
    ‘Kleed je om.’ Bitste Karkarov hard. Snel wilde ik weglopen maar ik hoorde de harde stem van Karkarov weer. ‘Ik wil dat opstel die ik opgegeven had voor morgen nog hebben. Geen excuses.’
    Ik zweeg terwijl ik de deur uitliep. Hoe moest ik nou ooit een opstel maken in zo weinig tijd terwijl ik een opstel aanzich al moeilijk vond. Ik wist dat ik er nog redelijk goed van Karkarovs straf af ben gekomen. Waarschijnlijk als dit op Klammfels gespeeld had dat dit helemaal anders afgelopen was.

    Ik moet ff wachten totdat Draco in de Grote zaal is waar Campbell naast moet gaan zitten (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Haar ogen ontmoette de mijne. Ik sloot mijn ogen en boog mijn hoofd naar voren en liet het hangen, maar voor ik het door kreeg pakte Ginny me bij mijn hand en leidde me naar binnen. Verbaasd liet ik me door haar de gang in leiden. Heb ik haar overtuigd? Op een gegeven moment stopte ik met denken en liet ik mezelf gaan; meer dan overtuigd geloof ik. Ze plaatste haar lippen op de mijne en drukte zichzelf dicht tegen me aan. Was dit het dan, is alles weer goed? daar maakte ik me geen zorgen meer over: ik hield veel van haar. En dat wist ze wel, toch? Met mijn handen streelde ik zachtjes over haar zachte wangen en glanzende haren. Waarom dacht ze dat ze lelijk was, een monster zelfs? Ze is prachtig, de mooiste meid die ik ooit heb gezien. Van buiten, maar het belangrijkste, ook van binnen. Ik liet haar los en sloot even mijn ogen om de moment goed in me te krijgen. Was dit dus een laatste klap voor een nieuwe hoofdstuk van mijn leven? Ik opende mijn ogen en het leek alsof er een hele nieuwe Ginny voor mijn neus stond. Niet de Ginny die mijn beste vriendin was, maar de Ginny voor wie ik wel kan sterven. Ik lachte even.
    ‘we moeten naar de great hall,’ fluisterde ik. Maar ikzelf luisterde niet naar mezelf, want net daarna plaatste ik mijn lippen weer op die van haar, ik wil haar niet meer laten gaan. nooit meer.

    [BOEEEEEMMM... we moeten naar de great hall :')]


    Auch het is letterlijk een weerwolf :x straks eet hij haar nog op door zijn lust XD wtf typ ik neer? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Een glimlach sierde om zijn lippen. ‘We moeten naar de Great Hall.’ Fluisterde hij zachtjes wat mij kippenvel deed krijgen op mijn huid. Zijn adem over mijn gelaat deed zo veel met mij. Meer dan woorden ooit zullen doen.
    Voordat ik de kans kreeg om me om te draaien voelde ik al zijn lippen op die van mij geplaatst worden wat mij verraste. Ergens had ik verwacht dat hij na alles me niks meer aan zou vinden. Me zou mijden alsof ik besmet was met een besmettelijke ziekte. Maar niks hiervan.
    Met mijn hand masseerde ik zachtjes zijn borstkast waar ik tegelijkertijd zijn hart ritmisch voelde bonken.
    Met tegenzin haalde ik mijn lippen van die van Ralf af terwijl mijn neus nog een zacht tikje tegen die van hem gaf. Mijn hand greep zachtjes naar de zijne en even keek ik naar onze handen die ik met elkaar verstrengelde. ‘Ik weet niet wat ik zonder jou moet, Ralf.’ Fluisterde ik zachtjes. Deze woorden waren waar. Zonder hem was ik allang gesprongen en ondanks alle gebeurtenissen spookte het nog steeds in mijn hoofd. Het was de angst die in Ralfs ogen school dat ik het niet meer durfde.
    Ik drukte zachtjes een kus bij zijn kaak en zachtjes begeleiden ik hem mee naar de grote zaal.

    Oehoeh gaan ze kussen voor fred en george? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ze lopen weg en omdat ik ze niet wil volgen loop ik maar met een omweg naar de Grote Markt(wtf het is nog veel te vroeg voor mij) Hal en ga ik daar naast Crabbe en Goyle zitten. Die zitten zichzelf al vol te proppen. Pansy zit tegenover me en kijkt me bezorgd aan. Ik kijk naar de Wemels die naast elkaar zitten. Campbell komt erbij staan. Ik wil ze laten zien dat ze niet zomaar met me kunnen klieren. Karkarov komt aangelopen en praat met Campbell. Een idee komt in me op.
    'Schuif eens even op, Goyle.' Hij doet het en duwt daarbij Nut weg, die wat zeurt maar zijn mond houdt als hij ziet dat ik het zei. Met een triomfantelijke grijns zit ik klaar. Saunders komt vast naast mij zitten en we zullen nog wel eens zien of zijn Wezelvriendjes met hem om willen gaan als hij tussen alle kinderen van de Death Eaters zit.

    Fred Weasley

    George komt de Grote zaal binnen gelopen en gaat naast me zitten. Waarom was hij nou ook alweer weg? Ach ja, ik eet lekker verder. Mjn mond valt bijna open als ik Campbell Saunders aan zie komen. Ik tik Ron aan.
    'Kijk, daar is je grote liefde,' plaag ik. Zijn gezicht wordt vuurrood en hij begint te praten met Harry en Hermelien. Tot mijn verbazing gaat Saunders met George praten. Ik grinnik. Karkarov komt aangelopen en ik hou me stil. Ik zou willen dat George dat ook deed maar helaas. Hij staat op em praat met Karkarov. Als die samen met Saunders wegloopt grijp ik mijn tweelingbroer bij zijn shirt en trek ik hem weer op zijn stoel.
    'Ben. Je. Gek. Geworden? Death. Eaters.' Ik heb pap een keer horen tieren over het feit dat Bulgarije Death Eaters in hun zwerkbalteam hebben zitten. Dat zou misschien een rede zijn dat we niet naar het WK zouden gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Wood

    ''Nou bedankt ook al ben ik niet klein.'' zei ze. "Ja dat ben je wel. Iedereen is klein in mijn ogen. Jij bent 1.70 en ik 1.80." grinnikte ik. ''Ik hoop dat ze me mag.'' zei ze zachtjes. ''Niet veel mensen mogen we omdat ik soms iets te hyper ben maar ik hoop het echt anders word het zo genant.'' zei ze nog steeds zacht en ze woelde weer door mijn haar. "Al-li-son" zuchte ik. "Ze gaat je wel aardig vinden.'' Ik liep naar buiten en Allison sloeg haar armen wat strakker om me heen. Ik grijnsde kort toen ze zei dat ik moest oppassen omdat ze anders misschien viel. ''En dat wil je toch niet he meneertje.'' zei ze spottend. En ze porde me in m'n wang. "Nouuuu...." begon ik twijfelend. "nee grapje." Ik pakte haar heupen vast toen een koets landde en Defelicè eruit kwam met andere onbekende meiden en ik zette Allison op de grond terwijl een raar gevoel rond ging in mijn buik. Defelicè kwam naar ons toe lopen door de menigte en glimlachte naar een paar mensen. Ze liep op me af en ik omhelsde haar en drukte kort mijn lippen op die van haar. Na een paar seconden trok ik me terug. "Iek 'eb je gemiest." zei ze. "Je zag me vorige week nog, maar ik jou ook." antwoordde ik. Ze richtte zich op Allison en stak haar hand uit. "Defelicè Nachtschade. Maar noem me maar Fel of Felicè." glimlachte ze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George weasley

    ‘Campbell moet zich klaar gaan maken voor het avondmaal. Net zoals ik.’ zei karkarov en sloeg een ''vriendschappelijke'' arm om Campbell en liep weg. Ik beet op mijn lippen en net toen ik achter hun aan wou gaan voelde ik een hand mijn shirt grijpen en werd ik weer op mijn stoel geduwd. Het was Fred.
    'Ben. Je. Gek. Geworden? Death. Eaters.' Zei Fred. Ik beet op mijn lippen en begon nerveus aan het eten van een aantal kippenpootjes.
    'Ik heb teveel dingen meegemaakt op een dag dag, Fred. En dit is niet mijn eerste keer dat ik met Karkarov praat; hij gaat zovel mij als Campbell vermoorden.' Ik liet de kippenpootje op mijn bord vallen en zuchtte luid.
    'Elke keer als ik hem probeer te helpen verpruts ik het..' zei ik meer tegen mezelf dan tegen Fred. Ik keek op naar mijn tweelingbroer. Campbell zou niet willen dat ik het tegen iemans zei. Maar als ik hen anders bekeek; Fred was mij, en ik was Fred.
    'Hij word mishandeld omdat hij zich als een deadtheater moet gaan gedragen, maar dat wilt hij niet. En natuurlijk kom ik,' ik wees even naar mezelf.
    'Een foppenmaker / Weasley en een afschuwelijke leugenaar,' ik wenkte me weer naar fred.
    'Naar hem toe en probeerd bevriend met hem te raken waardoor Karkarov hem, en mij gaat vermoorden omdat hij met een ''bloedvrrader'' omgaat. '


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ZaIa schreef:
    De Beauxbattons en de Klammfels zijn aangekomen dus de Hogwarts leerlingen mogen in de Great Hall gaan zitten. Daarna komen de leerlingen van Beauxbattons en de Klammfels.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''