• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Moontje, Moontje toch: Niet okken! Jij okt, ik ok, doei ok! (:
    Maar die bunnie is niet online,]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    [Moontje, Moontje toch: Niet okken! Jij okt, ik ok, doei ok! (:
    Maar die bunnie is niet online,]


    [Je kent me echt zo goed :Y)]

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 16:21 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nightingalex schreef:
    [Moontje, Moontje toch: Niet okken! Jij okt, ik ok, doei ok! (:
    Maar die bunnie is niet online,]

    sorry had het mega druk deze vakantie :(


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Geeft niet.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf

    "Ja dat ben je wel. Iedereen is klein in mijn ogen. Jij bent 1.70 en ik 1.80." grinnikte hij. “Toch ben ik niet klein.” Zei ik nog eens koppig maar toch met een grijns. "Al-li-son" zuchte hij. “Sorry.” zei ik zachtjes. "Ze gaat je wel aardig vinden.'' Zei hij en liep naar buiten terweil ik mijn armen strakker rond hem sloeg want ik wou echt ni vallen. "Nouuuu...." begon hij twijfelend en ik porde hem nog eens geiriteerd in zijn wang. "nee grapje." Zei hij. ‘Ik hoop het voor jou meneertje.’ Zei ik een beetje spotend en hield me in om hem niet weer te porren of door zijn haar te gaan. Hij pakte mijn heupen vast zette me neer terweil ik op keek en zag dat er een koets aan kwam daar was zijn vriendin o ik hoopte dat ze me mocht. Een meisje kwam naar ons toe lopen door de menigte en ik vermoede dat dat zijn vriendin wel zou zijn. Wow wat is ze mooi. Toen ze hier aan kwam omhelde matt haar en drukte kort zijn lippen op die van haar. "Iek 'eb je gemiest." zei ze. "Je zag me vorige week nog, maar ik jou ook." Antwoordde hij en ik stond er maar watonwenig bij niet wetend of ik moest blijven of meg zou gaan. Maar voor ik iets kon doen richtte ze zich op mij en stak haar hand uit. "Defelicè Nachtschade. Maar noem me maar Fel of Felicè." glimlachte ze. En ik kreeg automatis ook een glimlach op mijn gezicht en nam haar hand aan. ‘Allison Angela Rossini maar noem me maar gewoon allison.”zei ik vrolijk. ‘Leuk dat je er bent je bent het eerste meisje dat ik ken dat mattie echt blij maakt op een vriendinetjes echtige manier.’ Zei ik met een grijns en porde matt. Ik zei er vriendinetjes achtige manier achter omdat zijn zus hem ook mega blij maakte en ik denk dat ik dat ook wel een beetje deed.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [MT]

    [Iemand die mij een beetje bij kan praten met hoe laat het is en wie wat allemaal aan het doen is op het moment?? Dan weet ik hoe ik moet inspringen met Raven cx]

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 23:18 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    [MT]

    [Iemand die mij een beetje bij kan praten met hoe laat het is en wie wat allemaal aan het doen is op het moment?? Dan weet ik hoe ik moet inspringen met Raven cx]


    Grote zaal. Klammfels heeft net een act gedaan zeg maar en aan de slythrin tafel plaatsgenomen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Defelicë Nachtschade Alerue

    Het meisje glimlachte en pakte mijn hand aan. ''Allison Angela Rossini maar noem me maar gewoon Allison.'' zei ze vrolijk. Ze leek me erg aardig. ''Iek 'eb veel over je ge'oord.'' vertelde ik haar. ''Leuk dat je er bent je bent het eerste meisje dat ik ken dat Mattie echt blij maakt op een vriendinnetjes achtige manier.'' zei ze met een grijns en ze porde Matthew. En Matthew maakte een spastische beweging. ''Al-li-son!'' zuchtte Matthew. ''Das niet lief. '' hij trok een pruillipje. ''Nu ben ik boos.'' en hij kruiste zijn armen voor zijn borst. Ik glimlachte oprecht naar haar. ''Bedankt.'' ''Jullie doen gemeen.'' mopperde Mathew/ Een grinnik verliet mijn mond. ''Tuurlijk schat.'' zei ik Madame Mallemour kwam aanlopen. ''Juffrouw Alerue gaat U alvast mee naar binnen. We moeten wachten op onze openings ''act'' en aangezien U en juffrouw Delacour de dans moeten doen, moeten jullie geen kou vatten.'' vroeg ze. Ik knikte kort. ''Iek zie je zo Matt! Doeg Allison!'' en ik draaide me om en liep naar binnen waar Fleur en Louise op me wachtte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Allison Angela Rossini /6de jaar/ hufflepuf

    ''Iek 'eb veel over je ge'oord.'' vertelde ze me en ik keek haar met een grote grijns aan. “Ik moet toe geven dat ik niet echt veel over jou heb gehoord.’ Zei ik met een schuine grijns en keek matt even geïrriteerd aan.''maar ik hoop dat hij niet teveel slechts over me heeft verteld.” Zei ik met een grijns en keek nog eens naar Matt. Matthew maakte een spastische beweging omdat ik hem porde en dat liet me echt heel hard lachen. ''Al-li-son!'' zuchtte Matthew. ''Das niet lief. '' hij trok een pruillipje waar door ik juist nog harder ging lachen. ''Nu ben ik boos.'' en hij kruiste zijn armen voor zijn borst. Felicè glimlachte naar me en zei. ''Bedankt.'' Ik glimlachte vrolijk terug en zij. ‘Graag gedaan.’ ''Jullie doen gemeen.'' Zijn Mathew mopperde een grinnik verliet Felicè haar mond waardoor er bij mij ook 1 uit mijn mond kwam. ''Tuurlijk schat.'' zei Felicè en voor ik er iets tegen in kon gooien kwam er een vrouw aan die mega groot was zelfs groter als Hagrid ''Juffrouw Alerue gaat U alvast mee naar binnen. We moeten wachten op onze openings ''act'' en aangezien U en juffrouw Delacour de dans moeten doen, moeten jullie geen kou vatten.'' Zei de vrouw waarom Felicè kort knikte en ons even aan keek.''Iek zie je zo Matt! Doeg Allison!'' Ze draaide zich om en liep naar binnen. ‘Zo dat viel eigenlijk nogwel mee ik mag haar wel.’ Zei ik met een grote grijns en keek hem aan. ‘Laten we maar naar binnen gaan meneertje.’ Zei ik grijnzend terwijl ik met mijn hand door zijn krullen ging en snel richting het kasteel liep.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Draco Malfoy

    Perkamentus begint met zijn toespraak. 'Nu de eerstejaars ook zij ingedeeld heb ik een belangrijke mededeling, Hogwarts zal niet alleen jullie onderkomen zijn maar ook voor de komende weken van onze speciale gasten die meedoen aan Het Toverschool Toernooi! Degene die willen mogen op een briefje opgeschreven hun naam in de Vuurbeker gooien, en de Vuurbeker kiest de naam van 1 leerling van 1 school En geloof me, het is niet voor mensen met een zwak hart, maar daarover straks meer. Eerst verwelkomen we onze vrienden uit het Noorden, de leerlingen van de Klammfels met hun schoolhoofd Igor Karkarov!' Ik kijk naar Campbell, die achter Karkarov aanloopt. Hij gaat naast mij zitten en ik kijk snel naar de Weasleys die daar zitten.
    'Hallo Campbell. Gezellig dat je naast me komt zitten. Moet ik je een tour door Zweinstein geven zometeen?' vraag ik aan hem met een glimlach. 'Heeft iemand perkament?' vraag ik rond. Zambini knikt en pakt een stukje perkament en een veer. Hij geeft ze aan mij en ik schrijf mijn naam er met sierlijke letters op. Ik wil graag meedoen aan dit toernooi, het lijkt me erg leuk. Ik stop het stukje perkament in mijn zak.
    'Ga jij je ook inschrijven voor het toernooi?' vraag ik aan Campbell.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Ginny glinlachte zacgtjes naar me rn kneep in mijn hand. Ze glimlachte wel, maar ik zag nig steeds de angst in haar ogen die me onzeker maakten.
    'Gin, ik zweer dit gaat als een grap klinken.' Ik zucht even en drukte door mijn zenuwrn wat harder in haar handen. Ik weet niet waarom ik begon met stompzinnig zitten laggen, maar het maakte me nog nerveuser.
    'Toen ik nog klein was ov-' en god zijn dank heb ik uitstel gekregen voor het zeggen van dit tegen Ginny, van professor perkament omdat hij begon te praten. Ik zucht luid en ging even met mijn gand door mijn zweterige harin heen en richtte me op mijn bord. Ik voelde me zo erg misselijk.
    'Nu de eerstejaars ook zij ingedeeld heb ik een belangrijke mededeling, Hogwarts zal niet alleen jullie onderkomen zijn maar ook voor de komende weken van onze speciale gasten die meedoen aan Het Toverschool Toernooi! Degene die willen mogen op een briefje opgeschreven hun naam in de Vuurbeker gooien, en de Vuurbeker kiest de naam van 1 leerling van 1 school En geloof me, het is niet voor mensen met een zwak hart, maar daarover straks meer. Eerst verwelkomen we onze vrienden uit het Noorden, de leerlingen van de Klammfels met hun schoolhoofd Igor Karkarov!' Een vlaag van willekeurige paniek vloog in me door waarin ik rechtop vloog op mijn bank en mijn fuist in mijn bord gooide.
    'Ik ga meedoen!' Riep ik plotseling uit mezelf en vloog op van de bankje.
    'Heeft iemand een stuk perkament?'

    [De andere posts staan in de praattopic ^^]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Hallo campbell. Gezellig dat je naast me komt zitten. Moet ik je een tour door zweinstein geven zometeen?' Ik beet op mijn lip terwijlbik voor george afspeurde. Hij zou ne waarschijnlijk vermoorden als hij het zag maar ik karkarov duwde me hier neer om te gaan zitten dus ik wist dat ik bevriend met draco moest worden. 'Lijkt me leuk.' Zei ik met een klein glimlachje. Draco leek echter afgeleid wamt hij zocht naar een srukje perkament. Ik zweeg terwijl ik Perkamentus obseveerde. Zoals hij was. Zo had ik mijzelf altijd voorgesteld. ' ga jij je ook inschrijven voor het toernooi?' Hoorde ik scorpius plots vragen. 'Ja daarom ben ik hier.' Zei ik met een kleine glimlach naar hem. 'Je lijkt me een waardige tegenstander.' Probeerde ik hem te complimenteren. Ikzelf zou een makkelijke tegenstabder worden. Ik was te fom. Dat wist ik zo al.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    'Hallo campbell. Gezellig dat je naast me komt zitten. Moet ik je een tour door zweinstein geven zometeen?' Ik beet op mijn lip terwijlbik voor george afspeurde. Hij zou ne waarschijnlijk vermoorden als hij het zag maar ik karkarov duwde me hier neer om te gaan zitten dus ik wist dat ik bevriend met draco moest worden. 'Lijkt me leuk.' Zei ik met een klein glimlachje. Draco leek echter afgeleid wamt hij zocht naar een srukje perkament. Ik zweeg terwijl ik Perkamentus obseveerde. Zoals hij was. Zo had ik mijzelf altijd voorgesteld. ' ga jij je ook inschrijven voor het toernooi?' Hoorde ik scorpius plots vragen. 'Ja daarom ben ik hier.' Zei ik met een kleine glimlach naar hem. 'Je lijkt me een waardige tegenstander.' Probeerde ik hem te complimenteren. Ikzelf zou een makkelijke tegenstabder worden. Ik was te fom. Dat wist ik zo al.


    je denkt te veel aan Scorpius :') we zitten in een nieuwe tijdperk, Campi ^^ deze keer is het 19 jaar geleden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    je denkt te veel aan Scorpius :') we zitten in een nieuwe tijdperk, Campi ^^ deze keer is het 19 jaar geleden ^^



    Awh, schattig


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahw sorry but i love him so much shit mensen ik moet overal op reagere. At work ik haat jullie xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya