• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron

    Ginny verbrak de kus, gelukkig maar anders moest ij het doen en dat wilde ik niet doen.
     ‘Ik weet niet wat ik zonder jou moet, Ralf.’ Fluisterde ze zachtjes en greep mijn hand vast. Ik lachtte met mijn schuine-bescheiden en mysterieuze glimlach.
    'Ik weet niet of ik nog zou leven zonder jou.' Fluisterde ik. Ginny begeleed me naar de great hall toe, nog steeds hand in hand. We stonden bij de poort stil en ik richtte me terug naar Ginny.
    'Misschien gaan je broers je meer aandacht geven als ze ons hand in hand zien lopen,' lacjtte ik zachtjes en trok haar mee naar de Gryffindor tafel. Ik nan plaats, naast de lege plek met George Weasley die zo te zien druk in gesprek met Fred was. Mijn wenkbrauwen vlogen speels omhoog en een glimlach sierde mijn lippen toen ik naar Ginny keek.
    'Ik hou van je gin, en daarom vertrouw ik ook dat je dit niet voor je broers gaat verbergen omdat je ze haat,' en ik drukte een kus op haar wang. Ik beet plotseling te hard aan op mijn tong waardoor ik blied begin te proeven. Een irritante pijnsteek gleed door mijn hard; ik heb de pillen vergeten. En het was bijna volle maan. Ik zuchtte: dat kan wel later komen. Als ik me niet naar de reusachtige raam wenk die voor mijn neus stond.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ga je nu vertellen wie de kampioenen zijn of moetten we weer gaan wachten met brirfjes in dr cup gooien enzovoort. Want ik ontplof hier van nieuwsgierigheid :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zal ik gaan schrijven dat Klammfels de grote zaal in komt? of moet ik nog even wachten?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ga je nu vertellen wie de kampioenen zijn of moetten we weer gaan wachten met brirfjes in dr cup gooien enzovoort. Want ik ontplof hier van nieuwsgierigheid :')


    Felice/ Campbell/ Ralf toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ze heeft rondom namen gekozen via een site ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dafuck x.o' Achja er is al genoeg drama voor Campbell :p dus het maakt niet uit wat het word!

    Zou ik gaan posten dat Klammfels komt in de Grote Zaal of nog even wachten?

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 11:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Yups, de Klammfels mogen binnenkomen met hun speciale act, daarna de Beauxbattons. Daarna mag iedereen zijn naam in de Vuurbeker gooien, pas dan maakt Dumbledore de name bekend.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Yups, de Klammfels mogen binnenkomen met hun speciale act, daarna de Beauxbattons. Daarna mag iedereen zijn naam in de Vuurbeker gooien, pas dan maakt Dumbledore de name bekend.]


    okay ('x ik wil namelijk nu ff gauw posten aangezien ik zo naar stage moet :p naja over een halfuur ongeveer maar dan kan ik geen lange post meer maken :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Luna Lovegood || Chaser || Ravenclaw 3de jaar

    Met een zucht kijk ik waar Ginny is. Mijn beste vriendin zoekt me meestal wel op. Mijn ene leesboek over Fabeldieren hield ik stevig onder mijn arm geklemd. Ik liep verder totdat ik wat meidengegil hoorde achter me. Ik draaide me bezorgd om en ik liep snel naar de menigte die daar stond. Ik zag een schip in het meer dat er niet eerst was. Het was erg groot, en ik wist meteen al dat de Klammfels waren aangekomen. Ik wurmde me door de menigte en ik zag de bekende bontjassen van de Klammfels. Sommige gingen naar de Great Hall net zoals bijna alle anderen leerlingen, ik volgde ze en ik kreeg een meisje van de Beauxbattons in het oog samen met wat andere Beauxbattons meiden. Ik was 1 van de laatsen die in de Great Hall aankwam samen met een meisje dat volgens mij Brooke heette uit Gryffindor. Ik nam plaats aan de Ravenclaw tafel. Ik keek nog snel even naar Brooke voordat Dumbledore opstond en naar voren liep.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    Ik streek mijn nette kleding die ik aan had getrokken glad. Ik moest nu mijn best doen om Karkarov en mijn fans tevreden te stellen.
    Ik keek naar het perkament die nog steeds leeg was. Ik zou vanavond wel nadenken wat ik neer kon pennen want ik had nu geen inspiratie. Diep van binnen wist ik dat ik dat vanavond ook nog niet zou hebben maar ik zou wat moeten neerschrijven.
    Hoe beter deze avond zou lopen hoe beter Karkarov zijn persoonlijkheid was.
    Opeens hoorde ik het gekraak opkomen van de deur die openging waar Viktor achter tevoorschijn kwam. Zijn blik viel automatisch van mij naar het perkament die nog leeg was.
    ‘Nog steeds niks opgeschreven.’ Zei hij ook meteen. Ik hoorde zijn spottende ondertoon in zijn stem wat mij van hem weg liet kijken.
    Ik zou hem niet hoeven te vertellen dat ik het moeilijk vond. Dat zouden ze toch aanstellerij vinden. Ik had het ooit eens bekend maar sindsdien vinden ze het leuk om daarmee de spot met mij te drijven.
    ‘Jij bent echt zo egoïstisch, Rookie. Jij krijgt de kans om in het wereldteam van Bulgarije te spelen. Voel je je te goed voor school ofzo.’ Zei hij.
    Ik beet op mijn wang terwijl ik me in probeerde te houden. Het liefst wilde ik zeggen dat ik het allemaal niet hoefde. Dat ik alles ervoor in zou ruilen maar ik wist dat als ik dat zou doen ik helemaal geen leven meer had. Niemand had me nodig. Ik stond alleen maar in de weg.
    ‘Als ik jou was zou ik wat neerschrijven voordat je je naam verliest en Karkarov en je aanvoerder je niet meer hoeft.’ Ik hoorde de deur achter mij sluiten en Viktor was verdwenen.
    Ik hield mijn kaken op elkaar terwijl ik mijn tranen probeerde in te houden. Het liefst wilde ik gaan smijten en gooien maar de kans dat ik het dan aan de stok kreeg met Karkarov was te groot.
    Ik liep echter mijn kamer uit terwijl ik iedereen die mee mocht van Klammfels zag staan. Ik keek even omlaag toen ik naar ze toe liep. Vooral omdat Viktor naar me keek.
    ‘Zijn we er allemaal.’ Ik zag Karkarov rond speuren en toen hij mijn blik ving knikte hij. Hij deed de deur open en ondanks dat ik mezelf leeg en alleen voelde probeerde ik dat gevoel te verdringen.
    We liepen naar Zweinstein terwijl deze keer het terrein leeg was en er geen enkel leerling naar ons joelde wat redelijk rustgevend zou zijn als ik niet beter wist. De grote deur werd opengedaan en een lange forse man kwam tevoorschijn wat mij ondanks alles aan een reus deed denken.
    Hij knikte vriendelijk naar ons maar Karkarov keek enkel hooghartig naar hem. Vervolgens bleven we stil staan voor de Great Hall en plotseling allemaal rood vuurwerk af terwijl de rode arends van vuurwerk door de grote zaal vlogen en uiteen spatte boven iedere tafel waardoor het als confetti omlaag vloog en op de grond uiteen knalde en weer omhoog opspoot als de vlag van Bulgarije met het teken van onze school die in de lucht bleef hangen.
    Terwijl Karkarov luid namen begon op te noemen van de leerlingen die mee genomen werd. Langzaam zag ik iedereen naar voren komen en buigen voor in de zaal bij de leraren tafel.
    Bij iedereen kwam een filmpje over de leerling zelf in de vlag tevoorschijn. Natuurlijk wist ik wat de leerlingen zouden zien als ik opgeroepen werd. Maar ik zou pas als laatste opgeroepen worden zodat het meer ‘impact’ zou hebben zei Karkarov.
    ‘Campbell Saunders.’ Schalde Karkarovs stem door de zaal en meteen barste er een gejuich op wat de hele zaal vulde. Met hoofd omhoog trotseerde ik het gejuich en liep naar mijn mede studenten op terwijl ik boog zoals we altijd moesten doen op Klammfels.
    Uit mijn ooghoek zag ik hoe ik Zwerkbal aan het spelen was in de vlag van Bulgarije onder hoop gejuich.
    We stonden met zeven man voor de lerarentafel maar haast alle ogen leken op mij te staan wat me toch lichtelijk nerveus maakte. Ondanks alles stond ik er gewoon bij alsof er niks aan de hand was. Alsof dit geweldig voor mij was. Met een grote glimlach op mijn gezicht. Karkarov kwam naast ons staan en voor het laatste keer bogen we voor de hele zaal- gezamenlijk terwijl nu ook de vlag en teken van Klammfels uiteenviel boven ieders hoofd waardoor je een hoop geknal hoorde.
    Karkarov legde zijn arm om mij heen terwijl hij me mee begeleiden naar de Zadderich tafel. Ik wist dat dat de Zwadderich tafel was aangezien ik de grote groen zilveren banier zag met een slang erop.
    Ik keek nog even achterom en probeerde George af te speuren aan de tafel waar de Rood gouden banier stond met een prachtige leeuw erop maar ik kon hem niet herkennen tussen alle leerlingen.
    Zou hij boos op mij worden nu ik aan de Zwadderich tafel moest gaan zitten?
    Terwijl we met zijn alle naar de Zwadderich tafel gingen nam iedereen plaats tussen leerlingen die hij of zij kende terwijl ik min of meer eenzaam overbleef met Karkarov die me tot mijn grootste angst me naast Draco neerzette. Karkarov zelf liep weer terug richting Perkamentus. Draco zou me echt niet meer met open armen ontvangen sinds het akkefietje van daarnet. Ik zat nu tussen een blond harige jongen die Draco heette en een grote brede jongen die naar me grijnsde wat ik redelijk dreigend eruit vond zien maar dat zal wel aan mij liggen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 22:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik zal nog snel even met Dumbledore reageren x')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny weasley.

    'Misschien gaan je broers je meer aandacht geven als ze ons hand in hand zien lopen' ik beet op de binnenkant van mijn wang. Mijn broers. Zouden ze nu Ralf van mij wegpesten net Oals ze altijs bij mijn vriendinnen deden? Voordat ik kon protesteren nam Ralf al plaats naast George waar een speelse glimlach om zijn lippen verscheen wat mijn hart deed smelten. ' ik hou van je gin. En daarom vertrouw ik ook op jou dat je dit net gaat verbergen tegen je broers. Omdat je ze haat.' Ik veet op mijn lip. Ik haatte mijn broers niet. Ondanks wat ze gedaan hadden maar Ralf plantte al een kus op mijn wang wat me week maakte. Ik glimlachte naar hem en drukte zachtjes een kus aan de zijkant van zijn mondhoek terwijl ik zachtjes over zijn hand wreef. 'Ik hou van je Ralf.'

    Goed genoeg voor fred en george?? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Dumbledore || Schoolhoofd van Hogwarts

    'Mag ik iedereen zijn of haar aandacht even?' vroeg ik terwijl ik tegen een glas aantikte met een vork waardoor ik opstond en naar het plateau liep waar ik meestal stond om toespraken te houden. ''Nu de eerstejaars ook zij ingedeeld heb ik een belangrijke mededeling, Hogwarts zal niet alleen jullie onderkomen zijn maar ook voor de komende weken van onze speciale gasten die meedoen aan Het Toverschool Toernooi! Degene die willen mogen op een briefje opgeschreven hun naam in de Vuurbeker gooien, en de Vuurbeker kiest de naam van 1 leerling van 1 school'' ja, we doen het net zoals met Harry, Dumbledore wordt boos enzo en er ontstaat een verwarring maar toch doet er een 2de kandidaat van Hogwarts mee x'). ''En geloof me, het is niet voor mensen met een zwak hart, maar daarover straks meer. Eerst verwelkomen we onze vrienden uit het Noorden, de leerlingen van de Klammfels met hun schoolhoofd Igor Karkarov!'' riep ik terwijl de deuren automatisch opengingen en de leerlingen van de Klammfels binnenkwamen. Ze maakten hun speciale act meestal, wat iedereen prachtig vindt. Daarna komt Igor naar me toe en omhelst me even. ''Albus!'' zegt hij, en ik zeg zijn naam ook even waardoor we elkaar weer loslaten. Igor was een goede vriend en ik had hem lang niet gezien.

    [Lijkt net alsof Dumbledore met Karkarov heeft x')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Als SweetDemon heeft gereageerd stuur ik Beauxbatons erheen en laat ik Matthew aan de Slytherin tafel zitten. De Beauxbatons moeten van madame Mallemour aan de Ravenclaw OF Hufflepuff tafel zitten.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    [Als SweetDemon heeft gereageerd stuur ik Beauxbatons erheen en laat ik Matthew aan de Slytherin tafel zitten. De Beauxbatons moeten van madame Mallemour aan de Ravenclaw OF Hufflepuff tafel zitten.]


    [Ok, fijn. Anders kan je haar ook een GB bericht sturen als ze nog niet gereageerd heeft :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''