• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Laat. Niet. Gaan. Ik ben zo kieskeurig, dat ik nooit eerder tot iemand aangetrokken geweest ben omdat ik niet onder mijn standaarden wil gaan. Maar jij bent zo perfect; jij bent zo aardig en vriendelijk dat de meesten je waarschijnlijk in de 'te gevoelig en té lief/aardig' mand werpen, maar het kan mij niet schelen. Ik ben zelf zo gevoelig dat niet gevoelige jongens/mannen me afschrikken. Je bent abnormaal intelligent, al even filosofisch en abstract als ik. Charmant en zo sociaal. En ik hoef niet eens te klagen. Ik lees dat ik je integreer met mijn stilheid en mijn apartheid en ik moet de 'als-hij-maar-wist-dat-ik-bestond'-fase niet te doormaken. Maar toch weet ik niet zeker. Ik hoop dat ik de gelegenheid krijg om met je te praten voor de tijd is uitgelopen, en dat er geen gênante, afschrikkende benadering moet plaats vinden waarin alle intenties duidelijk lijken. Ik wil het natuurlijk en vriendschappelijk aanpakken en niet geforceerd. Had ik maar meer tijd. Ik heb eerder het gevoel dat het allemaal zonder resultaat of verandering zal passeren en verdwijnen. -_-

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:46 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik snap echt niet hoe dat van haar beter is dan die van mij. Volgens mij deed ik het helemaal niet zo slecht en dat van haar, ugh. In mijn beleving zou ik een beter cijfer verdienen, maar goed, that's life.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh would you look at that, my computer screen is still in front of me. Silly me.


    help

    Sigh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is het altijd maar de vraag of iemand thuis is als ik iets bestelt heb o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Well, that was weird yesterday.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Treinkaartjes in de spits worden duurder. NS wil de kaartjes met maximaal 10 procent laten stijgen.
    De zogenoemde tariefdifferentiatie moet zorgen dat de treinen in de spits minder vaak overvol zijn


    Ja goh, want mensen kunnen ook echt ineens een uur later op werk of school verschijnen. Sukkels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zit geloof ik in de familie dat ze deuren niet goed dichtdoen...


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Het zit geloof ik in de familie dat ze deuren niet goed dichtdoen...


    Of helemaal niet dichtdoen, dat vind ik echt zo ergerlijk :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Of helemaal niet dichtdoen, dat vind ik echt zo ergerlijk :'D


    Uhuh, hij heeft al twee deuren opengelaten, de eerste heb ik al dichtgedaan. De ander stond nog wagewijd open...
    Inderdaad ergerlijk, vooral omdat ik dan meestal degene ben die op de tocht zit.


    Stenenlikker

    Wauw, ondanks dat het vrij normaal is en zeer obvious, ben ik toch trots op mezelf.

    Wat leuk dat je alleen haar een knuffel geeft als we allebei tegelijk binnenkomen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leshley schreef:
    (...)
    Of helemaal niet dichtdoen, dat vind ik echt zo ergerlijk :'D

    Bij ons is dat ook, ik kan er gewoon niet tegen als een deur niet (goed) dicht zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godsamme, nu hebben jullie alweer zondag iets afgesproken en mij alweer niet uitgenodigd. Als jullie mij willen buiten sluiten en mij rot willen laten voelen, dan zijn jullie goed bezig.

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 12:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered