• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    •

    Echt zin in mijn rijbewijs. Ookal heb ik pas 13 juni examen. Ik hoop zo dat ik het in één keer haal...

    But it's haaaaaaaaard.

    Waarom zetten zoveel mensen het genre drama in hun story neer, terwijl het geen eens echt drama is. Ik hou niet verhalen met drama for the sake of drama. Leer eens echte drama schrijven en dingen opbouwen voor je aan dit genre begint! Ik word hier echt een beetje pissig van dat een van mijn favoriete genres gewoon zo wordt misbruikt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Urg, I am so tired and like, not happy


    kindness is never a burden.

    Maybe I wanted to be that too, but I guess that doesn't matter.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe kan dit? I highly disagree with this!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat soort dingen gebeuren nooit bij mij...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alsof ik er wat aan kan doen dat ik continu bang ben dat je me opnieuw gaat verlaten.


    •

    Het redesignen van de Quizlet app is klaar, nu moet ik alleen alle crashes opvangen en bugs fixen. Daarna maar eens nieuwe stuff eraan toevoegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Natuurlijk gaat mijn laptop weer kapot... Heel mijn scherm gaat los. Godverdomme. Kan ik ook echt gebruiken!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet slapen! Het lukt gewoon niet... Morgen allemaal toetsen, dit is niet handig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    En toen ging de wekker voor school weer... (- _'-)

    Te vroeg... I am not amused.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Let me sleep +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hehe iemand is jaloers op mn succes en kan er niet tegen dat ik dr heb confronteert met het feit dat ze liegt.
    Krijg je midden van de nacht:

    Bel me niet meer en text me niet meer. Genoeg is genoeg. Ik ben klaar met je. Bij deze ben je voor mij van alles geblokkeerd en verwijderd. De groeten have a great one!

    Kan er enkel om lachen. Vooral omdat ik weet dat ik niets verkeerd hebt gedaan. Het heeft haar nog een maand gekost om het te sturen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.