• Ik heb toestemming van: Yoda

    Ik zoek: 10 deelnemers

    Nog juryleden nodig? Nee, ik heb twee vriendinnen die helpen :)

    Hoelang? 8 rondes (behalve als de laatste twee gelijkstand hebben) elke ronde duurt 8 dagen tenzij anders aangegeven
    Regels Natuurlijk gelden de regels van Q.

    Extra regels 1. De opdrachten moeten in het nederlands tenzij anders aangegeven.
    2. Als je een proloog doet, mag die in het engels. voor de proloog mag je niet over de 5 regels heen.
    3. De proloog moet in de inleiding gezet worden anders 0.5 aftrek. als je drie keer de proloog NIET in de inleiding heb gezet krijg je twee punten aftrek
    4. Ik doe verschillende themas, ken je een thema niet? stuur een pb en ik geef je een vervangende opdracht.

    Inleveren en uitstel De opdracht
    moet ingeleverd worden binnen de tijdslimiet.
    Opdracht niet op tijd af/niet ingeleverd zonder
    goede reden? Dan is het elke dag 0.5 punten
    aftrek. Dat stopt als de opdracht ingeleverd wordt Uitstel Iedereen heeft 1 joker, als je
    die inzet krijg je 3 punten, om erbij te blijven.

    Puntverdeling Je kan punten krijgen voor:



    1. Orginaliteit

    2.Spelling

    3. De goede tijd (zoals bij de opdracht aangegeven is, of, als dat niet aangegeven is dat je niet in de ene zijn in de verleden tijd schrijft en in de volgende zin in de tegenwoordige tijd)

    4. Hoe breng je het verhaal over? Schrijf je te vlak? Of kan je goed op emoties inspelen?

    5. Hou je je wel aan de opdracht?

    De eerste opdracht (Hongerspelen) jij bent de tribuut die de eerste hongerspelen heeft gewonnen. Hoe voel je je daar bij? Wat vind je van de hongerspelen? Moet je denken aan de kinderen die je vermoord hebt? Enz.


    Minimaal 600 woorden

    Maximaal 2000 woorden

    Je mag ook iets over de maximale limiet zitten maar niet te veel (denk bijvoorbeeld aan 2050
    ong.)

    De prijzen 1e plaats~Een jaar lang 3 creaties naar keuze op mijn profiel promoten


    2e plaats~ Een half jaar 1 creatie naar keuze promoten op mijn profiel


    3e plaats~3 Maanden lang 1 creatie naar keuze promoten

    4de~10de plaats~Een week een creatie naar keuze op mijn profiel
    1e~10de plaats~ de eer

    Nog vragen? ik hoor ze wel :)



    Deelnemers:
    Jafar
    maaikeloves1d
    Eruditie
    Rhyme
    xBooBear
    Kida

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 8:52 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ruskow schreef:
    Well, gezien ik zowel hier als op het wedstrijdtopic een abo heb, voel ik mij een beetje verplicht jullie op haar reactie in het wedstrijdentopic te wijzen..
    Gezien dat ze offline was...


    Thanks voor het melden, dan wachten we iig nu niet meer voor niets.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Thanks voor het melden, dan wachten we iig nu niet meer voor niets.


    You're welcome


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Well, gezien ik zowel hier als op het wedstrijdtopic een abo heb, voel ik mij een beetje verplicht jullie op haar reactie in het wedstrijdentopic te wijzen..
    Gezien dat ze offline was...

    Oh, fijn... Was fijn geweest om iets te weten.
    Maar ah, ik begrijp natuurlijk wel dat er dingen zijn die belangrijker zijn dan Quizlet. Zeker als het even tegen slaat...
    In ieder geval bedankt om het te laten weten! (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 20:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil wel meedoen!

    Ik wil ook wel meedoen als het nog kan (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    ^ voor bovenstaande mensen.. Deze wedstrijd is gestopt. En opdracht 1 was ook al ingeleverd, dus een beetje laat (A)


    It's never gonna happen, Guys.