• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 2

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 0:12 ]

    'Niet helemaal,' gaf Brian toe. 'Maar hij ziet er verrekte echt uit en ik zou niet weten waarom ik graag twee zonnen zou willen zien.'

    -
    Aenea dook weer onder water en zwom naar het meisje toe. 'Ben je hier alleen?'

    -
    'Damien?' herhaalde Moon automatisch, hoewel ze zichzelf daarna berispte. Hij had het heus niet over de Damien die zij had gekend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Viktor knikte.
    'Hij kwam ook uit Frankrijk en sprak over een oorlog, hoewel er in mijn tijd helemaal geen oorlogen waren geweest.'

    -

    'Misschien ben je bang voor het donker, ' suggereerde Daisy.

    Li pakte haar hand en kneep er zachtjes in. Het kon haast neit dat het een andere Damien was...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik denk dat het niet zoveel zin heeft,' zei Noha. 'Of dit de Sahara is of niet, we zijn er toch wel geweest. Het is veel te warm.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien moeten we dan wachten tot het minder warm is,' opperde Daniel. Hij wilde het niet per direct opgeven. Hij wilde vechten voor zijn leven. Nu had hij de vrijheid om dat te doen. 'Het zal 's avonds wel afkoelen, denk ik.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Alice wachtte ongeduldig tot het minder warm zou worden. Ze voelde de hitte over haar hele lichaam verspreiden en er was geen enkel koel voorwerp dat ze kon aanraken. Het zou niet lang duren voor ze oververhit zou raken en bovendien voelde ze hoe haar huid verbrandde. Ze had haar ogen gesloten en zat in het warme zand, naast Hermes en Quinn maar wel iets verder van Hermes verwijderd, doordat Quinn hem naar zich toe had getrokken. Ze wilde zich er niet druk over maken, omdat ze wel andere zorgen had, maar vond het geen sympathiek meisje die nogal jaloers was aangelegd. Ze had de gesprekken tussen Hermes en Quinn kunnen volgen en had daaruit opgemaakt dat het een stel was in een relatiecrisis, en daarbij kon Quinn vanzelfsprekend geen andere meid bij gebruiken. Toch hoefde ze zich niet druk te maken over Alice, want Hermes zou niets in haar zien en dat kon Quinn ook wel weten.

    [Misschien tijd om het wat koeler te laten worden, zodat we met de personages weer wat meer kunnen? (: ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik ben hier met Jurgen,' sprak Alaine en ze wees hem aan.
    'Bent u hier alleen?'

    -

    'Nee, Ignatius baggert hier ook ergens door de modder,' liet Aenea het meisje weten en ze knikte even naar Jurgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine zou een sprongetje van vreugde gemaakt hebben, ware het niet dat dat niet van etiquette getuigde.
    'Papa!' riep ze enthousiast en meteen nadat ze het had geroepen daalde er een raar, lichtgevend magisch wezen neer.

    Aenea was even verbaasd door de uitspraak van het kind, maar haar aandacht werd afgeleid door de patronus die tegen Alaine begon te spreken. Ze was nog verbaasder toen ze hoorde dat het Nick was, die beloofde het meisje snel te zoeken.
    'Zo te zien heb je mijn voormalige collega's ook al ontmoet?' vroeg ze, hoewel ze zich afvroeg hoe Nick patronussen wist te produceren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine knikte.
    'Ik zou alleen Peaches nog willen ontmoeten,' zei ze toen met een glimlach.
    'Dat is mijn grootste wens.'

    Quinn legde haar hoofd op Hermes' schouder, maar sperde haar ogen open toen ze en blauwe cirkel anan de hemel zag verschijnen.
    'W-wat is dat!?'

    ~ ~

    Ablaze grijnsde boosaardig en liep op hen af. Hij zag dat de jongeman ook een toverstok in zijn hand had, maar wist dat hij geen partij zou zijn voor hem.
    'Geweldig om je weer te zien!'
    Hij sloeg zijn armen om haar natte lijf en drukte haar stevig tegen zijn torso, zodat hij haar borsten tegen zijn huid voelde drukken.
    'Wat jammer dat je broer deze heugelijke ontmoeting niet heeft kunnen bijwonen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hermes keek op en zag de rand van de cirkel ook.
    'Is dat..een zon?' vroeg hij hardop.

    'Nick!' zei Jenny met enige verbazing in haar stem, maar ze herstelde zich direct weer. 'Ik had niet verwacht jou ooit nog te zien, moet ik je eerlijk bekennen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hoezo niet?' vroeg Nick verbaasd. 'Als je maar weet dat ik per ongeluk op je hoofd ben gaan staan, hoor.'

    -
    'Asthildur heeft nu ook voor eens in zijn leven mazzel. Hij is tenminste van jou verlost.'


    Every villain is a hero in his own mind.