• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 2

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 0:12 ]

    Alaine zwom een rondje door het water.
    'Het is zo verfrissend!'

    Joshua grijnsde om haar natte gezicht, waarna hij zelf ook van de straal dronk en daarna weer op Assa richtte en haar helemaal nat spoot.

    'Ja.' Jurgen volgde haar en hield haar goed in de gaten. 'Hoe kun je weer leven? En lopen?' vroeg hij toen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik werd wakker in een witte kamer,' begon Alaine, ' en toen deed Nick de deur open en haalde mij eruit en toen stegen we allemaal op en werd ik hier wakker.'

    'Nick leefde ook weer?' Hij fronste. 'Hoe kon dat?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik weet het niet,' bekende Alaine.

    Jurgen zweeg. Hij gooide een plens water in zijn gezicht en keek Alaine aan. 'Ik wil graag op zoek naar Daisy. Ik weet dat ze hier ook ergens is, ze begon ook te zweven.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou, misschien komt ze hierheen als we hier blijven. Ze is vast al naar je op zoek en iedereen zal naar water zoeken.'

    'Ja - ja, dat is waar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Alaine glimlachte en zwom langzaam weer naar de rand van het meertje.

    Assa staarde Ablaze aan. Het liefste griste ze Joshua's toverstaf uit zijn handen vandaan om de jongen te vervloeken, maar ze wist dat Ablaze haar toch te snel af zou zijn.
    'Hallo,' antwoordde ze, terwijl ze haar kalmte probeerde te bewaren.

    -
    Aenea hoorde stemmen en zwom naar de andere kant van de oase toe. Ze zag een jongen en een meid die ze niet kende, maar gezien hun gebadder waren ze hier ook niet thuis en hadden ze verkoeling gezocht.

    -
    Moon vertelde dat ze uit Frankrijk kwam.

    -
    Brian merkte dat zijn nek begon te verbranden en legde zijn hand erin, al wist hij dat het hem niet zou helpen. Plotseling viel zijn oog op een tweede zon.
    'Wat krijgen we nou,' mompelde hij verbijsterd. 'Ik zie twee zonnen!'
    Graag had hij bevestiging of ontkenning van Daisy gehoord om te weten of hij geen fata morgana had, maar daarmee kon ze hem niet helpen.

    -
    Nick liep fluitend door het zand. hij had een zonnebril en een natte handdoek in zijn nek getoverd en stuurde alvast een patronus naar Alaine om te vertellen dat hij naar haar onderweg was.
    In plaats van Alaine, vond hij echter Jenny. 'Nee maar,' reageerde hij. 'Gezelschap.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine klom meteen uit het water toen ze Aenea tevoorschijn zag komen. Ze schaamde zich meteen voor haar té vrolijke gedrag en ze rechtte haar rug weer.
    'Heerseres Aenea!' riep ze toen.
    'Het is zo geweldig om u eindelijk te ontmoeten!'

    -

    'Frankrijk! Het land van de literatuur,' zei Viktor en er verscheen een lach op zijn gezicht.
    'Ik ben er zelf helaas nooit geweest. Hoe heb je je tijd daar ervaren?'

    -

    'Wat?' vroeg Daisy en ze fronste.
    'Hoe bedoel je, je ziet twee zonnen?'

    Aenea grinnikte om haar woorden. 'Nou, dat is fijn om te horen.'
    Ze keek naar de drijfnatte kleding van het meisje, terwijl ze zelf alleen haar ondergoed droeg.

    -
    'Mijn jeugd was fijn,' antwoordde Moon. 'Daarna werden de tijden helaas, net als elders in Europa, donkerder.'

    -
    'Er is nog een zon,' merkte hij verbijsterd op.'En hij is - blauw.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Weet je zeker..dat je het je niet verbeeld door de hitte?' vroeg Daisy voorzichtig.

    -

    Alaine wist niet of het beleefd was om naar Aenea te kijken als ze enkel haar ondergoed aanhad. Zelf schaamde ze zich een beetje omdat ze zichzelf zo aan de heerseres vertoonde.

    -

    'Donkerder?' vroeg Viktor haar.
    'Dat is curieus. Damien zei ook al iets in die richting.'

    Heersende Aenea? Jurgen keek met opgetrokken wenkbrauwen naar het meisje en zei toen maar dat hij Jurgen heette.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain