• Ja ik maak zelf ook covers. Maar ik heb geen tijd meer en ik vind die van mij niet zo mooi altijd.. D: Die ik nu heb vind ik echt lelijk D:
    & Ik wil graag een van andere zien. (:

    Titel: Until The Very End
    Beschrijving: Hogwarts Fanfiction. Klik
    Het gaat dus over een meisje, Alana Gaunt. Die dus verre familie is van Voldemort. Maar als pleegzus bij Hermione woont. Dit gaat over het zesde jaar, waar ze ontdekt dat haar vriendje, Draco Malfoy, een dooddoener is. En dat ze moet kiezen tussen die twee.
    Afbeeldingen: Tom Felton & Emily Rudd, voor diegene die foto's liever zelf kiezen . (:
    Alana:

    1
    2
    3

    Draco:
    1
    2
    3

    Teken:
    Sfeer: Mysterieus mag zelfs een beetje duister. Maar bovenal, Magisch! (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:04 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik wil nog best een poging wagen, als je dat goed vindt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik wil nog best een poging wagen, als je dat goed vindt :3


    Whoo, suree c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb geen idee of dit is wat je zoekt, maar Voldemort moest er gewoon bij :'D Als het nu echt niet is wat je zoekt, zal ik in de loop van de week nog iets anders proberen, want ik kan zeker inkomen in het feit dat het niet bij je verhaal zou kunnen passen... al zat het dus heel de tijd door mijn hoofd heen te spoken dat ze (verre) familie is van Voldemort, en dat dus een heikelpunt is... Maar misschien dat ik er helemaal naast zit, dus ik begrijp het echt als het net niet is wat je zoekt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb geen idee of dit is wat je zoekt, maar Voldemort moest er gewoon bij :'D Als het nu echt niet is wat je zoekt, zal ik in de loop van de week nog iets anders proberen, want ik kan zeker inkomen in het feit dat het niet bij je verhaal zou kunnen passen... al zat het dus heel de tijd door mijn hoofd heen te spoken dat ze (verre) familie is van Voldemort, en dat dus een heikelpunt is... Maar misschien dat ik er helemaal naast zit, dus ik begrijp het echt als het net niet is wat je zoekt (;


    Ik vind 'm echt mooi! Maar oké, het is natuurlijk wat het topicmaakster wil haha.

    In ieder geval, ik maak geen covers - ik suck daar echt in :'D. Ik wil het wel voor je proberen, maar eh, ja, dat gaat geheid mislukken haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Ik vind 'm echt mooi! Maar oké, het is natuurlijk wat het topicmaakster wil haha.

    In ieder geval, ik maak geen covers - ik suck daar echt in :'D. Ik wil het wel voor je proberen, maar eh, ja, dat gaat geheid mislukken haha.

    Thnx (bloos)
    Al hangt het inderdaad van de topicmaakster af, en natuurlijk aan het feit of het bij de storie past of niet ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil er ook nog wel eentje maken (: Aan welke kleuren denk jij bij magisch? Haha

    Edit: Ik ben maar gewoon begonnen... Had ruzie met de letters en het juiste font, maar goed, misschien vind jij het wel mooi.



    (Origineel 600x600)

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 23:12 ]

    @Valkyries,
    Oohh die's echt mooi. En ja ik vind het goed dat Voldemort erbij is en er tussen staat want dat is ook bij de relatie van Alana en Draco. So, I absolutly like it. C
    @Unwritable
    Ohh dies echt wel magisch! Hehr :3 ik wil hem zeker gebruiken maar dan voor de hoofdstukken. Omdat ik daar toch niks voor had en deze wel heel mooi is.

    Maar ik ga nog wel ff wachten of er meer aanmeldingen maar ik gebruik ze sowieso c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik wil wel wat proberen, maar ik maak eigenlijk nooit covers. Dus verwacht geen geweldige cover van me. Ik wil gewoon eens prutsen met die online programma's (op de een of andere manier willen Photoshop en GIMP niet gedownload worden, dus die kan ik ook niet gebruiken) en ik wil dus wel proberen om met deze foto's een cover te maken. Maar nogmaals: Verwacht geen goede cover van me, want ik ben niet zo goed in photoshoppen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    is goedd :) en wieweet ben je er stiekem heel goed in ineens xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    is goedd :) en wieweet ben je er stiekem heel goed in ineens xd


    Ghehe, dat zou wel tof zijn. Normaal gesproken pruts ik wat met Fotoflexer en PicMonkey, maar ik ga nu eens proberen of BeFunky wat is. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Ghehe, dat zou wel tof zijn. Normaal gesproken pruts ik wat met Fotoflexer en PicMonkey, maar ik ga nu eens proberen of BeFunky wat is. ^^

    Ik gebruik BeFunky altijd voor tekst en effecten c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)
    Ik gebruik BeFunky altijd voor tekst en effecten c:


    Aah, vandaar dat het niet lukt om te blenden, lol.
    Ik ben nu ''photo editors'' op google aan het zoeken en random programma's aan het aanklikken om te kijken wat ik het fijnst vind. En als ik niets vind, dan ga ik terug naar PicMonkey en Fotoflexer, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Aah, vandaar dat het niet lukt om te blenden, lol.
    Ik ben nu ''photo editors'' op google aan het zoeken en random programma's aan het aanklikken om te kijken wat ik het fijnst vind. En als ik niets vind, dan ga ik terug naar PicMonkey en Fotoflexer, haha. :p

    Ja indeed het is meer effect enz.

    Haha :3 Veel geluk ermee c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Als ik een tip mag geven? Dit is photoshop online: https://pixlr.com/editor/ ;)

    En tof dat je 'm sowieso gaat gebruiken!

    Unwritable schreef:
    Als ik een tip mag geven? Dit is photoshop online: https://pixlr.com/editor/ ;)

    En tof dat je 'm sowieso gaat gebruiken!


    Ik vind het zelf verschrikkelijk als ik zoveel moeite doe voor een cover en dan gebruiken ze ze niet eens... So ik gebruik die van iedereen. Dan heb ik direct wat afwisseling (:


    made a list of my regrets and you were the first, love