• Ja ik maak zelf ook covers. Maar ik heb geen tijd meer en ik vind die van mij niet zo mooi altijd.. D: Die ik nu heb vind ik echt lelijk D:
    & Ik wil graag een van andere zien. (:

    Titel: Until The Very End
    Beschrijving: Hogwarts Fanfiction. Klik
    Het gaat dus over een meisje, Alana Gaunt. Die dus verre familie is van Voldemort. Maar als pleegzus bij Hermione woont. Dit gaat over het zesde jaar, waar ze ontdekt dat haar vriendje, Draco Malfoy, een dooddoener is. En dat ze moet kiezen tussen die twee.
    Afbeeldingen: Tom Felton & Emily Rudd, voor diegene die foto's liever zelf kiezen . (:
    Alana:

    1
    2
    3

    Draco:
    1
    2
    3

    Teken:
    Sfeer: Mysterieus mag zelfs een beetje duister. Maar bovenal, Magisch! (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:04 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik vind 'm niet super, en je hoeft 'm van mij ook niet te gebruiken als je dat niet wilt. Het was sowieso een goede oefenening voor me om te kijken hoe het precies werkt met dat photoshoppen. (:

    Zonder titel (voor als je het lettertype bij de ander niet leuk vind):


    Klik voor link.

    Mét titel:


    Klik voor link.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oohh, dies echt mooi, vooral omdat het juist zonder programma was. En ik zal ze zowieso gebruiken (:

    Maar ik ga nog ff wachten voor ik koes welke de cover wordt c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Oohh, dies echt mooi, vooral omdat het juist zonder programma was. En ik zal ze zowieso gebruiken (:

    Maar ik ga nog ff wachten voor ik koes welke de cover wordt c:


    Dankje! c: Gelukkig ken ik Picmonkey aardig, hahaha. Alleen het bijsnijden was een regelrechte rámp! Ik snap niet hoe mensen dat zo mooi kunnen! D: Doet zo'n photoshopprogramma dat zelf ofseu? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Dankje! c: Gelukkig ken ik Picmonkey aardig, hahaha. Alleen het bijsnijden was een regelrechte rámp! Ik snap niet hoe mensen dat zo mooi kunnen! D: Doet zo'n photoshopprogramma dat zelf ofseu? x)


    Haha :3 bij zo'n programma kun je het idd instellen in het begin. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Haha :3 bij zo'n programma kun je het idd instellen in het begin. (:


    Handig!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil ook wel wat proberen voor my sweet Noa, maar ik vrees dat ik niet goed genoeg ben (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 14:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen voor my sweat Noa, maar ik vrees dat ik niet goed genoeg ben (no_chears)


    Probeer het gewoon! Is sowieso ook leuk tijdverdrijf. c:


    OT: Is er nog tijd dat ik nog iets probeer? Ik heb namelijk pas geleden Adobe Photoshop CC Gedownload, maar ik snap niet hoe ik moet blenden. Maar als ik dat heb uitgevogeld zou ik wel nog iets willen proberen, zodat ik ook het programma beter snap. Sowieso vind ik het fijner werken met een opdracht, plus een HP story is altijd goed, ghehe. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerste poging :'D Ga er wat uitleg bij geven, omdat het anders nogal onduidelijk is, denk ik ^^
          De puzzelstukken staan er omdat ze ruzie hebben in het begin van het verhaal, het is nog niet geheel gelijmd tussen hen. Maar ze zullen ooit weer één geheel vormen, zelfs al zullen ze de schrammen en wonden (de lijnen van de puzzelstukken), nooit vergeten.
    De regen tussen staat voor de tranen en ook deels voor de scheidingslijn waarvoor de ruzie heeft gezorgd. Het teken van de dooddoenersteken zit achter de regen, omdat Alana eerst tranen zal laten vloeien vooraleer ze helemaal accepteert dat haar lief een dooddoener is.
    En het gebouw op de achtergrond is trouwens Malfoy Manor ^^

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 16:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal ook iets proberen.


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    @Yolanda,
    Jaa, ga je gang! (:

    @Leah,
    Oohhh, me loves it. Vooral van het puzzelstukjesding, da's echt leuk gevonden ^^

    @Roku,
    Oooohh, die's heel vet (:

    Ik ga ze allemaal gebruiken maar de echte cover kies ik euhmmm... Volgende week Zondag? Dan heeft iedereen nog genoeg tijd denk ik ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    @Yolanda,
    Jaa, ga je gang! (:

    @Leah,
    Oohhh, me loves it. Vooral van het puzzelstukjesding, da's echt leuk gevonden ^^

    @Roku,
    Oooohh, die's heel vet (:

    Ik ga ze allemaal gebruiken maar de echte cover kies ik euhmmm... Volgende week Zondag? Dan heeft iedereen nog genoeg tijd denk ik ^^


    Ja, mijn meligheidsniveau lag echt hoog vandaag ^^ Maar bedankt <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried