• Eigenlijk is het best allemaal dom, maar ik weet even niet meer wat ik moet doen.
    Op school moeten wij voor een bepaald labo per twee werken. Nu heb ik door mijn achtergrond wel een beetje ervaring waardoor het vorig semester met mijn partner niet al te best ging. Hij was met manier van spreken bang van suikerwater (heel overdreven, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel). Als hij dus iets moest halen, duurde dat altijd ontzettend lang en hij was helemaal niet handig bij het opstellen van een proefopstelling. Desalniettemin deed hij wel altijd zijn best voor het opstellen van ons verslag. Dom was hij dus zeker niet. Maar omdat hij wat feeling miste, kon ik niet altijd even goed met hem samenwerken.

    Ik had dus graag van partner gewisseld voor dit semester en ik had daar al iemand voor, maar ondertussen begint die persoon ook al het bloed van onder mijn nagels te halen. Hij is behoorlijk lui en ook echt traag en ik zie hem nog niet meteen het verslag maken als ik bezig ben met de proef. Met andere woorden ik ben volgens mij van slecht naar slechter gegaan. De persoon waar ik vorig semester mee werkte, bedoelt het allemaal wel goed en ik moest nu voor een ander vak onlangs met hem samenwerken en ik merkte eigenlijk echt wel verbetering. Hij is nog steeds traag, maar het gaat allemaal al vlotter in het labo. Ik had dus misschien toch wel graag hem terug gehad.

    Maar hoe moet je dat nu aan die personen aan boord leggen? Op zich heb ik mijn kans wel verkeken, maar aan de andere kant denk ik dat ik echt wel nog eens ruzie met die andere gast kan krijgen tijdens dat labo. Ik voel me nu echt een geit voor het moment. (no_chears)

    Jullie kunnen me hier vast wel niet mee helpen, maar ik heb in ieder geval wel mijn hart eens kunnen luchten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Naw, als die eerste jongen je terug wil, zou ik de kans grijpen, want je nieuwe optie klinkt als een tamme zak. Misschien moet je dat hem eens vertellen, je weet nooit dat het besef de remedie is, waarschijnlijk jammer genoeg niet.
    Had je niet gemerkt dat je andere optie eigenlijk erger was?
    Je kan natuurlijk zelf kiezen hoe ver je wil gaan met smeken en slijmen en voor de rest: het zijn bijna examens?
    Veel succes ermee!

    Ik doe trouwens liever de proef zelf dan het verslag.

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 21:23 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zeg dat je huidige labpartner een idioot is, vraag of hij alsjeblieft je nieuwe labpartner wil worden en bied aan hem te helpen met het opstellen van dingen wat klaarblijkelijk zijn zwakke punt is. Done :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cresseyde schreef:
    Naw, als die eerste jongen je terug wil, zou ik de kans grijpen, want je nieuwe optie klinkt als een tamme zak. Misschien moet je dat hem eens vertellen, je weet nooit dat het besef de remedie is, waarschijnlijk jammer genoeg niet.
    Had je niet gemerkt dat je andere optie eigenlijk erger was?
    Je kan natuurlijk zelf kiezen hoe ver je wil gaan met smeken en slijmen en voor de rest: het zijn bijna examens?
    Veel succes ermee!
    Wel nee, want hij hoort eigenlijk een beetje bij mijn vriendengroep. Hij zit ook in mijn groep waarmee ik enkele presentaties moet maken dit semester en hij is echt lui als fuck voor het moment en in labo analytische is hij echt lui als shit. Ik heb hem in het oog gehouden de laatste tijd een daardoor vind ik het zo'n bummer. Al sinds de vakantie moet ik al even niet meer van hem weten omdat ik niet graag met luie mensen om ga. Nu ik stel vaak ook veel uit voor school, maar ik doe alsnog mijn best voor de taken en presentaties enzo, want ik ben een perfectionist op dat vlak. Maar toch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SolidSnake schreef:
    Zeg dat je huidige labpartner een idioot is, vraag of hij alsjeblieft je nieuwe labpartner wil worden en bied aan hem te helpen met het opstellen van dingen wat klaarblijkelijk zijn zwakke punt is. Done :Y)
    Zou ik kunnen doen, maar ik heb geen idee of hij al iemand heeft. Zou het eens moeten navragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die ene had nog niemand, dus die wou wel terug met me werken. Nu moet ik die andere alleen nog laten blijken dat ik bij mijn huidige partner blijf. Pfff hatelijk dit soort situaties. ;(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Die ene had nog niemand, dus die wou wel terug met me werken. Nu moet ik die andere alleen nog laten blijken dat ik bij mijn huidige partner blijf. Pfff hatelijk dit soort situaties. ;(


    :c
    Da's inderdaad vervelend en moeilijk. Maar goed dat je toch weer naar die oude partner kan (:


    26 - 02 - '16

    Ik zou natuurlijk kunnen liegen, maar dat vind ik dan ook zo flauw, maar ik wil hem dan natuurlijk ook weer niet kwetsen door echt te zeggen wat het probleem is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt het altijd over een persoon die het verslag moet maken terwijl jij de proef doet... Misschien moet jij ook eens het verslag maken? (cat)

    Lol, sorry dit is echt een dwaze reactie. Maar dit kwam in me op

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:11 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Je hebt het altijd over een persoon die het verslag moet maken terwijl jij de proef doet... Misschien moet jij ook eens het verslag maken? (cat)

    Lol, sorry dit is echt een dwaze reactie. Maar dit kwam in me op
    Lol dat doe ik ook, want ik schrijf het verslag volledig op het einde terwijl hij er in de tussentijd ook al eens over nadenkt. (cat)
    Het is gewoon zo dat hij tenminste nog iets deed terwijl ik bezig was en ik zie die andere jongen dat niet meteen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aangezien je al eens van partner bent geswitcht, zou ik nu even door de zure appel heen bijten als ik jou was. In de praktijk kun je je collega's ten slotte ook niet inruilen voor een ander als het niet zo lekker gaat als je zou willen. Zeg tegen je huidige partner dat je het vervelend vindt dat hij niets uitvoert en het voor jullie beiden fijner is als hij wat door zou werken. Dat werkt uiteindelijk het beste, denk ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 14:11 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb nog niet met hem samen gewerkt tijdens dat labo, want we hebben volgende week pas de eerste laboles. Vorig semester hadden we dat labo ook en we mochten van partners veranderen voor dit semester.
    Ik merk gewoon dat die ene jongen de laatste tijd veel commentaar op iedereen heeft, maar zelf ook niet al te goed werkt en ik heb echt een hekel aan zijn luiheid gekregen dat het gewoon niet aangenaam ga vinden om met die persoon te werken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?