• Er zijn topics over dit onderwerp (over iemand die een nieuwe telefoon wil en dan advies vraagt), maar dit is toch een beetje anders. Mijn oude mobiele telefoon/smartphone doet het gelukkig nog wel. Maar hij laad steeds langzamer op en mijn internetpagina's sluit ie soms ineens af terwijl ik gewoon iets aan het lezen ben op een van mijn internet pagina's. O, ja hij gaat ook steeds sneller leeg dus ben ik alvast op zoek naar een nieuwe voordat hij het echt op geeft.

    Ik heb nu trouwens een Sony Ericsson xperia, die een touchscreen heeft.

    Ik denk dat de meeste wel een smartphone hebben. En ik wil graag weten welke jullie fijn vinden, ik heb wel een aantal dingen waarvan ik het fijn zou vinden als ze erop zitten. Maar het is ook geen ramp als het er niet op zit

    - 8 mega pixel camera
    - Touchscreen (ik ben nu gewend aan een touchscreen)
    - Niet al te duur (boven de honderd euro is duur voor mij)


    Physics is awesome

    Ik heb nu een Huawei Ascend y300, en ik vind 'm heel fijn. Vooral omdat ik hem nou al een paar keer heb laten vallen en hij het nog steeds gewoon doet zonder enige barst.
    Hij heeft alleen wel maar een 5 mega pixel camera achterop, en maar 0.3 mega pixel op de voorcamera. Was iets van 100/102 euro bij de Kijkshop. Heb hem nu al bijna een jaar, ben er nog steeds blij mee :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb een Samsung Ativ S, en hij is heel fijn.
    Als je hem op de grond laat vallen gebeurd er niets met het scherm, ik heb alleen op de achterkant een paar krassen.
    Hij heeft een 8 mp camera, hij maakt echt goede foto's (:
    Ik weet niet meer precies hoe duur hij was, volgens mij was hij wel rond de €260.

    Een nadeel is wel dat het een aparte store heeft voor apps en andere dingen. Veel apps kan je niet downloaden, maar de meest gebruikte wel.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 20:46 ]

    Ik heb de oude van mn vader; Samsung Galaxy SII+.

    Niet de allerfijnste die er bestaat (nou ja, een vriendin van mij heeft precies dezelfde maar die heeft helemaal nergens problemen mee dus dat verschilt gewoon per persoon)

    Heeft een 8MP camera en een frontcamera van volgens mij 1.3MP

    2gb geheugen wat uitbereidbaar is, weet niet meer precies tot hoeveel.

    Touchscreen, yup.
    Toen mn vader hem nieuw kocht was ie volgens mij 180 euro, maar toen was ie ook best wel nieuw. Nu is ie wss wel goedkoper, nu er ook SIII, SIIII en (binnenkort?) de S5 zijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    heb je al eens nagedacht over de oneplus one... die komt binnenkort uit.. hij is wel iets duurder.. 260 geloof ik... maar heeft (op waterdicht zijn na) dezelfde kenmerken als de S5.... tenminste... dat zeggen ze nu... ik geloof dat hij al in het oosten te krijgen is.. en volgende maand naar Europa komt.

    Ik kan je niet beloven dat hij geweldig is... maar misschien wel iets om over na te denken...

    http://oneplus.net/one#specifications

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 21:14 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    I has this one (heeft alleen geen 8mb camera, maar 8mb). Maar zit wel onder de 100 euro.
    Samsung Galaxy Ace.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een samsung is meestal wel goed en die raad ik ook altijd bij iedereen aan. Een samsung galaxy young is een mooi klein stevig toetstel en is zeker niet duur. Ik denk niet dat je een redelijk kwaliteits toestel krijgt met 8mp camera. Ik zou in ieder geval voor een Samsung gaan omdat dat meestal goede toestellen in redelijk prijsklassen. Bovendien hebben veel mensen een smartphone van het merk Samsung waardoor ze je veel kunnen helpen.


    ©1998

    Het hoeft echt niet het nieuwste model te zijn. Gewoon een goede, nieuwe mobiel/smartphone.

    Voor iedereen die een Samsung aanraadt, ik heb wel eens een van Samsung gehad en die was best wel fijn. Gelukkig maken ze dus nog steeds goeie smartphones. Ik zal eens kijken bij Samsung en bij de andere merken die jullie mij aanraden.


    Physics is awesome

    Nou..ik heb een iPhone 5S, en hoewel die aan te raden is, is dat toch iets boven menig budget.

    Samsung maakt hele fijne telefoons, en misschien kun je eens kijken naar de HTC one, ook wat duurder, maar..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik, persoonlijk, raad de Xiaomi Mi2S aan. Xiaomi is een heel bekend merk in China en ook veel gebruikt. De Mi2S is de wat oudere versie van de Mi3 (de nieuwste op dit moment). Hij is rond de 250 euro en verslaat de Samsung Galaxy S4 in een performance test (oftewel, hij is beter). De telefoon heeft een 4,3'' inch scherm (kleiner dus dan een S4), maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Ik hou niet van grote telefoons :Y) Ik heb hem zelf al een half jaar en ben er nog steeds heel heel blij mee. Hij werkt echt heel erg snel, werkt heel soepeltjes en is gewoon awesome!

    Tweakers heeft de telefoon ook een hoge score gegeven, toen ze hem getest hadden met 2 andere Chinese telefoons en vergeleken met merken die hier bekend zijn.









    Als 250 euro te duur is, kun je altijd voor de Xiaomi Hongmi gaan. Dat is het "kleine" broertje van de Mi2s. Kleine staat tussen aanhalingstekens, doordat het beeldscherm een stuk groter is. Helaas blijft de Hongmi in specificaties wel achter, dit doordat het een wat goedkopere processor heeft en een kleiner werkgeheugen. De telefoon is hierdoor wat langzamer, maar alles behalve langzaam. Ook de camera en de ingebouwde opslagruimte is minder. Natuurlijk kun je de opslagruimte vergroten d.m.v. een SD-kaartje (iets wat niet kan bij de Mi2s). Voor de rest zijn de specificaties van de Hongmi hetzelfde als de Mi2s.
    Nikki heeft deze telefoon en is er erg blij mee :Y)

    Gebruikers reviews kun je hier vinden

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 10:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In tegenstelling tot de mensen die samsung aanraden, raad ik dat juist niet aan, omdat er toestellen zijn met dezelfde specificaties die goedkoper zijn en alleen omdat Samsung zoveel naamsbekendheidheeft denken mensen onterecht dat t telefoons maakt met een lage prijsklasse voor wat ze kunnen. Dat is in ieder geval mijn mening.
    De merken: Huawei, yarvik, Alcatel en acer (en een paar lg modellen) maken onder andere ook goedkope telefoons, die je misschien wat lijken.
    Zelf gebruik ik een Huawei G700, maar die is rond de 200 euro dus past niet in jou eisen^^
    En ik zou zeggen, kijk rond op tweakers en gsminfo om te kijken naar reviews of een bepaalde telefoon wat is.
    Wat ik ook nog graag zou willen aanraden is of je zou willen kijken naar de datum van uitgave, hoe recenter dat is, hoe beter bijvoorbeeld je batterij mee gaat.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    In tegenstelling tot de mensen die samsung aanraden, raad ik dat juist niet aan, omdat er toestellen zijn met dezelfde specificaties die goedkoper zijn en alleen omdat Samsung zoveel naamsbekendheidheeft denken mensen onterecht dat t telefoons maakt met een lage prijsklasse voor wat ze kunnen. Dat is in ieder geval mijn mening.
    Daar ben ik het helemaal mee eens :Y)

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 10:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het enige wat ik je aan kan raden; Neem nooit een LG. Nóóit. Je betaald redelijk veel geld en iedereen die ik ken met eeb LG smarthphone heeft er problemen mee. Ik heb zelf de LG L5 gehad en wat een drama was dat.
    Ik heb nu de Samsung s4, wereld telefoon maar is zwaar boven je budget.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik zet dit even in mijn topics. Ik wil al tijden een nieuwe telefoon, maar ik heb geen zin om al mijn zakgeld erin te steken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb nu een Samsung S4, geweldig toestel.
    Maar behalve als je die met een abonnement koopt is deze echt boven je budget.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dauth schreef:
    Ik, persoonlijk, raad de Xiaomi Mi2S aan. Xiaomi is een heel bekend merk in China en ook veel gebruikt. De Mi2S is de wat oudere versie van de Mi3 (de nieuwste op dit moment). Hij is rond de 250 euro en verslaat de Samsung Galaxy S4 in een performance test (oftewel, hij is beter). De telefoon heeft een 4,3'' inch scherm (kleiner dus dan een S4), maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Ik hou niet van grote telefoons :Y) Ik heb hem zelf al een half jaar en ben er nog steeds heel heel blij mee. Hij werkt echt heel erg snel, werkt heel soepeltjes en is gewoon awesome!

    Tweakers heeft de telefoon ook een hoge score gegeven, toen ze hem getest hadden met 2 andere Chinese telefoons en vergeleken met merken die hier bekend zijn.









    Als 250 euro te duur is, kun je altijd voor de Xiaomi Hongmi gaan. Dat is het "kleine" broertje van de Mi2s. Kleine staat tussen aanhalingstekens, doordat het beeldscherm een stuk groter is. Helaas blijft de Hongmi in specificaties wel achter, dit doordat het een wat goedkopere processor heeft en een kleiner werkgeheugen. De telefoon is hierdoor wat langzamer, maar alles behalve langzaam. Ook de camera en de ingebouwde opslagruimte is minder. Natuurlijk kun je de opslagruimte vergroten d.m.v. een SD-kaartje (iets wat niet kan bij de Mi2s). Voor de rest zijn de specificaties van de Hongmi hetzelfde als de Mi2s.
    Nikki heeft deze telefoon en is er erg blij mee :Y)

    Gebruikers reviews kun je hier vinden


    Hoeveel kost het "kleine" broertje dan?


    Physics is awesome