• Er zijn topics over dit onderwerp (over iemand die een nieuwe telefoon wil en dan advies vraagt), maar dit is toch een beetje anders. Mijn oude mobiele telefoon/smartphone doet het gelukkig nog wel. Maar hij laad steeds langzamer op en mijn internetpagina's sluit ie soms ineens af terwijl ik gewoon iets aan het lezen ben op een van mijn internet pagina's. O, ja hij gaat ook steeds sneller leeg dus ben ik alvast op zoek naar een nieuwe voordat hij het echt op geeft.

    Ik heb nu trouwens een Sony Ericsson xperia, die een touchscreen heeft.

    Ik denk dat de meeste wel een smartphone hebben. En ik wil graag weten welke jullie fijn vinden, ik heb wel een aantal dingen waarvan ik het fijn zou vinden als ze erop zitten. Maar het is ook geen ramp als het er niet op zit

    - 8 mega pixel camera
    - Touchscreen (ik ben nu gewend aan een touchscreen)
    - Niet al te duur (boven de honderd euro is duur voor mij)


    Physics is awesome

    Vinception schreef:
    (...)

    Haha Galaxy Pocket is echt een klotetelefoon, heel sloom en traag en mwehp. Ik heb hem zelf ook gehad, en hij was niet kapot te krijgen (hij is zelfs een keer uit het dakraam gepleurd, mja) maar ik heb hem toch kapot gekregen toen ik heel boos was en een hamer pakte :') Als je een stevige telefoon zoekt dan is ie wel fijn, maar ik vond hem niet heel fijn omdat hij ook steeds uitviel en niet wilde bellen (dan liep hij vast) en mja, je kan er ook geen apps als Subway Surfers en Candy Crush en DrawSomething op downloaden

    Bij mij is hij nog nooit vastgelopen en vaak is hij nog sneller dan de mobieltjes van mijn vriendinnen. En tja, mij maakt het niet uit dat ik Subway Surfers, Candy Crush of DrawSomething er niet op kan spelen. Het is maar wat je met je mobiel wilt doen.
    Maar ik zeg inderdaad niet dat die van topkwaliteit is.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Benzema schreef:
    Ik heb nu een Samsung S4, geweldig toestel.
    Maar behalve als je die met een abonnement koopt is deze echt boven je budget.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Galaxy Pocket is echt te klein om te typen xD

    Oja, als je een telefoon zoekt die onverwoestbaar is:

    Mijn zus heeft een Motorola Smartphone, en ze heeft hem tachtig keer laten vallen, en in het water laten vallen, maar alles doet het nog! Is wel alleen een telefoon met heel veel problemen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb nu een Samsung Galaxy S4 - Mini. Die bevalt heel goed.
    Zeker een aanrader (:

    Nadat ik wat had rond gekeken op internet, zag ik de Acer E3 wel zitten als nieuwe telefoon. Dus ging ik vandaag op pad om deze telefoon te kopen. Verschillende telefoonwinkels in geweest, maar bij de eerst werd al verteld dat het niet zo'n gangbaar merk is in Nederland. De kijkshop had hem gelukkig wel, de prijs viel mee. Alleen had ik onderweg naar de kijkshop al een andere telefoon gezien.



    Oftewel mijn nieuwe telefoon gaat waarschijnlijk een Huawui ascend P2 worden. Ruim boven budget, maar het was liefde op het eerste gezicht en ik had echt niet verwacht dat de telefoons van Huawei er zou mooi zouden uit zien in het echt.


    Physics is awesome