• Er zijn topics over dit onderwerp (over iemand die een nieuwe telefoon wil en dan advies vraagt), maar dit is toch een beetje anders. Mijn oude mobiele telefoon/smartphone doet het gelukkig nog wel. Maar hij laad steeds langzamer op en mijn internetpagina's sluit ie soms ineens af terwijl ik gewoon iets aan het lezen ben op een van mijn internet pagina's. O, ja hij gaat ook steeds sneller leeg dus ben ik alvast op zoek naar een nieuwe voordat hij het echt op geeft.

    Ik heb nu trouwens een Sony Ericsson xperia, die een touchscreen heeft.

    Ik denk dat de meeste wel een smartphone hebben. En ik wil graag weten welke jullie fijn vinden, ik heb wel een aantal dingen waarvan ik het fijn zou vinden als ze erop zitten. Maar het is ook geen ramp als het er niet op zit

    - 8 mega pixel camera
    - Touchscreen (ik ben nu gewend aan een touchscreen)
    - Niet al te duur (boven de honderd euro is duur voor mij)


    Physics is awesome

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    In tegenstelling tot de mensen die samsung aanraden, raad ik dat juist niet aan, omdat er toestellen zijn met dezelfde specificaties die goedkoper zijn en alleen omdat Samsung zoveel naamsbekendheidheeft denken mensen onterecht dat t telefoons maakt met een lage prijsklasse voor wat ze kunnen. Dat is in ieder geval mijn mening.
    De merken: Huawei, yarvik, Alcatel en acer (en een paar lg modellen) maken onder andere ook goedkope telefoons, die je misschien wat lijken.
    Zelf gebruik ik een Huawei G700, maar die is rond de 200 euro dus past niet in jou eisen^^
    En ik zou zeggen, kijk rond op tweakers en gsminfo om te kijken naar reviews of een bepaalde telefoon wat is.
    Wat ik ook nog graag zou willen aanraden is of je zou willen kijken naar de datum van uitgave, hoe recenter dat is, hoe beter bijvoorbeeld je batterij mee gaat.


    O, volgens mij werkte de Samsung die ik had wel redelijk. Maar ik zal een snuffelen op websites zoals tweakers.


    Physics is awesome

    Ik heb een samsung galaxy ace 2 en ja, hij heeft zijn voordelen en nadelen. Ik heb hem nu een jaar en het enige probleem dat ik er mee heb is dat sommige apps er niet op doen. Ik weet eigenlijk niet hoe duur hij is aangezien ik hem bij mijn abonnement kreeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace 3 en ben er echt super blij mee. Hij was wel iets duurder dan 200 euro, dus misschien is een Ace 2 of 1 dan geschikt. Vrienden van mij waren in ieder geval tevreden over de Ace 2 en de prijs lag daarvan geloof ik ook rond de 100 euro.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoeveel kost het "kleine" broertje dan?
    150 euro, dacht dat ik dat er wel bij had gezet. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Htc Desire 500.

    -Snel internet
    -Goede camera
    -Mooi model


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb een Samsung Galaxy Pocket S5300, waar ik zelf tevreden mee ben. Die kostte €80,- Het is niet superluxe (heeft bijvoorbeeld geen frontcamera), maar het werkt voor de rest prima.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dauth schreef:
    (...)150 euro, dacht dat ik dat er wel bij had gezet. Sorry.


    Geeft niet.

    @RingKeeper

    En hoe duur is hij dan?


    Physics is awesome

    199 Euro. (200 dus)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Welke Xperia heb je? Want er zijn er zoveel. Ik heb zelf de Sony Xperia Miro en die is heel fijn, heb 'm al iets meer dan een jaar. Ik geloof dat hij nu iets boven de honderd euro kost.

    Montrose schreef:
    Welke Xperia heb je? Want er zijn er zoveel. Ik heb zelf de Sony Xperia Miro en die is heel fijn, heb 'm al iets meer dan een jaar. Ik geloof dat hij nu iets boven de honderd euro kost.


    Volgens mij de Xperia Ray, maar dat weet ik niet helemaal zeker.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Volgens mij de Xperia Ray, maar dat weet ik niet helemaal zeker.


    Ah, een vriendin van mij heeft die ook. Heel klein, toch? Maar je kunt eens kijken naar de telefoon die ik heb, die is wel goed ^^ Heb er nog geen enkel probleem mee gehad.

    Montrose schreef:
    (...)

    Ah, een vriendin van mij heeft die ook. Heel klein, toch? Maar je kunt eens kijken naar de telefoon die ik heb, die is wel goed ^^ Heb er nog geen enkel probleem mee gehad.


    Hij is wel klein,ja. Zeker in mijn klas want daar hebben ze echt van die grote. Ik ga eens kijken op tweakers.


    Physics is awesome

    Celebration schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy Pocket S5300, waar ik zelf tevreden mee ben. Die kostte €80,- Het is niet superluxe (heeft bijvoorbeeld geen frontcamera), maar het werkt voor de rest prima.


    Haha Galaxy Pocket is echt een klotetelefoon, heel sloom en traag en mwehp. Ik heb hem zelf ook gehad, en hij was niet kapot te krijgen (hij is zelfs een keer uit het dakraam gepleurd, mja) maar ik heb hem toch kapot gekregen toen ik heel boos was en een hamer pakte :') Als je een stevige telefoon zoekt dan is ie wel fijn, maar ik vond hem niet heel fijn omdat hij ook steeds uitviel en niet wilde bellen (dan liep hij vast) en mja, je kan er ook geen apps als Subway Surfers en Candy Crush en DrawSomething op downloaden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn zusje heeft een JIAKE, spotgoedkoop, gigantisch en ik vertrouw het voor geen haar. Besteld via internet, lijkt te werken, maar voor hoelang nog?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Mijn zusje heeft een JIAKE, spotgoedkoop, gigantisch en ik vertrouw het voor geen haar. Besteld via internet, lijkt te werken, maar voor hoelang nog?
    Onbekend voor ons betekent niet dat het slecht is. Xiaomi is ook niet bekend hier, maar in China heel heel groot. En dat soort dingen moet je nu eenmaal via internet bestellen, omdat je het niet in de winkel kunt kopen, omdat ze hier niet op de markt zijn.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 0:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.