• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lacville schreef:
    En sorry, Lotta, maar misschien neem ik morgen toch niet Grohl.... ik twijfel nog tussen dit en Mahyem uit TFIOS

    Waarom veranderen van username, deze is leukk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lacville schreef:
    (...)

    Niet slecht bedoeld, hoor. Ik wil gewoon niet dat hij/zij denkt dat ik kwaad over hem/haar spreek...


    Nah, ik ben ook een ongelofelijk nieuwsgierig persoon. Maar ik zal het niet vragen, om het dilemma te verkleinen :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Novoselic schreef:
    Iemand die een ander liedje weet om naar te luisteren? Want het is echt irritant omdat deuntje de hele tijd in m'n hoofd te hebben.

    Walking in the air. Love that song


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lacville schreef:
    En sorry, Lotta, maar misschien neem ik morgen toch niet Grohl.... ik twijfel nog tussen dit en Mahyem uit TFIOS

    Boeh! D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Iemand die een ander liedje weet om naar te luisteren? Want het is echt irritant omdat deuntje de hele tijd in m'n hoofd te hebben.




    Alstublieft.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Vlahos schreef:
    (...)
    Walking in the air. Love that song

    Van?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    Ik ben zo jaloers op Freya. Je naam. Wah!


    Dank je, ik ben er mama ook best wel dankbaar voor. Hoewel de borden 'stem Freya' momenteel een beetje vervelend zijn :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Novoselic schreef:
    (...)
    Van?

    Die ene reclame


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pulsar schreef:
    (...)



    Alstublieft.^^

    Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n van van dat soort muziek, ik ben eerder voor pop/rock. Maar toch bedankt! ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dank je, ik ben er mama ook best wel dankbaar voor. Hoewel de borden 'stem Freya' momenteel een beetje vervelend zijn :p

    Nog nooit gezien haha. Maar echt ik wil jouw naam! Komt ook door Merlin xD daar heet er eentje Freya maar ze gaat dood ): jammergenoeg

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dank je, ik ben er mama ook best wel dankbaar voor. Hoewel de borden 'stem Freya' momenteel een beetje vervelend zijn :p

    Freya Van Den Bossche?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n van van dat soort muziek, ik ben eerder voor pop/rock. Maar toch bedankt! ;x


    Cultuurbarbaar!D':

    @Freya
    Hoezo moeten mensen op je stemmen?:Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    (...)
    Freya Van Den Bossche?


    Indeed. Ben al lang blij dat ik mijn moeders achternaam niet gehouden heb, dan was ik Freya De Bosscher geweest, dat zou nog net wat erger geweest zijn :p

    @Jarne, Fyra? dat kan geen complement zijn...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:28 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Pulsar schreef:
    (...)

    Cultuurbarbaar!D':

    @Fyra
    Hoezo moeten mensen op je stemmen?:Y)

    Rock is toch wat cultureler dan Justin Bieber, geef toe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Indeed. Ben al lang blij dat ik mijn moeders achternaam niet gehouden heb, dan was ik Freya De Bosscher geweest, dat zou nog net wat erger geweest zijn :p

    Haha, arme jij. Ik kan dat mens niet uitstaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it