• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het had allemaal niet gehoeven he.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dat vind ik heel erg moedig van hem, moet ik zeggen. Ik was in het begin wel een beetje boos op hem, maar hij was wel de eerste die het lef had om zichzelf bekend te maken. Eigenlijk is hij best wel heel erg oneerlijk behandeld geweest.


    Exactly.
    Ik hoop nu maar dat Suuz niet kwaad is op me, maar goed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leah, je mocht vandaag je username toch veranderen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Leah, je mocht vandaag je username toch veranderen?


    Nee, morgen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Nee, morgen ^^

    Ohw, okay.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aaah, ik blijf blij zijn dat ik van die verschrikkelijke Mertin af ben, haha. Ik wil mijn username nooit meer veranderen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lacville schreef:
    (...)

    Nee, morgen ^^

    Ik vind het wel een leuke username hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben ook niet zo voor jurkjes en rokjes,maar dan vooral omdat ik me dan schaam omdat mijn benen vol littekens zitten.


    Mijn knieën zitten ook vol met littekens en mijn benen altijd met blauwe plekken dus die zijn ook de mooiste niet, maarja ik ben wel meer gewend.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar Rick verzond die PB's niet, en die PB's waren van de Oppermuis.

    Hij zei dat hij Oppermuis was maar misschien was er een ander die dacht dat die ook Oppermuis was?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Abadine schreef:
    (...)

    Mijn knieën zitten ook vol met littekens en mijn benen altijd met blauwe plekken dus die zijn ook de mooiste niet, maarja ik ben wel meer gewend.

    Oei.
    Bij mij lijken wonden echt nooit te genezen. :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    (...)
    Hij zei dat hij Oppermuis was maar misschien was er een ander die dacht dat die ook Oppermuis was?


    Lacville schreef:
    Rick was niet de Oppermuis, dat heeft hij me verteld en ik geloof hem. Hoewel dit stom zou kunnen klinken, ja, ik geloof hem.
    Hij heeft gezegd dat hij enkel de schuld op zichzelf schoof gezien om de rest van de haat te besparen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vlahos schreef:
    Het had allemaal niet gehoeven he.

    Wat had niet gehoeven? Die kutmuizen waren er toch.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Wat had niet gehoeven? Die kutmuizen waren er toch.

    Als die er niet waren geweest was dit allemaal niet gebeurd. Dat bedoel ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lacville schreef:
    (...)

    Ooooh.. Nu zijn die anderen al helemaal lafaards!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Als die er niet waren geweest was dit allemaal niet gebeurd. Dat bedoel ik

    Oh zo, ja inderdaad. Gelukkig zijn ze nu geband!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.