• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam Lindsey Mcollow
    Leeftijd: 16
    Karakter: Wild (In de zin Young and wild and free), onbezonnen en schaamteloos zijn de woorden die haar vrienden over Lindsey zeggen. Dat is ook wel zo, maar dit is ze de laatste jaren pas geworden. Toen leerde ze pas wat "Leven" betekende. Daarvoor was ze (Volgens haarzelf) Een nerd die te bang was. Nu gaat ze naar bijna elk feestje toe, doet alles wat niet mag, en drinkt heel veel. Ze heeft ook een liefde voor illegale graffiti.
    Uiterlijk:


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Jacy Farrah Adams.
    Extra:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam Lindsey Mcollow
    Leeftijd: 16
    Karakter: Wild (In de zin Young and wild and free), onbezonnen en schaamteloos zijn de woorden die haar vrienden over Lindsey zeggen. Dat is ook wel zo, maar dit is ze de laatste jaren pas geworden. Toen leerde ze pas wat "Leven" betekende. Daarvoor was ze (Volgens haarzelf) Een nerd die te bang was. Nu gaat ze naar bijna elk feestje toe, doet alles wat niet mag, en drinkt heel veel. Ze heeft ook een liefde voor illegale graffiti.
    Uiterlijk:


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Jacy Farrah Adams.
    Extra:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam Lindsey Mcollow
    Leeftijd: 16
    Karakter: Wild (In de zin Young and wild and free), onbezonnen en schaamteloos zijn de woorden die haar vrienden over Lindsey zeggen. Dat is ook wel zo, maar dit is ze de laatste jaren pas geworden. Toen leerde ze pas wat "Leven" betekende. Daarvoor was ze (Volgens haarzelf) Een nerd die te bang was. Nu gaat ze naar bijna elk feestje toe, doet alles wat niet mag, en drinkt heel veel. Ze heeft ook een liefde voor illegale graffiti.
    Uiterlijk:


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Jacy Farrah Adams.
    Extra:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Enthousiasteling :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Enthousiasteling :Y)


    Waarschijnlijk sloeg Quizlet een beetje op hol (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hahaha.:') Ik zal je erbij zetten.^

    Nu alleen mijn personage nog en dan kunnen we beginnen.:Y)

    Ik ga mijn personage nu maken. Ik doe het wel op mijn mobiel dus misschienzal het wat langer duren.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wil iemand iets zijn van Stella? Ik heb nog iemand 'nodig' die haar meesleept naar de vakantie.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    Wil iemand iets zijn van Stella? Ik heb nog iemand 'nodig' die haar meesleept naar de vakantie.


    Ik zou Judah graag aan willen bieden –– maar ze lijken me niet echt personen die heel goed met elkaar om kunnen gaan (':


    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik zou Judah graag aan willen bieden –– maar ze lijken me niet echt personen die heel goed met elkaar om kunnen gaan (':


    Ja, je hebt gelijk. Jammer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk sloeg Quizlet een beetje op hol (:

    I know, hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Confiance schreef:
    Wil iemand iets zijn van Stella? Ik heb nog iemand 'nodig' die haar meesleept naar de vakantie.


    Misschien Vincent wel?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    (...)

    Misschien Vincent wel?


    Misschien kunnen ze broer en zus zijn en dat hij iets heeft gedaan waardoor ze meemoet van hun ouders?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam:


    Joshua "Josh" Alexander Kingster

    Leeftijd:
    19 jaar, hij is geboren op 19 juli.

    Karakter:
    Joshua is een jongen waarvan je niet weet wat je moet verwachten. Zijn humeur kan snel omslaan waarmee je soms moet uitkijken. Hij is al met al wel een lieve jongen. Wanneer je hem iets vraagt te doen voor je, doet hij dat wel al zegt hij eerst dat hij het niet doet. Maar het ligt soms wel aan de persoon die het vraagt. Als de persoon die hij hartgrondig haar hem vraagt om iets te doen, zal hij dat minder snel tot niet doen.
    Als er iets aan de hand is met zijn familie of vrienden zal hij er altijd voor hun zijn, zelfs als het ten koste van zichzelf gaat.
    Joshua is geen homo, maar hij heeft niks tegen mensen die homo of lesbi zijn. Hij vindt dat ieder hun eigen voorkeur mag hebben.
    In de ochtend heeft hij vaak een ochtendhumeur en dat gaat pas een beetje weg als hij een kof koffie opheeft. Het komt sowieso niet vaak voor dat hij vóór 10 uur wakker wordt, behalve als het echt moet.
    Joshua zal niet snel zijn angst of geheimen bloot leggen als hij die al heeft. Zijn angst is dat hij niet voldoet aan een goede oudere broer zijn voor zijn twee jongere broertjes van 13. Hij kan nogal lichtgeraakt zijn als je over zijn broertjes praat en is vaak op zijn hoede. Als je kwaad over zijn broertjes spreekt kun je maar beter hard gaan rennen want hij wordt heel boos dan.
    Hij laat niet vaak zijn emoties zien, als hij verdrietig is bijvoorbeeld, je moet goed opletten om dat te zien of hem heel goed kennen.
    Joshua heeft nooit veel vrienden or beste vrienden gehad, en niet vaak een vriendin omdat hij bang is dat hij gekwetst zou worden. Hij ziet er misschien intimiderend uit, maar hij is eigenlijk iemand die van knuffels en liefde van anderen houdt. Dit zal hij echter nooit laten zien. Joshua kan snel gekwetst zijn, maar zak dit niet snel laten merken.
    Joshua zou nooit zijn woede op zijn broertjes africhten, hij houdt met heel zijn hart van zijn broertjes en zal er alles voor doen om ze te beschermen.
    Hij houdt van sarcasme en kan er niet heel goed tegen als mensen vragen stellen waarvan het antwoord echt voor de hand ligt.
    Het boeit Joshua eigenlijk niet zoveel wat mensen van hem denken. Hij kan soms nogal intimiderend zijn, maar eigenlijk zou hij nog geen vlieg kwaad doen. Maar als het erop aankomt zou hij wel vechten.
    Joshua kan snel zien als iemand liegt en bepaalt dan of hij er iets van zegt of niet. Zelf liegt hij ook wel eens, maar doordat hij meestal zegt wat hij denkt gebeurt dat niet vaak.
    Hij heeft de reputatie als "bad boy" en mensen zeggen dat hij veel vriendinnen heeft en heeft gehad, dat hij een player is. Vaak komt het eerste ook door zijn uiterlijk en het feit dat hij rookt. Misschien komt hij de eerste keer dat je hem ontmoet intimiderend over, maar als je hem eenmaal leert kennen merk je dat hij eigenlijk best lief en aardig is.
    En Joshua heeft al helemaal niet elke week een nieuwe vriendin, hij houdt ervan om met meiden te flirten maar daar blijft het vaak ook alleen bij.

    Uiterlijk:

    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    - komt

    Extra:
    - komt

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 16:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Omg. :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Confiance schreef:
    (...)

    Misschien kunnen ze broer en zus zijn en dat hij iets heeft gedaan waardoor ze meemoet van hun ouders?


    Ja is goed! :Y)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 21:44 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.