• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jafar schreef:
    Just wondering, iedereen is toch gewoon bevriend met iedereen (op de personen die je haat na) gezien het een vrienden groep is? Als dat dit keer niet zo is, zoek ik vrienden voor Avah, want anders is ze koos... :')


    Mijn hemel –– daar heb ik helemaal niet aan gedacht, stupid me.
    Wanneer je het zo bekijkt is Judah inderdaad gewoon verder met iedereen bevriend –– hij kan wel sociaal zijn (':


    iMickeyMouse schreef:
    Zayna wil wel Roku?


    Oke c;
    Dan zijn zij vanaf nu vrienden


    26 - 02 - '16

    Iemand die Jacy's beste vriend(in) wilt zijn? :Y)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:43 ]

    Ohja, natuurlijk. Ehmmm heeft Phoebe een beste vriendin? Of juist meer een beste vriend? Idk. Who volunteers?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke –– voordat iedereen zodirect een beste vriend/vriendin heeft, trek ik Judah daar even uit terug. Hij is sowieso geen persoon die een 'beste' vriend (vriendin al helemaal niet) heeft door z'n persoonlijkheid (: Hij houdt het wel gewoon oppervlakkig met iedereen ^^


    Ik zoek dan dus ook een bff voor Avah.... Iedereen is welkom, zolang ze niet ook brug met Jay zijn :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik zoek dan dus ook een bff voor Avah.... Iedereen is welkom, zolang ze niet ook brug met Jay zijn :')


    Nawh, you really hurt his feelings. He wanted to be best friends with Blon- I mean Avah.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Nawh, you really hurt his feelings. He wanted to be best friends with Blon- I mean Avah.:')


    Awh, sorreh. Misschien doet eenzame opsluiting ze goed? Of ze vermoorden elkaar, hoewel Avah niet goed alleen kan zijn en dat dus een hele lastige keuze zou zijn voor haar: helemaal alleen of met Jay opgescheept zitten... Volgens mij gaat ze doordraaien :p


    Happy Birthday my Potter!

    Sempra schreef:
    (...)

    Nah, van heel vroeg tot laat op school en daarna zoveel huiswerk dat ik waarschijnlijk geen tijd voor mezelf over houd. Daarnaast ook nog presenaties. Great.


    Ahh, dat klinkt inderdaad niet zo leuk. Veel succes in ieder geval!

    Paracosm schreef:
    Mocht er iemand zijn die graag Judah als 'haat' – persoon zou willen (wat dan natuurlijk ook andersom het geval is), laat maar van je horen ^^


    Wynter wil hem wel haten.:')

    O, en iedereen is idd vrienden met elkaar, behalve degene die elkaar haten natuurlijk.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jafar schreef:
    (...)

    Awh, sorreh. Misschien doet eenzame opsluiting ze goed? Of ze vermoorden elkaar, hoewel Avah niet goed alleen kan zijn en dat dus een hele lastige keuze zou zijn voor haar: helemaal alleen of met Jay opgescheept zitten... Volgens mij gaat ze doordraaien :p


    Hahaha, waarschijnlijk zou Jay al na 2 minuten gek van haar worden en proberen te bedenken hoe hij weg kan gaan - of haar, haar mond zou kunnen laten houden voor die komende uren -. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Wynter wil hem wel haten.:')

    O, en iedereen is idd vrienden met elkaar, behalve degene die elkaar haten natuurlijk.:')


    Well –– ontzettend graag, want zij is wel een persoon waar Judah iets achter gaat zoeken. Alsof hij wat heeft ontdekt/vermoedt over haar achtergrond rondom drank/drugs (of dat moet je natuurlijk helemaal niet willen). Alleen gaat het dan niet om haat, maar om een vreemde soort irritatie dat ze het zo ver heeft laten komen –– alhoewel hij wel weer inmens veel respect heeft voor haar dat ze er overheen is gekomen (en dan is er natuurlijk nog het feit dat ze beiden allebei de ouders hebben verloren).
    (Heel verhaal, sorry).


    Ik vind de reden waarom Judah Phoebe haat echt geniaal. Ik begon te lachen, gewoon hard op. Phoebe gaat dat erg gezellig vinden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Paracosm schreef:
    (...)

    Well –– ontzettend graag, want zij is wel een persoon waar Judah iets achter gaat zoeken. Alsof hij wat heeft ontdekt/vermoedt over haar achtergrond rondom drank/drugs (of dat moet je natuurlijk helemaal niet willen). Alleen gaat het dan niet om haat, maar om een vreemde soort irritatie dat ze het zo ver heeft laten komen –– alhoewel hij wel weer inmens veel respect heeft voor haar dat ze er overheen is gekomen (en dan is er natuurlijk nog het feit dat ze beiden allebei de ouders hebben verloren).
    (Heel verhaal, sorry).


    Hahaha, maakt niet uit.:')
    Van mij mag het - die van die drugs en drank ding-.
    Ik vind het goed, zij moest ook nog iemand hebben en nu ga ik even zelf een reden bedenken voor haar.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Magnus: Dankje. :Y)
    Anyway; ik ga slapen want ik ben enorm moe, goodnight.

    Wie wilt Zayna haten? ;p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded