• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Goodnight (flower) Ik ga denk ook maar slapen, heb zin in het rpg!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempra schreef:
    @Magnus: Dankje. :Y)
    Anyway; ik ga slapen want ik ben enorm moe, goodnight.


    ^^
    Sweet dreams.(= Both of you.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 23:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    iMickeyMouse schreef:
    Wie wilt Zayna haten? ;p


    Waarschijnlijk ben jij de enige die over is, ik ga die jongen morgen aanmaken en die mag je dan wel haten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ghegheghe ^^ meer een one of the guys meisje die een jongen haat, dat wordt super!! Ghegheghe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thankyou! You too :* & ^ Anders zou Vincent ook nog willen dus kijk maar wat jullie/je doet (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben bezig met een verwaand, queen b-achtig meisje. Is dit oke? Het zou kunnen dat het dan raar is dat ze bij de groep hoort, maar dan kan het zijn dat ze door iets of iemand gedwongen wordt vrienden en aardig tegen hen te zijn ofzo.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oewhh^^ Mogen zij en Zayna elkaar haten. Ze heeft een hekel aan verwaande en tuttige meisjes :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Oewhh^^ Mogen zij en Zayna elkaar haten. Ze heeft een hekel aan verwaande en tuttige meisjes :3


    Ja hoor, maar denk je dat ze in de vriendengroep past? :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Misschien dat ze met één van hun dan gewoon al veel langer bevriend is en dat die haar dan dwingt het een kans te geven of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Vast wel, er horen veel verschillende mensen bij. Bij mij zitten er ook hele andere mensen bij. Dus ik denk dat het normaal is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Stella Lynn Hawkins
    Leeftijd: 17, verjaard op 5 mei

    Innerlijk
    Stella is een meisje dat van aandacht houdt. Ze houdt ervan te 'regeren' over mensen en voelt zich vaak beter dan de anderen. Ook houdt ze van geheimen. Ze kan op een slimme manier je geheimen te weten komen en tegen je gebruiken. Stella is een echt meisje-meisje; ze houdt van make-up en kleding en houdt er niet van vies te worden. Stella wordt bewondert door veel mensen. Hierdoor wordt ze niet snel vrienden met je, behalve als je kan zorgen voor meer bewonderaars. Ook wordt ze niet snel verliefd op jongens en als ze het is, verbergt ze het. Als iemand erachter zou komen zou het erg genant zijn en ze wil het niet laten lijken dat ze hem achterna loopt. Tegen haar vrienden is Stella wel erg aardig. Je kan alles bij haar kwijt en ze zal het aan niemand vertellen, behalve als je je tegen haar keert.
    Stella vindt haar school best belangrijk en ze probeert altijd goede cijfers te halen. Dit gaat niet altijd op de eerlijke manier, maar ze haalt ze wel. Dit doet ze voor een deel ook voor haar vader (zie familie).

    Uiterlijk
    Stella heeft mooie glanzende lange blonde lokken die ze erg goed verzorgd. Haar haren zijn een van de waardevolste dingen in haar leven, vindt ze. Stella heeft een lichte blanke huid, maar doordat ze hem laat bruinen is haar huid bruin. Dit lijkt alsof de zon het heeft gedaan, maar dat is niet zo. Haar ogen hebben een mooie groene kleur. Deze laat ze opvallen door extra make up te gebruiken bij haar ogen. Stella is niet heel lang en niet heel kort, gewoon een normale gemiddelde lengte. Stella is erg dun en heeft best gespierde benen en billen, die ze traint.

    familie
    Stella is een echt vaders kindje. Bij haar vader krijgt ze alles voor elkaar, ze hoeft hem alleen maar even lief aan te kijken en ze krijgt alles voor elkaar. Met haar moeder heeft ze een iets minder goede band. Ze vinden elkaar wel aardig, maar Stella krijgt minder voor elkaar bij haar. Ook heeft Stella een broer; Vincent.

    crush
    Stella heeft al erg lang een crush op Judah. Dit laat ze niet merken, het zou haar 'ondergang' kunnen betekenen. Bovendien heeft haar broer niet zo'n goede relatie met Judah.

    Ex
    Stella heeft een korte relatie gehad met Joshua, maar uiteindelijk maakte hij het uit; hij dacht dat ze vreemd ging. Dit kwetste Stella stiekem, maar dit liet ze niet merken. Vanaf dat moment probeerde ze hem zwart te maken.

    Wie haat/mag hij/zij -niet: Zayna

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:14 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jupp bitchh, ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 19:15 ]

    Naam Lindsey Mcollow
    Leeftijd: 16
    Karakter: Wild (In de zin Young and wild and free), onbezonnen en schaamteloos zijn de woorden die haar vrienden over Lindsey zeggen. Dat is ook wel zo, maar dit is ze de laatste jaren pas geworden. Toen leerde ze pas wat "Leven" betekende. Daarvoor was ze (Volgens haarzelf) Een nerd die te bang was. Nu gaat ze naar bijna elk feestje toe, doet alles wat niet mag, en drinkt heel veel. Ze heeft ook een liefde voor illegale graffiti.
    Uiterlijk:


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Jacy Farrah Adams.
    Extra:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam Lindsey Mcollow
    Leeftijd: 16
    Karakter: Wild (In de zin Young and wild and free), onbezonnen en schaamteloos zijn de woorden die haar vrienden over Lindsey zeggen. Dat is ook wel zo, maar dit is ze de laatste jaren pas geworden. Toen leerde ze pas wat "Leven" betekende. Daarvoor was ze (Volgens haarzelf) Een nerd die te bang was. Nu gaat ze naar bijna elk feestje toe, doet alles wat niet mag, en drinkt heel veel. Ze heeft ook een liefde voor illegale graffiti.
    Uiterlijk:


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Jacy Farrah Adams.
    Extra:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."