• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lucian mag 2 personen niet echt, dus kies maar bij wie hij komt (: ik ben nu bezig met mijn meisje.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 18:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wauw ik heb net een heerlijk dutje gedaan. Ik ga zo Christophers haat/irritatie veranderen naar Jacy.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Magnus schreef:
    (...)

    Nee, dit hoeft niet per se. Het mag wel natuurlijk als je dat wilt, en anders moet je dat even tegen me zeggen als je dat wilt. Want ik ga vragen wie bij wie wilt, en dan ga ik daar natuurlijk rekening mee houden als ik het indeel. ^^ Ik ga niet iemand bij iemand plaatsen als diegene dat niet wilt. Tenzij iedereen wilt dat je bij degene komt die je haat/niet mag?

    En ik vind je personage goed. Ik zal haar erbij zetten.

    Wilt iedereen dat je bij degene komt die je niet mag/haat of niet?


    Ik vind het prima.


    Happy Birthday my Potter!



    Naam: Zayna Layla Chen.
    Leeftijd: Zayna is 19 jaar oud.
    Karakter: Zayna is geboren om te dansen. Dit doet ze dan ook iedere dag! Ze kan zich erin uitten. Ze heeft veel moeite met haar emoties te uitten en doet dit doormiddel van dans. Zayna is een erg vrolijke en enthousiaste meid. Haar hersens werken goed, behalve in paniekerige situaties. Zayna geeft erg veel om haar oudere broer en zus; Javadd en Amres en ook om haar 2 jongere zusjes; Waliyah en Safaa. Vroeger zei Zanya niet zo veel. Maar nu praat ze al wat meer, ook al is het niet veel. Ondanks haar vrolijke karakter is ze wel rustig. Alhoewel ze bij haar beste vriendin erg druk kan worden. Ze is niet echt een meisje-meisje. Meer one of the guys. Ze heeft meer jongens vrienden. Van die tutjes mag ze niet. En dat zal ze ook laten merken aan hun. Dan wordt ze een bitch. Ook laat ze zich niet over zich heen lopen. Nee, ze heeft een kei harde mening. Ze vertrouw niet echt iedereen. Zayna wilt vrij zijn en haat het dus als iemand de baas over haar speelt.
    Uiterlijk: [FC: Zendaya Coleman] Zayna heeft een wat donkerdere huid, dit komt door haar afkomst; ze is half Indisch. Haar ogen hebben een diepbruine kleur die zo wat geen emotie los laten, ja misschien vrolijk heid. De lange lokken van haar zijn best krullend en zijn erg donkerbruin. Zayna is 1 meter en 69 centimeter lang. Meestal draagt ze zoiets als dit.
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Stella ze vindt haar te tuttig en te meisje - meisje. Als ze al denkt aan al dat make-up op haar gezicht begint ze te braken. Ook haat ze het dat Stella denkt dat ze de baas is.
    Extra:Ze is bevriend met Matthew Johnson. En Christian Lawson.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 7:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik vind het prima.


    Zal Jay leuk vinden. - wbw -

    @iMickeyMouse: Ik zal haar erbij zetten. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yayy^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mij maakt het niet zoveel uit. :3

    Sempra schreef:
    Mij maakt het niet zoveel uit. :3


    26 - 02 - '16

    Sempra schreef:
    Mij maakt het niet zoveel uit. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal trouwens Jacy's haat uitbreiden voor Christopher. :Y)

    Oki, dan zal degene die je niet mag/haat bij je zijn.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Oki, dan zal degene die je niet mag/haat bij je zijn.:Y)


    Yeah. :3 Heb je al een idee wanneer je het speeltopic wilt openen, dan kan ik daar rekening mee houden. :Y)

    Bij wie is Lucian dan? Want hij haat Phoebe en mag een van de Chris'sen niet....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    En wie wilt Zayna haten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sempra schreef:
    (...)

    Yeah. :3 Heb je al een idee wanneer je het speeltopic wilt openen, dan kan ik daar rekening mee houden. :Y)


    Ik hoop dat morgen alle rollen zijn ingevuld, dus hopelijk morgen of overmorgen. ^^

    @iMickeyMouse; Ik denk Phoebe, want hij haat haar en hij mag Chris gewoon niet.



    Iemand die nog de laatste jongen wil? Want dan is die er ook uit. :') Als niemand hem wil maak ik de laatste wel aan, ik overtreed dan wel mijn eigen regel maar ach.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki