• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Daniel Sharman. :9~

    Wie wilt Jacy haten?

    Ik zal Jacy trouwens zo verder invullen - promise. Gister was er namelijk een festival waar ik naartoe ben gegaan dus ik ben het helemaal vergeten. Ik ga nu eerst mijn huiswerk maken en daarna doe ik het. :Y)

    Ik ga Judah vandaag nog aanpassen –– voornamelijk zijn haat/irritatie gedeelte.


    Sempra schreef:
    Wie wilt Jacy haten?


    Christopher kan wel (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sempra schreef:
    Ik zal Jacy trouwens zo verder invullen - promise. Gister was er namelijk een festival waar ik naartoe ben gegaan dus ik ben het helemaal vergeten. Ik ga nu eerst mijn huiswerk maken en daarna doe ik het. :Y)


    Hahaha, is goed. Het maakt niet uit.^^
    Veel succes met je huiswerk.
    Was het trouwens leuk op de festival?(a)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Paracosm schreef:
    Ik ga Judah vandaag nog aanpassen –– voornamelijk zijn haat/irritatie gedeelte.


    Yay.(= Ben be.benieuwd.

    Er zijn trouwens 2 meiden vrij gekomen! Er is even een stop op de jongens.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 16:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh, mag ik mijn meisje opnieuw reserveren? Ik was vorige week bijna de hele tijd weg & ik ga nu beginnen met de rol.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, is goed. Het maakt niet uit.^^
    Veel succes met je huiswerk.
    Was het trouwens leuk op de festival?(a)


    Dankje, ik ben nog steeds bezig - helaas. Ik haat Duits en Frans..
    Anywaaaayy - het was echt heel gezellig!
    Hebben jullie gisteren nog wat gedaan?

    Sempra schreef:
    (...)

    Dankje, ik ben nog steeds bezig - helaas. Ik haat Duits en Frans..
    Anywaaaayy - het was echt heel gezellig!
    Hebben jullie gisteren nog wat gedaan?


    Ahh, melij. Ik haat zelf vooral Frans, ik kan het echt niet.
    Hahaha, mooi zo.^^
    Nope, ben alleen thuisgekomen van mijn vader.

    Confiance schreef:
    Oh, mag ik mijn meisje opnieuw reserveren? Ik was vorige week bijna de hele tijd weg & ik ga nu beginnen met de rol.


    Ja, is goed. Ik zal je erbij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam:


    Wynter Julie Black

    Ze heeft deze naam gekregen omdat ze bij haar geboorte sneeuwwit haar had, dat is nu wat weggevaagd, maar je kunt nog wel wat heel licht blonde/ witte plukken in haar - haar zien.

    Leeftijd:
    19 jaar, ze is geboren op 15 juni

    Karakter:
    Wynter lijkt over het algemeen geen sociaal persoon, maar als je haar beter leert kennen en je bent vrienden met haar kun je merken dat ze ook heel druk kan zijn en melige buien kan hebben. Soms denkt ze aan dingen en kan ze weer in lachen uitbarsten zonder dat iemand weet waarom ze lacht. Toch kan ze ook een echte bitch zijn. Ze is niet op haar mondje gevallen en zal vaak zeggen wat ze denkt al zal ze dit niet altijd doen. Als je Wynter echt hebt gekwetst dan heb je ook wel echt iets voor elkaar, ze zal zich dan misschien nog voor jou groot houden maar zodra ze weg is zal ze gaan huilen. Je krijgt haar niet zo snel gekwetst, maar als dat wel zo is zal ze je niet zo heel snel meer vertrouwen behalve als je er reden voor geeft. In de ochtend heeft ze echt een ochtendstem, waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft, en heeft ze vaak ochtendhumeur. Er zijn maar zeldzame dagen dat ze die niet heeft. Wanneer ze chagrijnig is kun je haar maar beter niet irriteren want dan kun je verwachten dat ze een opmerking naar je hoofd slingert. Wynter kan het met veel mensen wel vinden, maar ze kan ook wel aanvoelen als ze het echt niet met iemand kan vinden. Ze haat niet zo snel mensen, maar het is ook niet zo dat ze met de eerste de beste vrienden wordt. Wynter is veel, maar niet naïef. Ze kan sarcastisch uit de hoek komen, al helemaal als je een vraag stelt die in haar ogen dom is. Soms voelt ze zich erg alleen, maar als ze dan weer met haar beste vriendin praat is dat al snel weg al blijft het gevoel nog wel even na. Wynter woont in een pleeggezin, samen met haar oudere broer, omdat haar ouders om zijn gekomen in een auto-ongeluk. Dat was een paar jaar geleden, en hier is ze overheen gekomen. Maar het ligt nog wel gevoelig, dus ze praat alleen maar met mensen die ze echt vertrouwt over haar familie. Dit zegt ze niet tegen iemand. Soms rijdt ze nog wel eens langs haar ouder huis om te kijken hoe het er aan toe is. Door de dood van haar ouders is Wynter wel een tijdje verslaafd geweest aan drugs en drank, maar met behulp van haar broer is ze ermee gestopt. Dit weet niemand, en Wynter wilt ook niet dat iemand het weet. Haar lievelingsseizoen is de herfst - iets waar de meeste mensen raar van opkijken vanwege haar naam, Wynter wordt hier meestal nogal geïrriteerd van als er dan ook opmerkingen over worden gemaakt -, omdat ze het dan zo mooi vindt en het in de ochtend lekker ruikt. Wynter heeft eigenlijk nooit vooroordelen over iemand totdat ze diegene kent.

    Uiterlijk:
    Wynter heeft blonde haren die op haar middenrug komen, je kunt soms hele licht blonde/witte plukjes in haar - haar zien. Haar oogkleur is bruin en haar wimpers zijn mooi lang.
    Zeis geen meisje die hakken, rokken of jurken draagt. Het zal maar zelden zien dat je haar in een jurk ziet, en dat zal waarschijnlijk alleen zo zijn als ze uitgaat. Ze draagt wel make-up, maar niet veel. Mascara draagt ze wel zo'n beetje elke dag en oogschaduw maar met meer zal je haar niet zo snel mee zien.
    Wynter heeft twee tatoeages, een in haar nek:


    Engelenvleugels.

    En de ander op haar schouderblad:


    Twee vlinders.

    Alhoewel veel mensen denken dat ze dit voor de sier heeft laten zetten is dit niet het geval. Het heeft een betekenis, maar dit zal ze niet zo snel tegen iemand zeggen.

    Eventueel; Wie haat hij/zij:
    Judah. Al vanaf het begin irriteerde ze zich aan hem, door de dingen die hij deed of zei. Wynter wist niet precies waarom dit komt.
    Ze is er ook niet blij mee dat ze vermoedt dat hij iets over haar weet wat niemand anders weet, hierdoor wil ze hem op een afstand houden. Wynter vindt hem veel te nieuwsgierig, iets wat ze niet kan uitstaan.

    Extra: Wynter rookt, maar is zeker geen kettingroker.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 18:33 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is degene aan wie je een hekel hebt automatisch degene bij wie je beland? Of deel jij iedereen in?

    Ik wil ook nog wel een meisje (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze is af. Als er nog wat veranderd moet worden moet je het zeggen. :Y)

    Sempra schreef:
    Jacy Farrah Adams.




    Naam –
    Jacy Farrah Adams.

    Leeftijd –
    Jacy is achttien en geboren op 27 december, in de winter.

    Karakter –
    Jacy is nogal een speels meisje. Ze vindt het geweldig om samen te zijn met haar vrienden en ze wordt vaak aangezien voor de hyperactieve. Ook vindt Jacy het geweldig om in de aandacht te staan, al is ze niet echt een bitch. Ze geeft echt om haar vrienden en zal voor ze door het vuur gaan. Tegen vreemden is ze nogal kattig en sarcastisch. Sarcasme is bijna haar tweede taal, daardoor denkt iedereen dat Jacy een 'I don't care' personaliteit heeft maar dat is niet helemaal waar. Jacy heeft ook een zorgzame, liefhebbende kant maar het duurt lang voordat ze zich zo uit. Hoewel Jacy op een nogal zelfstandig persoon lijkt is ze dat niet echt – in tegendeel zelfs, ze is vaak afhankelijk van anderen.
    Doordat Jacy al vanaf jong af aan al modellenwerk doet heeft ze veel kritiek gehad. Daardoor is ze een beetje immuun geworden voor alle haat-berichten, maar ook voor complimenten, dit komt doordat ze deze elke dag krijgt.
    Jacy kan erg avontuurlijk zijn. Ze staat open voor nieuwe dingen en ze is redelijk nieuwsgierig, waardoor ze vaak in de problemen komt. Ze is nogal brutaal en heeft altijd wel een weerwoord. Hierdoor kan ze eindeloos discussïeren over de stomste dingen, maar Jacy is koppig waardoor ze niet zal opgeven totdat zij het laatste woord heeft gehad.


    Uiterlijk –


    Jacy heeft een licht getinte huid die ze matcht met haar bruine, lange haren. Doordat ze zoveel modellenwerk doet heeft ze de beste zalfjes voor haar huid dus op een paar moedervlekken na zal je geen oneffenheidje aantreffen. Ze heeft bruine ogen die zijn omringt door lange, zwarte wimpers. Ze heeft een smalle neus en zachtroze lippen.
    Jacy is redelijk lang, zo'n 1.73 m en ze heeft een mooie lichaamsbouw. Ze is volslank en erg blij met haar figuur.


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet –
    Christopher.


    Extra:

    iMickeyMouse schreef:
    Ik wil ook nog wel een meisje (:


    Yay, is goed. Ik zal je erbij zetten. ^^ Dan zitten nu alle meiden vol en is er nog 1 jongen over.

    Sempra schreef:
    Is degene aan wie je een hekel hebt automatisch degene bij wie je beland? Of deel jij iedereen in?


    Nee, dit hoeft niet per se. Het mag wel natuurlijk als je dat wilt, en anders moet je dat even tegen me zeggen als je dat wilt. Want ik ga vragen wie bij wie wilt, en dan ga ik daar natuurlijk rekening mee houden als ik het indeel. ^^ Ik ga niet iemand bij iemand plaatsen als diegene dat niet wilt. Tenzij iedereen wilt dat je bij degene komt die je haat/niet mag?

    En ik vind je personage goed. Ik zal haar erbij zetten.

    Wilt iedereen dat je bij degene komt die je niet mag/haat of niet?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki