• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    @Vlahos; Hij is goed.^^

    Ty, alleen nog iemand die hij haat, maar hij haat niemand graag hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ty, alleen nog iemand die hij haat, maar hij haat niemand graag hahah


    Ik ga waarschijnlijk nog een meisje nemen zodat alle rollen vol zitten. Hij mag haar wel haten. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik ga waarschijnlijk nog een meisje nemen zodat alle rollen vol zitten. Hij mag haar wel haten. :Y)

    Hahah dan moet ze wel een echte bitch zijn voor hij dat kan. Heheh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah dan moet ze wel een echte bitch zijn voor hij dat kan. Heheh


    Hahaha, lol'd. Even kijken daarnaar.:') Maar ik ga sws nog even wachten of niet iemand anders het laatste meisje wil.

    Trouwens, wie is die andere persoon op je pf? De laatste keer dat ik je pf zag was die er nog niet.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, lol'd. Even kijken daarnaar.:') Maar ik ga sws nog even wachten of niet iemand anders het laatste meisje wil.

    Trouwens, wie is die andere persoon op je pf? De laatste keer dat ik je pf zag was die er nog niet.:')

    Beiden is het Alexander Vlahos, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand die Darcy niet kan uitstaan? :Y) Dan kan ik mijn rol afronden. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Vincent ''Vinny'' Hawkins
    Leeftijd: Zeventien jaar.


    Karakter: Vincent is een chaotische jongen die een vreselijke hekel heeft aan verplichtingen en hij is daarbij ook nog eens heel makkelijk en subtiel in dingen wat zijn positieve kanten heeft en ook zijn minder positieve. Hij gelooft niet in liefde en bindt zich ook liever niet aan niemand. Ondanks dat heeft hij totaal geen problemen met seks en is hij meestal erg openlijk erover. Vinny schaamt zich überhaupt heel weinig en kan rare, plotselinge acties ondernemen. Vincent is niet erg vertrouwbaar en lokt vaak ruzies uit door zijn open en duidelijke mening maar is een goede vriend als het moet, zo heeft hij een goed luisterend oor voor zijn vrienden en hij heeft veel geduld. Hij heeft best een groot ego en denkt veel aan zich zelf i.p.v aan andere. hij lijkt best zorgeloos maar niets is minder waar. Vincent is vaak gestrest en hij is best snel zenuwachtig maar probeert dat zo weinig mogelijk te laten merken. Vinny is ook erg sociaal ingesteld en maakt snel vrienden als hij dat zou willen, hij staat graag in het middelpunt maar op sommigen momenten liever helemaal niet. Vincent weet wat hij wil en hij houdt zeker zijn stampunt vast wat hem echt een doorzetter maakt, hij geeft ook echt niet gauw op en gaat dingen niet snel uit de weg. Vinny is niet snel bang en je kunt hem als best dapper beschouwen.
    Uiterlijk: Vinny heeft blond, kort haar en zee-blauwe ogen die erg opvallen in zijn blanke gezichtje, hij is niet erg lang en haalt waarschijnlijk net de 1,80m. Hij is licht gespierd en draagt meestal losse kleren die lekker zitten. Zijn haar zit vaak hetzelfde, ook omdat hij er niet zo veel mee kan draagt hij soms caps om het toch wat spectaculairder te laten lijken. Zijn lippen zijn erg vol en ze hebben een natuurlijk roze kleur. Zijn stem heeft van natura een schorre kant maar het is niet erg irriterend. Hij is zeker ook niet onzeker over zijn uiterlijk maar hij kan zijn dagen hebben, hij heeft ook niet de meest gladde huid en veel doet hij er niet aan. Vincent is niet erg stevig maar slank is hij ook niet, hij hangt overal een beetje tussen in.
    Relaties:Wie haat/mag hij/zij -niet: Hekel aan Darcy; gewoon omdat hij zich altijd vreselijk irriteert aan haar en haar manier van doen.
    Hekel aan Judah; Hij vindt hem een beetje een dramaqueen, en kan het niet goed met hem vinden.
    Hekel aan Matthew; Ze liggen elkaar niet zo.
    Extra:Hij rookt en zeker wanneer hij zenuwachtig of vreselijk gestrest is.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 22:41 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Beiden is het Alexander Vlahos, hahah



    Hahaha, ik moet toegeven. Hij is knap.^^
    Volgens mij heb ik hem eens voor een rol gebruikt...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)


    Hahaha, ik moet toegeven. Hij is knap.^^
    Volgens mij heb ik hem eens voor een rol gebruikt...


    Oh, welk RPG?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Oh, welk RPG?


    I dunno, het is alweer een tijdje geleden. Dus het kan ook iemand anders geweest zijn, maar hij lijkt er wel op.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    I dunno, het is alweer een tijdje geleden. Dus het kan ook iemand anders geweest zijn, maar hij lijkt er wel op.

    Nou ben ik benieuwd haha, ik ga je history doorspitten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nou ben ik benieuwd haha, ik ga je history doorspitten


    Hahaha, veel succes.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, veel succes.:')

    Nah, werd afgeleid door dat Kakhiel topic xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raging schreef:
    Iemand die Darcy niet kan uitstaan? :Y) Dan kan ik mijn rol afronden. :3


    Als je wil kan het Vincent wel zijn? :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje?