• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Inanis schreef:
    Naam:
    Christopher Raymond.
    Bijnamen:
    Chris, Ray, Raymond.
    Afkomst:
    Christopher is van Engelse afkomst.
    Leeftijd:
    Twintig, verjaart op 4 Februari.
    Sterrenbeeld:
    Waterman.
    Karakter:
    Chris' heeft het typische karakter van een waterman. Iemand die altijd open staat voor nieuwe dingen. Houdt van ontdekken en is zo eigenwijs als de pest. Hij zal het op zijn manier doen en het boeit hem ook niet wat een ander hier van zal denken.
    Christopher is erg actief ingesteld. Zowel op sociaal gebied als in het algemeen. Hij is totaal geen lui persoon en houdt ook veel van sport, dit te zien aan zijn lichaam.
    Hij is iemand die niet snel oordeelt over een ander. Hij vindt dat iedereen zijn mening mag uiten en hij respecteert iedereen en laat ze ook in zijn waarde. Hij is gewend om mensen te observeren, dit deed hij al sinds kleins af aan. Hierdoor heeft hij een goed beeld van een mens gecreëerd. Hij kan iemand snel doorzien door alleen maar de simpele tikken van een persoon te doorgronden.
    Dat hij veel mensen kan lezen, betekent niet dat hij een open boek is. In tegen deel, zijn zwakke punten zijn:
    * Niet emotioneel
    * Rebels
    * Sarcastisch
    * Eigenwijs
    * Afstandelijk
    Ondanks deze zwakke punten heeft hij ook een stel sterke punten. Deze sterke punten zijn:
    * Origineel
    * Slim
    * Inventief
    * Geestig
    Door zijn geestigheid en sarcasme heeft hij een aparte soort humor. Hij ziet snel de ironie van dingen en dit kan hem ook vaak aan het lachen maken. Deze dingen zijn vaak gevolgd door een paar sarcastische uitspraken die het afmaken.
    Ondanks het feit dat hij iedereen in zijn waarde laat heeft hij de neiging om vaak kritiek te geven. Dit doet hij vaak, maar doet het nooit om iemand expres pijn te doen.

    Uiterlijk:
    Christopher heeft een gespierd lichaam en hij is 1.91 m lang. Hij is niet bepaald een ijdel type, maar houdt er wel van om zijn lichaam bij te houden. HIj heeft door de zon een getint huidje waardoor er enkele sproeten in zijn gezicht te zien zijn. Zijn gezicht bestaat uit hele donkerbruine ogen met bruin, bijna zwarte wimpers en wenkbrauwen. Hij heeft op zijn voorhoofd een donkere moedervlek en zijn lippen zijn vol gevormd. Wanneer Chris lacht verschijnen een stel rechte tanden. Zijn lach staat meestal een beetje verlegen, maar toch uitdagend. Zijn donkerbruine ogen hebben vaak een speelse twinkeling waardoor je vaak genoeg het kind in hem nog naar boven ziet komen.
    Zijn haar is donkerbruin en lang, vaak in model met behulp van wat gel of haar wax.



    Tatoeages:
    Chris heeft op zijn rechter onderarm de naam van zijn zusje, Dyandra getatoeëerd. Ook heeft hij op zijn rug in het midden van zijn schouderbladen de C en de R samen getatoeëerd.
    Eventueel; Wie haat/mag hij -niet:
    Chris heeft een soort haat/liefde relatie met Jacy. Liefde is eigenlijk een groot woord, maar beter kan je het niet beschrijven!
    Hij heeft een hekel aan haar 'Ik wil het middelpunt van alle aandacht zijn' trek, maar bewonderd tegelijkertijd haar optimisme en sarcasme ook heel erg.

    Extra:
    Christopher woont op zichzelf, hij heeft twee baantjes om genoeg te verdienen zodat hij en zijn jongere zusje van 18 kunnen leven. Chris is op zijn achttiende het huis uit geschopt. Dit wist hij van te voren en heeft daarom ook de twee baantjes. Hetzelfde zou gebeuren met zijn jongere zusje Dyandra. Op haar zestiende heeft ze besloten om bij haar broer te wonen en dit vond Chris totaal niet erg.


    Eén is af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh god, waarom zoveel Chris'en, precies wanneer dat een van de weinige namen is waar ik echt slechte associaties bij heb :c


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Oh god, waarom zoveel Chris'en, precies wanneer dat een van de weinige namen is waar ik echt slechte associaties bij heb :c


    Kan zijn naam veranderen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Kan zijn naam veranderen?


    Neh, hoeft niet hoor. Het moest er gewoon even uit. En misschien krijg ik hierdoor weer goede associaties met de naam, wat ik hoop, want ik heb het ooit een hele leuke naam gevonden :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Neh, hoeft niet hoor. Het moest er gewoon even uit. En misschien krijg ik hierdoor weer goede associaties met de naam, wat ik hoop, want ik heb het ooit een hele leuke naam gevonden :Y)


    Aah okee ^^ als je wil dat ik dat doe moet je het even zeggen hoor!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Naam:
    Phoebe Cameron Ramona
    Bijnamen:
    Phoebs, Cam, Ramona.
    Afkomst:
    Phoebe is van Venezuelaans en Italiaanse afkomst. Ze spreekt beide talen vloeiend. Ondanks dat ze haar Italiaanse vader nooit goed gekend heeft, spreekt ze de taal toch. Dit komt doordat haar stiefvader en zijn familie ook van Italiaanse afkomst is.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar en verjaart op 7 Januari.
    Sterrenbeeld:
    Steenbok.
    Karakter:
    Phoebe is een sportief en energiek persoon. Ze is erg realistisch wat vaak als pessimistisch wordt opgenomen. Ook heeft ze de neiging om erg sarcastisch te zijn. Ze is iemand die 's ochtends moet opstarten. Ze is geen ochtend persoon waardoor ze vaak chagrijnig is. Haar chagrijnige kant komt ook vaak naar boven wanneer Phoebe erg hongerig is. Phoebe houdt van structuur, maar is ook in voor impulsieve dingen. Deze reis was ook één van deze impulsieve acties. Ze is iemand die zich goed kan concentreren en die erg gepassioneerd is. Ze heeft vaak een doel voor ogen en dat wil ze dan ook bereiken. Verder heeft ze de neiging om soms wat serieus te zijn en laat zich vaak meeslepen door haar gevoelens. Dit laat ze echter niet merken. Eén van haar slechte eigenschappen is dat ze het moeilijk vindt om emotioneel naar voren te komen. De enige emotie die vaak naar voren komt is woede. Haar eeuwige woede die nooit gedoofd kan worden. Ze heeft sinds kleins af aan al woede opgehoopt en heeft nog steeds geen uitlaatklep weten te vinden. Hierdoor houdt ze van controle. Ze is iemand die zich niet laat commanderen en het liefst alles op eigen houtje doet. Wanneer er iets gedaan moet worden, wil ze ook dat het goed gedaan wordt. Dit laat zien dat Phoebe wat wantrouwend is. Haar vrienden zijn de enige die ze vertrouwd, maar volledig? Zou ze zich emotioneel kunnen laten gaan in hun bijzijn? Dat weet ze niet. Wanneer Phoebe de controle verliest over zichzelf is ze roekeloos en komt een andere kant bij haar naar boven. Een kant die houdt van gevaar.
    Doordat ze niet rekent op andere en alles op eigen houtje doet is haar verantwoordelijkheidsgevoel erg groot. Ook is ze erg zorgzaam ingesteld. Phoebe is eigenwijs en koppig, maar ook nieuwsgierig en ambitieus. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, nieuwe contacten aan te leggen en met mensen bezig te zijn. Ondanks dat ze mensen weinig vertrouwd.
    Phoebe wordt vaak als een kil persoon gezien omdat ze recht voor zijn raap is en totaal niet op haar mondje is getrapt. Dit is echter niet zo, ze is een liefhebbend persoon die gewoon moeite heeft met het uiten van haar gevoelens.

    Uiterlijk:
    Phoebe heeft een getinte huid van zichzelf. Ze heeft een lengte van 1.70 m. Ze heeft vrij kleine voeten met maatje 37. Haar benen zijn gespierd en lang. Haar bovenbenen zijn best dik door het vele dansen. Ze heeft brede heupen en een smalle taille, maar door haar brede schouders heeft ze een vrij atletische bouw. Ze heeft vrij mooie rondingen. Haar gezicht heeft een ovale vorm. Haar kaak is goed te zien en haar mond is klein. Haar lippen zijn smal, en haar onderlip is dikker en voller dan haar bovenlip. Ze hebben van nature een zacht roze kleur en op haar wangen en neus heeft ze een lijn van sproeten. Haar ogen hebben een amandelachtige vorm en hebben een lichtbruine kleur. Deze kleur gaat over naar grijs en zijn verschrikkelijk gesloten. Haar ogen zijn omringd door lange, donkere wimpers. Haar haar is donkerbruin, evenals haar wenkbrauwen. Haar haar heeft slag en is lang. Vaak genoeg hangt het los op haar schouders of is het vastgebonden in een rommelige knot.


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Lucian : Aangezien Lucian altijd populair is geweest en zich daar ook toe gedraagt vindt ze Lucian een ware snob.
    Judah: Ondanks dat Judah een schat van een jongen is en eigenlijk de perfecte jongen, botsen Phoebe en hij toch altijd. Hier heeft ze eigenlijk geen echte reden voor. Ze is nogal kattig naar hem toe. Ze zegt altijd dat het komt doordat hij een gentleman is én hij zich ook nog als een oudere broer opstelt. In haar ogen iets té. Een meisje moet ook wel op haar eigen benen kunnen staan.

    Familie:
    Phoebe's familie of gezin bestaat uit haar Moeder, (Helene ) Stiefvader, (Abe) en Stiefbroer (James).
    Ze heeft een hele nauwe band met haar stiefvader en stiefbroer. Haar stiefvader is er meer voor haar geweest dan haar eigen vader en ondanks dat ze geen echte familie van elkaar zijn lijken ze qua karakter best veel op elkaar. Deze band heeft ze ook met haar stiefbroer James. James en zij verschillen maar twee jaar, maar ze zijn verschrikkelijk beschermend over elkaar. Hij is ook de enige die ze daadwerkelijk vertrouwt. Haar moeder is een ander geval, ze heeft een goede band met haar moeder. Alleen is ze erg teleurgesteld. Nadat haar vader bij hen weg is gegaan raakte Helene verslaafd aan alcohol. Toen Phoebe vijf jaar oud was moest zij het braaksel van haar moeder opruimen. Abe leerde haar moeder kennen toen ze zeven jaar oud was. Twee jaar nadat ze verslaafd raakte. Abe was een soort engel en heeft Helene uit haar depressie en verslaving geholpen. Phoebe is hem ook erg dankbaar en dit werd de basis van hun band. Phoebe was toen ze klein was geen prater, James hielp haar om zich open te stellen voor andere. De familie Pantoni of te wel haar stieffamilie heeft veel voor haar en haar moeder gedaan.

    Extra:
    Phoebe is erg gepassioneerd als het om muziek en dans gaat. Ze zit al vanaf haar zesde op hip hop en salsa les. Ook bespeeld ze al sinds kleins af aan de gitaar en zingt ze wel eens. Haar stem is alleen niet haar beste instrument. Dat is tenminste wat zij zelf vindt.


    Tada, Phoebe is ook klaar. Record tijd.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zou het nog mogelijk zijn om een jongen te reserveren?


    Paracosm schreef:
    Zou het nog mogelijk zijn om een jongen te reserveren?


    Eigenlijk was het al helemaal vol, maar aangezien iemand anders ook nog een rol wou keur ik het goed. Ik zal je erbij zetten. ^^

    Melding: Omdat er blijkbaar nogal veel mensen toch nog een rol wouden, zal ik er na Paracosm nog een meisje en jongen erbij doen. Maar dan zit het echt vol. Geen uitzonderingen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Eigenlijk was het al helemaal vol, maar aangezien iemand anders ook nog een rol wou keur ik het goed. Ik zal je erbij zetten. ^^

    Melding: Omdat er blijkbaar nogal veel mensen toch nog een rol wouden, zal ik er na Paracosm nog een meisje en jongen erbij doen. Maar dan zit het echt vol. Geen uitzonderingen.


    Me loves u.
    Ik zal mijn rol hoogstwaarschijnlijk vanmiddag invullen –– dan ontstaat er ook geen vertraging o.i.d. door moi.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Me loves u.
    Ik zal mijn rol hoogstwaarschijnlijk vanmiddag invullen –– dan ontstaat er ook geen vertraging o.i.d. door moi.


    Hahaha, geen dank.^^
    Is goed. Ik ben benieuwd.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melding: @Confiance en Dreamlight, dit is de laatste dag dat jullie je rol in kunnen vullen, anders haal ik de reserveringen weg.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki



    Judah Isaiah Reed
    •• • ••


          Voornaam
    Judah

          Volledige naam – geboren
    Judah Isaiah Reed

          Bijnaam
          • Jude
    Vrijwel alle personen in zijn omgeving kennen hem slechts onder deze –– afgekorte –– bijnaam.
          • Reed

          Leeftijd
    21 • 31 December

          Afkomst
    Montreal • Quebec, Canada

          Relatie


          Seksuele geaardheid
    Hetero

          Karakter
    Alhoewel Judah's persoonlijkheid grotendeels gesloten is –– wordt deze door de personen uit zijn omgeving regelmatig omschreven als de persoonlijkheid van een ware engel. Echter, het voorgaande gegeven zal nooit of te nimmer worden bevestigd door Judah zelf –– aangezien hij een ontzettend negatieve kijk op zijn eigen ik heeft, wat zich uiteindelijk uit in een zware onzekerheid.
          Voor andere personen is Judah echter een jongeman uit een miljoen –– waarvan vrijwel geen evenbeeld te vinden is. Gedurende zijn jongere jaren is Judah namelijk opgevoed tot een ware gentleman –– respect voor andere personen (met name vrouwelijke personen) stond ontzettend hoog in het vaandel bij zijn ouders. Hierdoor is Judah in zijn omgang met andere personen ontzettend rustig en voorzichtig, zal hij de wensen en gevoelens van andere personen altijd voor de zijne plaatsen en komt hij regelmatig 'ouderwets' over door middel van zijn taal en gebaren.
    Judah's opvoeding heeft geresulteerd in het gegeven dat hij nooit of te nimmer gevoelens heeft gehad voor een vrouwelijk persoon –– hij is nooit of te nimmer verliefd geweest en heeft zijn eerste kus daarom ook nooit ontvangen. Alhoewel hij ontzettend graag de warmte van 'ware liefde' zou willen voelen –– is hij ontzettend bang de gevoelens van een ander te kwetsen, waardoor hij zich voornamelijk op probeert te stellen als een grote broer.
          Ver onder zijn lieve en kalme persoonlijkheid –– schuilen echter een aantal problemen waar Judah al van jongs af aan mee zit, vanaf het moment dat zijn beide ouders zijn overleden als gevolg van een gewelddadige inbraak.
    Mede door het gegeven dat hij verschillende pleeggezinnen heeft gezien –– probeert Judah altijd het uiterste van zichzelf te vragen, waardoor hij vaak over zijn eigen grenzen heen gaat en wat hem iedere dag compleet uit weet te putten. Daarnaast –– zoals voorheen al is aangegeven –– heeft Judah een ontzettend laag zelfbeeld en aangezien hij het grootste gedeelte van de tijd zelfzeker over weet te komen, is het tegenovergestelde het geval.


          Werk
    Medewerker bibliotheek

          Familie
          † Vader
    Isaac Graham Reed
          † Moeder
    Aspen Niamah Reed

    * Overleden ten gevolge van een gewelddadige inbraak op Judah's negende verjaardag.

          Uiterlijk
    Wanneer de personen uit zijn omgeving Judah voor het eerste maal zien –– weten ze hem naderhand vrijwel op geen enkele manier te beschrijven. Grotendeels door zijn onopvallende persoonlijkheid, weet Judah eveneens door middel van zijn uiterlijke kenmerken en zijn gehele lichaamshouding in zijn geheel op de achtergrond te verdwijnen.
          Echter, wanneer de personen uit zijn omgeving de tijd nemen om hem te bestuderen –– zullen ze vrijwel direct merken dat hij een ontzettend knappe jongeman is, met ferme gezichtskenmerken welke zijn hectische leven beschrijven. Judah heeft namelijk een ontzettend strakke kaaklijn en een stel jukbeenderen welke zijn wangen een ingevallen uitdrukking schenken –– wat zowel medelijden op kan wekken als hem een intense gezichtsuitdrukking kan schenken.
    Daarnaast heeft Judah een stel gif groene ogen –– welke iedere emotie uit weten te sluiten en slechts als twee lege gaten achter kunnen blijven in de kassen. Echter, wanneer Judah zijn gevoelens besluit te delen met de wereld –– knallen zijn ogen en hun felle kleur op een dusdanige manier naar buiten dat er vrijwel niet omheen te kijken valt.
          In het algemeen is Judah geen ijdel persoon –– maar op de een of andere manier weet hij zijn kledingstijl altijd zo uit te zoeken dat het perfect binnen de heersende mode weet te passen. Echter, hierbij zal Judah er altijd voor kiezen om onopvallende kleuren te dragen –– wat uiteindelijk zal resulteren in een simpel t–shirt met een vest of jasje er overheen. De enige manier waarop Judah wat kleur in zijn kleding probeert te krijgen –– is door het dragen van fel gekleurde allstars, die alles voor hem betekenen.
    Alhoewel Judah een vrij gespierd lichaam heeft –– dat zich vreemd genoeg zonder al te veel sporten ontzettend goed heeft weten te ontwikkelen –– probeert hij dit voornamelijk te verbergen door zijn kleding een maat te groot te kopen.

          Extra
          • Judah heeft vanaf zeer jonge leeftijd een slaapprobleem –– waardoor hij het grootste gedeelte van de dag rond loopt met donkere wallen onder zijn ogen.
          • Judah heeft tot zijn achttiende levensjaar bij verschillende pleeggezinnen gewoond –– doordat zijn ouders op zijn negende verjaardag zijn overleden als gevolg van een gewelddadige inbraak. Na zijn achttiende verjaardag is Judah meteen op zoek gegaan naar een persoonlijke woonruimte –– waar hij op dit moment alleen woont. Verder heeft hij geen enkel contact meer met zijn voorgaande pleeggezinnen en heeft hij hierdoor een zeer kleine vriendenkring.

          Hekel/Irritatie
          • Phoebe Cameron Ramona, 'Phoebs' –– Judah is van mening dat Phoebe geen representatie is van hoe een 'nette jongedame' zou moeten zijn, wat hij van zijn moeder heeft geleerd. Dit komt grotendeels door het gegeven dat ze ontzettend de neiging om zichzelf neer te zetten als een sterke jongedame, welke geen enkele behoefte heeft aan de helpende hand van een jongeman.
          • Vincent Smiths, 'Vinny' –– Judah is van mening dat Vincent zijn leven totaal niet serieus neemt en zich hierdoor op sommige momenten als een echte 'puber' kan gedragen.
          • Wynter Julie Black –– Judah is van mening dat Wynter iets groots achter houdt voor de gehele vriendengroep, waardoor hij op verschillende manieren achter haar geheim probeert te komen. Hierdoor heeft hij een vreemde mengeling van irritatie en respect jegens haar ontwikkeld.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 16:25 ]


    I really like that boy. Can you make him real? Like I would really appreciate that. Thank you. (cat)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    I really like that boy. Can you make him real? Like I would really appreciate that. Thank you. (cat)


    Dan maak ik er twee ^^


    Paracosm schreef:
    (...)

    Dan maak ik er twee ^^


    Mwhuaha. I wouldn't mind that. :3

    Edit;

    Changed Chris' uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 19:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.