• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sempra schreef:
    Iemand voor Jacy? Relatie, vrienden, vijanden?


    Lucian wel, kies maar voor wat min vijanden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Magnus schreef:
    (...)

    Jay volunteers voor erg goede vrienden. ^^


    Alrighty. :Y)

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Lucian wel, kies maar voor wat min vijanden.


    Friends?

    Sempra schreef:
    (...)

    Friends?


    Ja is goed (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik nog mee kunnen doen? ik zou graag een meisje en een jongen willen hebben?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wow, had iemand daarstraks een personage met Daniel Sharman als FC? :9~
    Want volgensmij heb ik die gezien maar ik kan hem niet vinden, lol.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 21:02 ]

    Inanis schreef:
    Zou ik nog mee kunnen doen? ik zou graag een meisje en een jongen willen hebben?


    Ik wou eerst nee zeggen omdat we dan op ongelijk zaten, maar aangezien je allebei wil mag het van mij. Ik zal je erbij zetten.^^

    @Sempra, ik heb hem nergens gezien. Misschien was het bij een andere RPG?:')

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 21:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    @Sempra, ik heb hem nergens gezien. Misschien was het bij een andere RPG?:')


    Oh, dat kan eigenlijk ook wel. ^-^

    Aaaah, is iedereen al op?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Sempra schreef:
    (...)

    Oh, dat kan eigenlijk ook wel. ^-^


    Hahaha, lol.:')

    @RingKeeper; Ja, sorry.:x 12 personages was echt mijn limiet. Maar moet ik je waarschuwen als een personage vervalt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zeker!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik wou eerst nee zeggen omdat we dan op ongelijk zaten, maar aangezien je allebei wil mag het van mij. Ik zal je erbij zetten.^^

    @Sempra, ik heb hem nergens gezien. Misschien was het bij een andere RPG?:')


    Thank you, ik ga zo even mijn rollen maken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    RingKeeper schreef:
    Zeker!


    Hahaha. Is goed.^^

    @Inanis: Yay.(= Ik ben benieuwd.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    'K heb er zin in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Christopher Raymond.
    Bijnamen:
    Chris, Ray, Raymond.
    Afkomst:
    Christopher is van Engelse afkomst.
    Leeftijd:
    Twintig, verjaart op 4 Februari.
    Sterrenbeeld:
    Waterman.
    Karakter:
    Chris' heeft het typische karakter van een waterman. Iemand die altijd open staat voor nieuwe dingen. Houdt van ontdekken en is zo eigenwijs als de pest. Hij zal het op zijn manier doen en het boeit hem ook niet wat een ander hier van zal denken.
    Christopher is erg actief ingesteld. Zowel op sociaal gebied als in het algemeen. Hij is totaal geen lui persoon en houdt ook veel van sport, dit te zien aan zijn lichaam.
    Hij is iemand die niet snel oordeelt over een ander. Hij vindt dat iedereen zijn mening mag uiten en hij respecteert iedereen en laat ze ook in zijn waarde. Hij is gewend om mensen te observeren, dit deed hij al sinds kleins af aan. Hierdoor heeft hij een goed beeld van een mens gecreëerd. Hij kan iemand snel doorzien door alleen maar de simpele tikken van een persoon te doorgronden.
    Dat hij veel mensen kan lezen, betekent niet dat hij een open boek is. In tegen deel, zijn zwakke punten zijn:
    * Niet emotioneel
    * Rebels
    * Sarcastisch
    * Eigenwijs
    * Afstandelijk
    Ondanks deze zwakke punten heeft hij ook een stel sterke punten. Deze sterke punten zijn:
    * Origineel
    * Slim
    * Inventief
    * Geestig
    Door zijn geestigheid en sarcasme heeft hij een aparte soort humor. Hij ziet snel de ironie van dingen en dit kan hem ook vaak aan het lachen maken. Deze dingen zijn vaak gevolgd door een paar sarcastische uitspraken die het afmaken.
    Ondanks het feit dat hij iedereen in zijn waarde laat heeft hij de neiging om vaak kritiek te geven. Dit doet hij vaak, maar doet het nooit om iemand expres pijn te doen.

    Uiterlijk:
    Christopher heeft een gespierd lichaam en hij is 1.91 m lang. Hij is niet bepaald een ijdel type, maar houdt er wel van om zijn lichaam bij te houden. HIj heeft door de zon een getint huidje waardoor er enkele sproeten in zijn gezicht te zien zijn. Zijn gezicht bestaat uit hele donkerbruine ogen met bruin, bijna zwarte wimpers en wenkbrauwen. Hij heeft op zijn voorhoofd een donkere moedervlek en zijn lippen zijn vol gevormd. Wanneer Chris lacht verschijnen een stel rechte tanden. Zijn lach staat meestal een beetje verlegen, maar toch uitdagend. Zijn donkerbruine ogen hebben vaak een speelse twinkeling waardoor je vaak genoeg het kind in hem nog naar boven ziet komen.
    Zijn haar is donkerbruin en lang, vaak in model met behulp van wat gel of haar wax.



    Tatoeages:
    Chris heeft op zijn rechter onderarm de naam van zijn zusje, Dyandra getatoeëerd. Ook heeft hij op zijn rug in het midden van zijn schouderbladen de C en de R samen getatoeëerd.
    Eventueel; Wie haat/mag hij -niet:
    Chris heeft een soort haat/liefde relatie met Jacy. Liefde is eigenlijk een groot woord, maar beter kan je het niet beschrijven!
    Hij heeft een hekel aan haar 'Ik wil het middelpunt van alle aandacht zijn' trek, maar bewonderd tegelijkertijd haar optimisme en sarcasme ook heel erg.

    Extra:
    Christopher woont op zichzelf, hij heeft twee baantjes om genoeg te verdienen zodat hij en zijn jongere zusje van 18 kunnen leven. Chris is op zijn achttiende het huis uit geschopt. Dit wist hij van te voren en heeft daarom ook de twee baantjes. Hetzelfde zou gebeuren met zijn jongere zusje Dyandra. Op haar zestiende heeft ze besloten om bij haar broer te wonen en dit vond Chris totaal niet erg.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.