• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vlahos schreef:
    'K heb er zin in!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Vlahos schreef:
    'K heb er zin in!


    Hahaha. Ik ook.:Y) - Stiekem hoop ik dat morgen alle rollen zijn ingevuld. Dan kunnen we beginnen.:') - Voor sommige is morgen trouwens de deadline.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam:
    Phoebe Cameron Ramona
    Bijnamen:
    Phoebs, Cam, Ramona.
    Afkomst:
    Phoebe is van Venezuelaans en Italiaanse afkomst. Ze spreekt beide talen vloeiend. Ondanks dat ze haar Italiaanse vader nooit goed gekend heeft, spreekt ze de taal toch. Dit komt doordat haar stiefvader en zijn familie ook van Italiaanse afkomst is.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar en verjaart op 7 Januari.
    Sterrenbeeld:
    Steenbok.
    Karakter:
    Phoebe is een sportief en energiek persoon. Ze is erg realistisch wat vaak als pessimistisch wordt opgenomen. Ook heeft ze de neiging om erg sarcastisch te zijn. Ze is iemand die 's ochtends moet opstarten. Ze is geen ochtend persoon waardoor ze vaak chagrijnig is. Haar chagrijnige kant komt ook vaak naar boven wanneer Phoebe erg hongerig is. Phoebe houdt van structuur, maar is ook in voor impulsieve dingen. Deze reis was ook één van deze impulsieve acties. Ze is iemand die zich goed kan concentreren en die erg gepassioneerd is. Ze heeft vaak een doel voor ogen en dat wil ze dan ook bereiken. Verder heeft ze de neiging om soms wat serieus te zijn en laat zich vaak meeslepen door haar gevoelens. Dit laat ze echter niet merken. Eén van haar slechte eigenschappen is dat ze het moeilijk vindt om emotioneel naar voren te komen. De enige emotie die vaak naar voren komt is woede. Haar eeuwige woede die nooit gedoofd kan worden. Ze heeft sinds kleins af aan al woede opgehoopt en heeft nog steeds geen uitlaatklep weten te vinden. Hierdoor houdt ze van controle. Ze is iemand die zich niet laat commanderen en het liefst alles op eigen houtje doet. Wanneer er iets gedaan moet worden, wil ze ook dat het goed gedaan wordt. Dit laat zien dat Phoebe wat wantrouwend is. Haar vrienden zijn de enige die ze vertrouwd, maar volledig? Zou ze zich emotioneel kunnen laten gaan in hun bijzijn? Dat weet ze niet. Wanneer Phoebe de controle verliest over zichzelf is ze roekeloos en komt een andere kant bij haar naar boven. Een kant die houdt van gevaar.
    Doordat ze niet rekent op andere en alles op eigen houtje doet is haar verantwoordelijkheidsgevoel erg groot. Ook is ze erg zorgzaam ingesteld. Phoebe is eigenwijs en koppig, maar ook nieuwsgierig en ambitieus. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken, nieuwe contacten aan te leggen en met mensen bezig te zijn. Ondanks dat ze mensen weinig vertrouwd.
    Phoebe wordt vaak als een kil persoon gezien omdat ze recht voor zijn raap is en totaal niet op haar mondje is getrapt. Dit is echter niet zo, ze is een liefhebbend persoon die gewoon moeite heeft met het uiten van haar gevoelens.

    Uiterlijk:
    Phoebe heeft een getinte huid van zichzelf. Ze heeft een lengte van 1.70 m. Ze heeft vrij kleine voeten met maatje 37. Haar benen zijn gespierd en lang. Haar bovenbenen zijn best dik door het vele dansen. Ze heeft brede heupen en een smalle taille, maar door haar brede schouders heeft ze een vrij atletische bouw. Ze heeft vrij mooie rondingen. Haar gezicht heeft een ovale vorm. Haar kaak is goed te zien en haar mond is klein. Haar lippen zijn smal, en haar onderlip is dikker en voller dan haar bovenlip. Ze hebben van nature een zacht roze kleur en op haar wangen en neus heeft ze een lijn van sproeten. Haar ogen hebben een amandelachtige vorm en hebben een lichtbruine kleur. Deze kleur gaat over naar grijs en zijn verschrikkelijk gesloten. Haar ogen zijn omringd door lange, donkere wimpers. Haar haar is donkerbruin, evenals haar wenkbrauwen. Haar haar heeft slag en is lang. Vaak genoeg hangt het los op haar schouders of is het vastgebonden in een rommelige knot.


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Lucian : Aangezien Lucian altijd populair is geweest en zich daar ook toe gedraagt vindt ze Lucian een ware snob.
    Judah: Ondanks dat Judah een schat van een jonge is en eigenlijk de perfecte jongen, botsen Phoebe en hij toch altijd. Hier heeft ze eigenlijk geen echte reden voor. Ze is nogal kattig naar hem toe. Ze zegt altijd dat het komt doordat hij een gentleman is én hij zich ook nog als een oudere broer opstelt. In haar ogen iets té. Een meisje moet ook wel op haar eigen benen kunnen staan.

    Familie:
    Phoebe's familie of gezin bestaat uit haar Moeder, (Helene ) Stiefvader, (Abe) en Stiefbroer (James).
    Ze heeft een hele nauwe band met haar stiefvader en stiefbroer. Haar stiefvader is er meer voor haar geweest dan haar eigen vader en ondanks dat ze geen echte familie van elkaar zijn lijken ze qua karakter best veel op elkaar. Deze band heeft ze ook met haar stiefbroer James. James en zij verschillen maar twee jaar, maar ze zijn verschrikkelijk beschermend over elkaar. Hij is ook de enige die ze daadwerkelijk vertrouwt. Haar moeder is een ander geval, ze heeft een goede band met haar moeder. Alleen is ze erg teleurgesteld. Nadat haar vader bij hen weg is gegaan raakte Helene verslaafd aan alcohol. Toen Phoebe vijf jaar oud was moest zij het braaksel van haar moeder opruimen. Abe leerde haar moeder kennen toen ze zeven jaar oud was. Twee jaar nadat ze verslaafd raakte. Abe was een soort engel en heeft Helene uit haar depressie en verslaving geholpen. Phoebe is hem ook erg dankbaar en dit werd de basis van hun band. Phoebe was toen ze klein was geen prater, James hielp haar om zich open te stellen voor andere. De familie Pantoni of te wel haar stieffamilie heeft veel voor haar en haar moeder gedaan.

    Extra:
    Phoebe is erg gepassioneerd als het om muziek en dans gaat. Ze zit al vanaf haar zesde op hip hop en salsa les. Ook bespeeld ze al sinds kleins af aan de gitaar en zingt ze wel eens. Haar stem is alleen niet haar beste instrument. Dat is tenminste wat zij zelf vindt.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:43 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik ook.:Y) - Stiekem hoop ik dat morgen alle rollen zijn ingevuld. Dan kunnen we beginnen.:') - Voor sommige is morgen trouwens de deadline.


    Ik ook, ik zal Jacy morgenochtend afmaken.

    Edit: ik denk dat invullen toch een beter woord is.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 22:26 ]

    Sempra schreef:
    (...)

    Ik ook, ik zal Jacy morgenochtend afmaken.

    Edit: ik denk dat invullen toch een beter woord is.
    :Y)


    Hahaha, lol.:') Ik ben benieuwd.
    Ghehe, je hebt al een deel van het innerlijk. Het is een begin.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, lol.:') Ik ben benieuwd.
    Ghehe, je hebt al een deel van het innerlijk. Het is een begin.^^


    Yush, indeed. Misschien zal ik haar zo wel invullen als ik nog tijd over heb. ^-^

    Anyways; iemand die Jacy wilt haten?

    Sempra schreef:
    (...)

    Yush, indeed. Misschien zal ik haar zo wel invullen als ik nog tijd over heb. ^-^

    Anyways; iemand die Jacy wilt haten?


    Hahaha.:') Nice, dat zou leuk zijn. Maar je hoeft je niet te haasten hoor. ^^

    Hahaha, ik had bijna gezegd Jay wel. Maar toen bedacht ik me that they're friends....:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha.:') Nice, dat zou leuk zijn. Maar je hoeft je niet te haasten hoor. ^^

    Hahaha, ik had bijna gezegd Jay wel. Maar toen bedacht ik me that they're friends....:')


    Ze kunnen ook haat-liefde relatie hebben? (nerd)

    Sempra schreef:
    (...)

    Ze kunnen ook haat-liefde relatie hebben? (nerd)


    Oeh. Dat is een goeie!:') Is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb haar karakter aangepast en haar uiterlijk toegevoegd. Haar karakter is nog niet helemaal af.

    Ze lijkt nu trouwens best wel op een Mary Sue maar ik zal morgen wat negatieve dingen toevoegen. :Y)

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 23:24 ]

    Wauw, een tikkeltje té enthousiast.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 23:24 ]

    Q liep weer vast geloof ik, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, lol.:') Is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki