• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Deze rpg is heropend vanwege het feit dat de vorige al snel overleed.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden VOL:

    - Odaryse Carin Briar || 1,2 ||Raging
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire || 1,2 || Jafar
    - Jacy Farrah Adams || 1,4 || Sempra
    - Phoebe Cameron Ramona || 1,6 || Inanis
    - Lindsey Mcollow || 1,12 || RingKeeper
    - Wynter Julie Black || 1,8 || Magnus
    - Zayna Layla Chen || 1,9 || iMickeyMouse
    - Stella Lynn Hawkin || 1,11 || Confiance

    Jongens VOL:

    - Lucian ''Luke'' McClain || 1,4 || iMickeyMouse
    - Christian "Chris" Jonas Lawson || 1,2 || Vlahos
    - Jay Matthew Underwood || 1,2 || Magnus
    - Matthew Johnson || 1,2 || Roku
    - Vincent ''Vinny'' Smiths || 1,3 || Tootles
    - Christopher Raymond || 1,5 || Inanis
    - Judah Isaiah Reed || 1,7 || Paracosm
    - Joshua Alexander Kingster || 1,13 || Magnus

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 230 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nah, werd afgeleid door dat Kakhiel topic xD


    Hahaha, lol. Dat kan ik.me voorstellen.:') Dat was een grappig topic.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand die een hekel wil hebben aan Chris?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn rol wel^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Mijn rol wel^^

    Okee, en hoe gaat jouw rol heten? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucian ''Luke'' McClain.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Lucian ''Luke'' McClain.


    Oké, dan zal ik het bij hem neerzetten. Hij haat hem niet maar heeft een klein beetje een hekel aan hem dan ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ook iemand een hekel aan Vincent? :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempra schreef:
    Mag ik een meisje?


    Weet niet zeker of je dit hebt gezien. :Y)

    Tootles schreef:
    Ook iemand een hekel aan Vincent? :'3


    Mijn personage wel.


    26 - 02 - '16


    Naam: Lucian ''Luke'' McClain.
    Leeftijd: Luke is 18 jaar.
    Karakter: Luke is op school altijd al een populaire jongen geweest. Hierdoor is hij ook erg zelfverzekerd en brutaal. Hij is niet bang zijn mening te uiten en dan ook de kei harde waarheid. Tenzij je een vriend bent. Want hij wilt vrienden en familie niet kwetsen. Luke is een echte kwajongen. Streken uithalen is zijn ding. En ook al is hij 18 geestelijk is hij nog maar 10. Luke wordt nogal snel boos en dat weten vrienden maar goed. Aangezien hij ook nog wel eens snel gevechten krijgt hierdoor hebben zijn opa en oma hem op kickboksen gezet. Alleen nu is hij wel sterker. Luke kan best goed liegen. Voor vrienden zal hij zelf doodgaan. En hij is erg nieuwschierig. Maar eigenijk is Luke erg verlegen en onzeker. Hij kan niet zijn gevoelens uiten, hij kan het wel. Maar heeft er heel veel moeite mee. Luke laat niet zo maar zijn eigen mening en argumenten vallen.
    Uiterlijk: [FC: Luke Hemmings] Luke is een best wel een knappe jongen. Zijn haren zijn blond en zitten altijd in een kuif. De ogen hebben een mooie blauwe kleur en staan meestal zelfverzekerd. Luke heeft een lichte huid en is ongeveer 1 meter en 79 centimeter lang. Meestal draagt Luke een nirvana shirt met een donkere broek en gympen. Ook heeft hij een aantal tattoeahes en ook een lippiercing.
    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet: Christian "Chris" Lawson. Niet echt haten maar hij mag hem gewoon niet. Hij is te anders als hem.Maar degene die hij wel haat is Phoebe. Hij vindt haar te arrogant vindt.
    Extra: Hij is bevriend met Darcy. En geeft dan ook veel om haar.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 22:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sempra schreef:
    (...)

    Weet niet zeker of je dit hebt gezien. :Y)



    Oeps, sorry. Ik had het inderdaad niet gezien.:X Ik zal je er bijzetten.^^

    Edit: Dan zitten nu alle rollen vol.^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 19:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jacy Farrah Adams.




    Naam –
    Jacy Farrah Adams.

    Leeftijd –
    Jacy is achttien en geboren op 27 december, in de winter.

    Karakter –
    Jacy is nogal een speels meisje. Ze vindt het geweldig om samen te zijn met haar vrienden en ze wordt vaak aangezien voor de hyperactieve. Ook vindt Jacy het geweldig om in de aandacht te staan, al is ze niet echt een bitch. Ze geeft echt om haar vrienden en zal voor ze door het vuur gaan. Tegen vreemden is ze nogal kattig en sarcastisch. Sarcasme is bijna haar tweede taal, daardoor denkt iedereen dat Jacy een 'I don't care' personaliteit heeft maar dat is niet helemaal waar. Jacy heeft ook een zorgzame, liefhebbende kant maar het duurt lang voordat ze zich zo uit. Hoewel Jacy op een nogal zelfstandig persoon lijkt is ze dat niet echt – in tegendeel zelfs, ze is vaak afhankelijk van anderen.
    Doordat Jacy al vanaf jong af aan al modellenwerk doet heeft ze veel kritiek gehad. Daardoor is ze een beetje immuun geworden voor alle haat-berichten, maar ook voor complimenten, dit komt doordat ze deze elke dag krijgt.
    Jacy kan erg avontuurlijk zijn. Ze staat open voor nieuwe dingen en ze is redelijk nieuwsgierig, waardoor ze vaak in de problemen komt. Ze is nogal brutaal en heeft altijd wel een weerwoord. Hierdoor kan ze eindeloos discussïeren over de stomste dingen, maar Jacy is koppig waardoor ze niet zal opgeven totdat zij het laatste woord heeft gehad.


    Uiterlijk –


    Jacy heeft een licht getinte huid die ze matcht met haar bruine, lange haren. Doordat ze zoveel modellenwerk doet heeft ze de beste zalfjes voor haar huid dus op een paar moedervlekken na zal je geen oneffenheidje aantreffen. Ze heeft bruine ogen die zijn omringt door lange, zwarte wimpers. Ze heeft een smalle neus en zachtroze lippen.
    Jacy is redelijk lang, zo'n 1.73 m en ze heeft een mooie lichaamsbouw. Ze is volslank en erg blij met haar figuur.


    Eventueel; Wie haat/mag hij/zij -niet –
    Christopher omdat ze ongeveer hetzelfde karakter hebben: eigenwijs, koppig en sarcastisch hierdoor botsen ze weleens maar ze heeft ook bewondering voor hem.


    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:49 ]

    Sorry.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 20:39 ]

    Iemand voor Jacy? Relatie, vrienden, vijanden?

    Sempra schreef:
    Iemand voor Jacy? Relatie, vrienden, vijanden?


    Jay volunteers voor erg goede vrienden. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki